  • 1. Data: 2009-01-13 10:18:16
    Temat: Telekomunikacja Polska
    Od: Pako <p...@o...pl>

    Witam,

    chciałbym się dowiedzieć czy dzwoniąc na numer błękitnej linii TP 9393 z
    telefonu komórkowego którego numer jest numerem prywatnym, firma TP może
    oddzwonić i przeprowadzić ankietę? jest to zgodne z prawem?

    Dziękuję za pomoc
    Tadeusz

  • 2. Data: 2009-01-13 10:30:59
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska
    Od: armar <a...@p...fm>

    Pako pisze:
    > chciałbym się dowiedzieć czy dzwoniąc na numer błękitnej linii TP 9393 z
    > telefonu komórkowego którego numer jest numerem prywatnym, firma TP może
    > oddzwonić i przeprowadzić ankietę?

    Może i nawet tak robią.
    A Ty możesz powiedzieć "Nie". Skutkuje.

    > jest to zgodne z prawem?

    Tak.
    Inaczej OBOP, CBOS działaliby niezgodnie z prawem.
    Chyba, że z ankietą dzwonią co godzinę? ;)

    --
    Pozdrawia Marek

  • 3. Data: 2009-01-14 00:17:27
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Pako pisze:
> [...]
    > telefonu komórkowego którego numer jest numerem prywatnym, firma TP może
    > oddzwonić i przeprowadzić ankietę? jest to zgodne z prawem?

    No jasne. Przecież zadzwoniłeś. Jakbyś zaszczegł to by pewnie nie
    oddzwonili. Trzeba się było oflagować i nie dzwonić, masz nauczkę na
    przyszłość.

    > Dziękuję za pomoc
    > Tadeusz

    Smok

  • 4. Data: 2009-01-14 07:24:13
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Smok Eustachy wrote:

    > No jasne. Przecież zadzwoniłeś. Jakbyś zaszczegł to by pewnie nie
    > oddzwonili.

    co to znaczy zaszczegł ?
    jesli chodzi o zablokowanie prezentacji numeru to numer i tak do
    operatora dociera tyle że z flagą +R, więc technicznie wszystko kwestia
    ustawień po drugiej stronie

  • 5. Data: 2009-01-14 09:59:14
    Od: Pako <p...@o...pl>

    futszaK pisze:

    > co to znaczy zaszczegł ?
    > jesli chodzi o zablokowanie prezentacji numeru to numer i tak do
    > operatora dociera tyle że z flagą +R, więc technicznie wszystko kwestia
    > ustawień po drugiej stronie

    nie rozchodzi mi sie czy zastrzeżony czy nie, rozchodzi sie o fakt że
    oddzwaniają. Pytanie czy mają do tego prawo. Wyobraź sobie że dzwonisz
    na jakaś linie informacyjną, a następnie oddzwania jakiś automat i pyta
    czy wyrażasz zgodę na przetwarzanie twoich danych osobowych. Jak by to
    był jeden telefon dziennie to co innego, ale może dojść do tego że
    będziesz miał ich dziennie 8

  • 6. Data: 2009-01-14 22:11:53
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    futszaK pisze:
    /,..../
    > co to znaczy zaszczegł ?
    > jesli chodzi o zablokowanie prezentacji numeru to numer i tak do
    > operatora dociera tyle że z flagą +R, więc technicznie wszystko kwestia
    > ustawień po drugiej stronie

    Więc do operatora dochodzi a do automatu nie dochodzi, bo zastrzeżony.
    To są 2 różne rzeczy.

  • 7. Data: 2009-01-14 22:12:40
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Pako pisze:
    /.../
> [...]
    > czy wyrażasz zgodę na przetwarzanie twoich danych osobowych. Jak by to
    > był jeden telefon dziennie to co innego, ale może dojść do tego że

    Jak tyle razy dzwonisz...
    Pewnie że mają. Chyba że zaszczerzesz.

  • 8. Data: 2009-01-15 08:12:12
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Smok Eustachy wrote:

    > Więc do operatora dochodzi a do automatu nie dochodzi, bo zastrzeżony.
    > To są 2 różne rzeczy.

    automat jest własnością operatora, nie wiem jak on sobie to poustawiał

    jeśli już rozstrząsamy kwestie techniczne, to istnieją przynajmiej 2
    rodzaje braku prezentacji (rozpoznawalne przez niektóre modele komórek),
    połączenie anonimowe (czyli numer dociera do operatora docelowego z +R i
    na terminalu abonenta się nie wyświetla, ale na przykład jeśli terminal
    jest na stacji pogotowia to wyświetlac się może)
    drugi przypadek to numer w ogóle nie jest przekazywany (bo identyfikacja
    się po drodze gubi, albo w ogóle jej nie ma, albo inne licho)

    sorki za lekki offtopic

  • 9. Data: 2009-01-15 13:13:06
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 13 Jan 2009 11:18:16 +0100, Pako napisał(a):

    > chciałbym się dowiedzieć czy dzwoniąc na numer błękitnej linii TP 9393 z
    > telefonu komórkowego którego numer jest numerem prywatnym
    ^^^^^
    Spotkałeś się z publicznymi komórkami?

  • 10. Data: 2009-01-15 13:15:58
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 10:59:14 +0100, Pako napisał(a):

    > nie rozchodzi mi sie czy zastrzeżony czy nie, rozchodzi sie o fakt że
    > oddzwaniają. Pytanie czy mają do tego prawo.

    Przecież jesteś pytany przed rozmowa z konsultantem na blue-line czy po
    zakończeniu rozmowy wyrażasz zgode na ankietę. Możesz wybrać opcje że nie
    wyrażasz zgody i po rozmowie z blue-line nikt nie oddzwania.