  • 11. Data: 2008-11-13 10:51:10
    Temat: Re: Takich jak TY sterylizujemy dla twojego dobra.
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    Użytkownik "Jacek_P" napisał:
    >Mam coraz wieksze narastajace wrazenie, ze ktos tu na sile
    >szuka kasy.

    kasy to szuka taki ktoś co takie coś wykonuje dla kasy bez zgody
    człowieka:O(
    a poszkodowany szuka sprawiedliwości, a przynajmniej jakiegoś
    zadośćuczynienia i ukarania sprawcy,

    wiec nie ma co dyskutować, tylko znaleźć prawnika i zgłosić sprawę do
    prokuratury!!!
    jak już ktoś wspomniał o ziobrze, to on napewno też pomoże, a jego
    skuteczność w te klocki jest porażajaca:O)

    p.s. żenuje mnie ta ciągła żebranina w mediach tych medykuf co to bidolą że
    krwi i naządów brakuje i trzeba oddawać za darmo, a jakby im kazać
    przynajmniej odawać krew z racji zawodu to by pewnie 10 tyś. dodatkowo
    chcieli i wczeniejszego przechodzenia na emerytury z racji utraty zdrowia:O(

  • 12. Data: 2008-11-13 13:21:09
    Od: interpio <i...@d...pl>

    On 13 Lis, 01:56, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    > Mam coraz wieksze narastajace wrazenie, ze ktos tu na sile
    > szuka kasy.

    To złe wrażenie, emocjonalnie to jestem za tym aby tą sprawą zajął się
    wymiar sprawiedliwości,
    jednak po dłuższym racjonalnym zastanowieniu, myślę, że lepiej
    zapomnieć o całej sprawie aby nie tworzyć kwasów w rodzinie tej
    dziewczyny.

    Pozdrawiam interpio

    P.S. Sam jestem osobą niepełnosprawną i szczególnie jestem uczulony na
    krzywdę wyrządzoną takim osobom.
    Jako dziecko przeszedłem dwie operacje ortopedyczne, które nic nie
    pomogły ale nie zaszkodziły, na kolejne dwie już się nie zgodziłem.
    Mam kolegę, który przed operacją w wieku 16 lat, co prawda nie
    chodził, ale mógł bez bólu leżeć, siedzieć.
    Od zabiegu minęło już 9 lat a on w dalszym ciągu cierpi fizycznie,
    psychicznie i materialnie.
    Byłem z nim u adwokata, który powiedział, że sprawa jest trudna i cały
    ciężar udowodnienia poniesionych krzywd i uszczerbku na zdrowiu
    spoczywałby na nim i gdzie ta sprawiedliwość i dla kogo?!

  • 13. Data: 2008-11-13 15:41:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    armar pisze:

    > Niemniej jednak jest pewna różnica między tymi przykładami,
    > gdyż w przeciwieństwie do seksu z małoletnią na "nielegalną aborcję"
    > można mieć papiery, które sprawią, że jest ona uzasadniona
    > (zagrożenie życia lub zdrowia pacjentki).

    Owszem.

    > W przypadku niepełnosprawnej ruchowo kobiety posadzonej na wózku,
    > która nie jest w stanie samodzielnie egzystować, to taka sterylizacja
    > mogła mieć jakieś uzasadnienie, szczególnie jeśli jej mąż
    > skombinował jakieś dokumenty świadczące o możliwości zagrożenia życia
    > w przypadku kaprysu posiadania kolejnego dziecka.

    Ale bycie płodną nie stanowi bezpośredniego zagrożenia życia ni zdrowia.
    Równie dobrze można by ja próbować sparaliżować do końca, bo przecież
    jeszcze mogłaby samobójstwo popełnić.

  • 14. Data: 2008-11-13 15:42:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    interpio pisze:

    > Byłem z nim u adwokata, który powiedział, że sprawa jest trudna i cały
    > ciężar udowodnienia poniesionych krzywd i uszczerbku na zdrowiu
    > spoczywałby na nim i gdzie ta sprawiedliwość i dla kogo?!

    Niestety telepatów w sądach nie zatrudniają, więc czyjąś winę trzeba
    pracowicie udowadniać.

  • 15. Data: 2008-11-13 16:36:23
    Od: armar <a...@p...fm>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Ale bycie płodną nie stanowi bezpośredniego zagrożenia życia ni zdrowia.

    Tak, ale jeśli zarówno aborcja, jak i sterylizacja są obie zabronione,
    to IMO lepiej jest zapobiegawczo przeprowadzić sterylizację,
    niż czekać, aż trzeba będzie przeprowadzać aborcję
    (jeśli faktycznie ciąża mogłaby spowodować komplikacje medyczne
    w niemłodym już przecież organizmie).

    > Równie dobrze można by ja próbować sparaliżować do końca, bo przecież
    > jeszcze mogłaby samobójstwo popełnić.

    Przypuszczam, że fakt przykucia do wózka inwalidzkiego na całe życie
    jest wystarczającym powodem do myślenia o sensie dalszej egzystencji.
    Sterylizacja przy tym to żaden problem - kolejne dziecko może adoptować,
    jeśli by nagle cudownie ozdrowiała.
    Jeśli nie ozdrowieje, to skoro sąd na podstawie opinii specjalistów
    nie zezwoli na adopcję ze względu na dobro dziecka,
    to i dla dobra własnych dzieci nie powinny one być rodzone.
    Tak więc sterylizacja nie jest problemem w przypadku kobiety,
    która już jedno dziecko ma, więc zyskała życiową motywację
    do dalszej codziennej walki - związaną z kobiecą potrzebą macierzyństwa.

    Ponieważ Interpio ani razu nie napisał o mężu tej kobiety
    i stale używa określenia "dziewczyna", to śmiem wątpić w to,
    że udało się jej założyć pełną rodzinę.
    Oznacza to tyle, że jej chęci i potrzeby najwyraźniej są większe
    niż jej możliwości, a zatem kolejne dzieci byłyby niechcianymi
    zarówno przez nią, przez 11-letnie rodzeństwo,
    jak i jej rodziców sierotami.
    Z drugiej strony informacja, że stara się ona o dziecko
    świadczy o tym, że ma kogoś bliskiego, kto chciałby się nią opiekować.
    Jeśli z uwagi na brak możliwości posiadania dziecka
    ma się to zmienić, to chyba nawet lepiej,
    że się zmieni wcześniej, niż później.

    --
    Pozdrawia Marek

  • 16. Data: 2008-11-13 16:43:32
    Od: interpio <i...@d...pl>

    On 13 Lis, 16:42, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Niestety telepatów w sądach nie zatrudniają, więc czyjąś winę trzeba
    > pracowicie udowadniać.

    Ale z drugiej strony - sądy za to chętnie interesują się tym gościem,
    który z powodu depresji (spowodowanej min. okaleczeniem, bólem i
    inwalidztwem)
    nadużywa alkoholu i popełnia różne głupstwa.
    Chciałem zasygnalizować, że nie ma w Polsce odpowiedniej ochrony praw
    pacjentów
    i egzekwowania roszczeń z tytułu błędów lekarskich - dwóch ludzi w
    Polsce
    dr Adam Sandauer i dr Ryszard Frankowski
    Pozdrawiam interpio

  • 17. Data: 2008-11-13 16:50:10
    Od: interpio <i...@d...pl>

    wrote:

> [...]

    Ale z drugiej strony - sądy za to chętnie interesują się tym gościem,
    który z powodu depresji (spowodowanej min. okaleczeniem, bólem i
    inwalidztwem) nadużywa alkoholu i popełnia różne wykroczenia.
    Chciałem zasygnalizować, że nie ma w Polsce odpowiedniej ochrony praw
    pacjentów i egzekwowania roszczeń z tytułu błędów lekarskich - dwóch
    ludzi w
    Polsce dr Adam Sandauer i dr Ryszard Frankowski - sytuacji nie
    zmienią.

    Pozdrawiam interpio