  • 1. Data: 2010-10-12 22:38:04
    Temat: Temat na pracę magisterską
    Od: A P <m...@g...com>

    Witam,

    myślę nad tematami pracy magisterskiej , za która niedługo się biorę ,
    a nie chcę czegoś oklepanego . Dlatego zajrzałem tutaj, może ktoś mi
    jeszcze coś ciekawego podsunie :)
    piszę w katedrze prawa administracyjnego , więc może coś na granicy z
    prawem handlowym, finansowym albo własności intelektualnej chociaż z
    tym ostatnim ciężko będzie ;)

    Za ciekawe wskazówki będę wdzięczny.

    Pozdrawiam,

    Adrian

  • 2. Data: 2010-10-12 22:38:45
    Temat: Re: Temat na pracę magisterską
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    A P napisal:
> [...]
    > piszę w katedrze prawa administracyjnego , więc może coś na granicy z
    > prawem handlowym, finansowym albo własności intelektualnej chociaż z

    Ależ proszę, od ręki ;)

    Kształtowanie prawnej konstrukcji faktury elektronicznej/cyfrowej
    w związku z forsowaniem przez rząd wprowadzania podpisu cyfrowego

    albo

    Ocena dodatkowych kosztów działalności gospodarczej związanych
    z błędną konstrukcją prawną faktury elektronicznej/cyfrowej

    albo

    Koszty społeczne i ekonomiczne chaotycznej polskiej polityki
    edukacyjnej w okresie ostatnich dwudziestu lat

    albo (ryzykowne!)

    Ocena strat poniesionych przez Skarb Państwa z powodu
    działalności Kościelnej Komisji Majątkowej

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-10-13 06:33:14
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Pole do popisu to moim zdaniem działalnośc samorządowych kolegiów
    odwoławczych i pozycja wójta, burmistrza i prezydenta. :)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2010-10-13 06:47:38
    Od: A P <m...@g...com>

    On 13 Paź, 08:33, "mecenas" <m...@o...pl> wrote:
    > Pole do popisu to moim zdaniem działalnośc samorządowych kolegiów
    > odwoławczych i pozycja wójta, burmistrza i prezydenta. :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał

    haha dzięki wielkie! ;-) z tą kościelną komisją u mojej profesor by
    nie ryzykował ;)
    ja myslalem zeby coś o komisji nadzoru finansowego napisać ale to nie
    nowość..
    ten podpis elektroniczny jest całkiem ciekawy !

    Pozdrawiam, :)

  • 5. Data: 2010-10-13 08:34:03
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    A P wrote:

    > haha dzięki wielkie! ;-) z tą kościelną komisją u mojej profesor by
    > nie ryzykował ;)
    > ja myslalem zeby coś o komisji nadzoru finansowego napisać ale to nie
    > nowość..

    KNF to niezły temat, ja tutaj coś o tym kiedyś wspominałem.

    Spróbuj rozgryźć status UKNF - czy to jest urząd centralnej
    administracji państwowej czy nie.
    Uprzedzam że łatwo nie będzie, od półtora roku nad tym się "zastanawia"
    SN ;-) Znaczy chyba się zastanawia jak się za to zabrać żeby nie
    podpaść, bo wniosek RPO leży u nich i się kurzy.

    A UKNF broni swojego niecentralnego statusu jak Częstochowy ;-)

    Ale temat nośny, bo do rozważań jest dużo różnych konsekwencji
    wynikających z tego "drobnego" faktu. Poczynając od choćby zastosowania
    ustawy o służbie cywilnej.

    Sama ustawa tworząca UKNF to niezły przykład "jak namieszać tak żeby
    nikt się nie skapnął ze mieszamy".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2010-10-13 10:17:37
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-10-13 00:38, A P pisze:
> [...]
    > piszę w katedrze prawa administracyjnego , więc może coś na granicy z
    > prawem handlowym, finansowym albo własności intelektualnej chociaż z

    Jeśli myślisz o doktoracie, to ok, ale jeśli nie masz ambicji na dalsza
    karierę naukową, to radziłbym brać jak najbardziej oklepany temat.
    Szkoda prądu, własnego czasu i nikomu niepotrzebnego wysiłku, na próby
    rewolucji naukowej dokonywanej w pracy magisterskiej.
    Lepiej skup się na przygotowaniach do egzaminu na aplikację :)

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 7. Data: 2010-10-13 12:38:34
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Massai napisal:
    > Ale temat nośny, bo do rozważań jest dużo różnych konsekwencji
    > wynikających z tego "drobnego" faktu. Poczynając od choćby zastosowania
    > ustawy o służbie cywilnej.

    Wiesz, zainteresowani długo myśleli, jak sobie zbudować azyl,
    w którym przeczekają niesprzyjający okres polityczny i skąd,
    poprzez odpowiednio ulokowane zlecenia, będzie można dokarmiać
    działaczy

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 8. Data: 2010-10-13 17:14:32
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Jacek_P wrote:

> [...]
    > w którym przeczekają niesprzyjający okres polityczny i skąd,
    > poprzez odpowiednio ulokowane zlecenia, będzie można dokarmiać

    Marnie to wymyślili, bo toto podpada bezpośrednio pod premiera, a co
    zrobi każdy kolejny premier to sobie możesz dośpiewać ;-)

    Raczej wykombinowali miejscówę dla rzeszy ludzi, którym sa winni
    przysługi i mogą je dzięki dobrze płatnym posadom łatwo spłacić.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2010-10-13 17:47:01
    Od: A P <m...@g...com>

    ano ano właśnie myślę o doktoracie i lubię pisać prace naukowe :)
    także chyba wezmę na rożen uknf ;p
    chociaż myślałem tez o instytucie sztuki filmowej i mu podobnych

    o aplikacji na ten moment nie myślę, bo mam już fajną prace itp itd

    dzięki wszystkim za pomoc :)

    adrian

  • 10. Data: 2010-10-13 17:55:36
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    A P napisal:
    > ano ano właśnie myślę o doktoracie i lubię pisać prace naukowe :)

    A masz zaplecze finansowe? Pytam serio, bo pisanie doktoratu
    bez zaplecza finansowego jest nierealne. Czystego entuzjazmu
    starcza przeciętnie na rok.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek