  • 71. Data: 2023-06-18 07:47:12
    Temat: Re: Taka sytuacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No to przykład, jakby te niedopałki rozrzucał, a Ty od razu polewasz
    > wszystkie domy w okolicy.

    Nie kombinuj - wiadomo kogo trzeba schłodzić bo przegrzany biega i dymu
    szuka. No ale jak jesteście potrzebni to wtedy nic nie możecie ( w sumie
    jednak możecie, bo jednak się nim zajeli po tym jak niedobre pismaki
    aferę rozkręciły - ty twierdzisz że nie możecie).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 72. Data: 2023-06-18 10:26:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.06.2023 o 07:47, Shrek pisze:

> [...]
    > jednak możecie, bo jednak się nim zajeli po tym jak niedobre pismaki
    > aferę rozkręciły - ty twierdzisz że nie możecie).

    Gdzie napisałem, że nie możemy? Zakwestionowałem pomył wysłania w ślad
    za nim patrolu. Podsunąłem rozwiązanie z postępowaniem przyspieszonym.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 73. Data: 2023-06-18 19:38:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Gdzie napisałem, że nie możemy?

    To co proponujesz?

    > Podsunąłem rozwiązanie z postępowaniem przyspieszonym.

    To czemu pan policjant się produkował, że nie nic nie zrobią bo nie mogą?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 74. Data: 2023-06-18 19:44:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.06.2023 o 19:38, Shrek pisze:

    > To co proponujesz?
    > To czemu pan policjant się produkował, że nie nic nie zrobią bo nie mogą?

    A skąd ja mam to wiedzieć? Ufam, że miał ważne powody, które nie
    wynikają z treści artykułu, albo ja czegoś nie ogarnąłem. Mogę się
    jedynie domyślać, że gość nie popełnia przestępstw ściganych z
    oskarżenia publicznego, o te ścigane na wniosek nikt nie chce złożyć
    wniosku, zaś z oskarżenia prywatnego nikt idioty nie chce ścigać. Ale to
    mój domysł, a nie wiedza.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 75. Data: 2023-06-18 20:04:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A skąd ja mam to wiedzieć? Ufam, że miał ważne powody, które nie
    > wynikają z treści artykułu, albo ja czegoś nie ogarnąłem.

    Czyli jednak nic się nie da zrobić. A nie, czekaj - da się jak pismaki
    rozkręcą aferę:P

    > Mogę się
    > jedynie domyślać, że gość nie popełnia przestępstw ściganych z
    > oskarżenia publicznego, o te ścigane na wniosek nikt nie chce złożyć
    > wniosku,

    Jasne - bo bo cieć na bramce spławia:P Bujać to my nie nas:P

    > zaś z oskarżenia prywatnego nikt idioty nie chce ścigać. Ale to
    > mój domysł, a nie wiedza.

    Akurat 51 pasuje do trybu przyspieszonego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 76. Data: 2023-06-18 21:23:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.06.2023 o 20:04, Shrek pisze:

    > Akurat 51 pasuje do trybu przyspieszonego.

    Zdradzisz, co to jest to 51? Mnie się ze Strefą 51 kojarzy, ale to chyba
    nie o to chodzi.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 77. Data: 2023-06-18 21:47:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zdradzisz, co to jest to 51? Mnie się ze Strefą 51 kojarzy

    A w kontekście artykułu powinno ci się kojarzyć z kodeksem wykroczeń.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2023-06-18 22:10:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.06.2023 o 21:47, Shrek pisze:

    > A w kontekście artykułu powinno ci się kojarzyć z kodeksem wykroczeń.

    Areszt za 51 kw? Niby możliwe, ale raczej sporadycznie stosowane.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 79. Data: 2023-06-18 22:15:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A w kontekście artykułu powinno ci się kojarzyć z kodeksem
    > wykroczeń.

    No i w wypadku wykroczeń stosuje się go w odniesieniu do kategorii osób,
    wobec których postępowanie to może się toczyć, należy wskazać, iż tryb
    ten może mieć zastosowanie do:

    1) osób nieposiadających stałego miejsca zamieszkania lub miejsca
    stałego pobytu, jeżeli zachodzi uzasadniona obawa, że rozpoznanie sprawy
    w postępowaniu zwyczajnym będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione;

    2) osób przebywających jedynie czasowo na terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej, jeżeli zachodzi uzasadniona obawa, że rozpoznanie sprawy w
    postępowaniu zwyczajnym będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione;

    3) wobec sprawców wykroczeń popełnionych w związku z imprezą masową,
    określonych w przepisach o bezpieczeństwie imprez masowych.

    Który z przypadków tu proponujesz?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 80. Data: 2023-06-18 22:23:59