  • 1. Data: 2002-09-21 17:12:55
    Temat: Tekst na stronie www!!!!!! Sprawa w Prokuraturze
    Od: "Piotr Zajączkowski" <z...@k...home.pl>

    Chcialbym opisac pewien urzad miejski ktory dopuszcza sie przestepstw.

    Sprawa jest badana przez Prokurature Okregowa.
    Czy moge pelen tekst (jest moja wlasnoscia bo sam zlozylem doniesienie o
    przestepstwie) umiescic na storonie www wraz z dowodami?????

    Bez nazwisk ale ze wskazaniem urzedu jako instytucji

    oraz podajac taki adres i reklamujac go na bilbordach
    www.korupcja.nazwamiasta.com.pl
    mimo ze slowo korupcja w tekscie nie wystapi i beda to jedynie zdania w
    charakterze "prawdopodobnie" albo "wydaje sie"

    Pozdrawiam
    Piotr Zajaczkowski

  • 2. Data: 2002-09-21 22:13:17
    Temat: Re: Tekst na stronie www!!!!!! Sprawa w Prokuraturze
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    Piotr Zajączkowski <z...@k...home.pl> napisał(a):

    > Chcialbym opisac pewien urzad miejski ktory dopuszcza sie przestepstw.

    Już mi to przypomniało ostatnio dystkutowaną sprawę, lecz tu nagle

    > oraz podajac taki adres i reklamujac go na bilbordach

    Co spowodowało, że aż się wyprostowałem! Aż tak Ci zaleźli za skórę, że
    robisz im reklame outdoor'ową..? :)

    > www.korupcja.nazwamiasta.com.pl
    > mimo ze slowo korupcja w tekscie nie wystapi i beda to jedynie zdania w
    > charakterze "prawdopodobnie" albo "wydaje sie"

    Albo piszesz, że Twoim zdaniem jest korupcja, albo pisz o faktach nie
    nazywając pewnych zachowań po imieniu. Poza tym, jeżeli nie będziesz podawał
    nazwisk, to będzie znaczyło, że piszesz o zjawiskach a nie o osobach by je
    zmieszać z błotem. Radzę tu stosować podbne metody jak to robią dziennikarze.
    A poza tym jeżeli masz dowody to powinieneś się w razie czego w sądzie
    wybronić.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl