  • 61. Data: 2023-06-16 16:25:22
    Temat: Re: Taka sytuacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2023 o 16:00, J.F pisze:

    > No to pójdą. Patrol pieszy i dzielnicowy lubią chodzic :-)

    A kiedy ostatnio widziałeś swojego dzielnicowego? ;)

    > Skoro w celu złapania przestępcy, to chyba nie ...

    No nie wiem. Robert?

    > A zanim pismo zadziała, to sie monitoring nadpisze :-(

    No widzisz jak to (nie)działa?

    > No to przeciez szukaja nowych do zatrudnienia, tylko obywatelom cos
    > sie w d* poprzewracało i nie chcą :-)

    Trudno - nie mają ludzi to niech nie pilnują skrzynki tylko się wezmą za
    swoją robotę.

    > No fakt, można zaryzykować. Najwyzej ktos w sklepie mandat dostanie i
    > sie oduczy przyciskac bez potrzeby.

    E - a za co mandat?

    > Tasery mają, a tym razem nikt im nie bedzie zarzutów stawial

    Nie wydaje mi się, żeby oni ot tak rutynowo z taserami łazili po mieście.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 62. Data: 2023-06-16 16:56:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Jun 2023 16:25:22 +0200, Shrek wrote:
    > A kiedy ostatnio widziałeś swojego dzielnicowego? ;)

    do mnie to on raczej nie ma interesu.

    > No nie wiem. Robert?

    > No widzisz jak to (nie)działa?

    Zadziała, jak sie szybko pójdzie. O ile kamery gęsto.

    > Trudno - nie mają ludzi to niech nie pilnują skrzynki tylko się wezmą za
    > swoją robotę.

    Widac ich robota to skrzynka :-)

    > E - a za co mandat?

    Robert cos wymysli :-)

    > Nie wydaje mi się, żeby oni ot tak rutynowo z taserami łazili po mieście.

    No fakt. Za drogie?
    Bo chyba nie kupili im w celu przesłuchiwania w kiblu?

    czasem jednak noszą
    https://www.youtube.com/watch?v=HOu3J9-XpgM
    https://www.youtube.com/watch?v=Mr0t8_46t5A

    A czasem nie
    https://www.youtube.com/watch?v=vhJoDHIUtBU

    https://www.youtube.com/watch?v=8_RwVJqi2Wo
    i kamere maja ... ale tylko wybrani?

    Robert - jak to w NS wygląda?

    J.

    P.S. czasem cos nie wyjdzie
    https://www.youtube.com/watch?v=ST3UzThLw4o

  • 63. Data: 2023-06-16 17:07:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2023 o 16:56, J.F pisze:

    > do mnie to on raczej nie ma interesu.

    No widzisz - do tego kolesia też nie ma:P

    > Zadziała, jak sie szybko pójdzie. O ile kamery gęsto.

    No właśnie - jak się szybko pójdzie.

    > Widac ich robota to skrzynka :-)

    No to niech biorą emkę ze skrzynki:P

    > Robert cos wymysli :-)

    Chuja wymyśli - jest za to sankcja ale to musi być umyślne - wystarczy
    powiedzieć, że się nie pomyślało i musi odmówić wszczęcia:P Znaczy
    wymyślać to sobie może i udać się może tylko i wyłącznie jak kto mandat
    przyjmie.

    > No fakt. Za drogie?
    > Bo chyba nie kupili im w celu przesłuchiwania w kiblu?
    A cholera ich wie...

    > P.S. czasem cos nie wyjdzie
    > https://www.youtube.com/watch?v=ST3UzThLw4o

    Dobrze że nie z pistoletu, bo by się nam biegły przekręcił jakby miał
    wyczarować opinię na korzyść policji:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 64. Data: 2023-06-16 17:25:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.06.2023 o 16:00, J.F pisze:

    > Obawiam sie tylko, ze rozbój na sklepie trwa podobnie dlugo, jak
    > powiadomienie dyzurnego. Albo i znacznie krócej, jesli sie odezwie
    > "prosze czekac". A potem jeszcze dyzurny musi przekazac, dojechac
    > trzeba ...

    Przede wszystkim nie dzwonisz do Dyżurnego, tylko na CPR. Po za tym na
    szybkość reakcji wpływ ma dostępność radiowozu interwencyjnego. To
    sprawa losowa.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 65. Data: 2023-06-16 17:41:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.06.2023 o 15:36, io pisze:

    > Tak, i kradnie, ale jakoś tak poniżej progu przestępstwa. Co za
    > inteligentny agresor.

    Nakraść w spożywczaku na 500 zł nie jest łatwo. Jeśli towar może wrócić
    do sprzedaży, to interwencja kończy się mandatem. A jak gość jest cwany
    i po terenie kilku komisariatów chodzi, to również może być problem z
    zastosowanie art. 12°2 kk.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 66. Data: 2023-06-16 18:03:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > do sprzedaży, to interwencja kończy się mandatem. A jak gość jest cwany
    > i po terenie kilku komisariatów chodzi, to również może być problem z

    Przecież sam pisałeś, że jak w drugim komisariacie to generalnie macie
    to w dupie bo to inna policja i wy już nie wiecie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 67. Data: 2023-06-16 22:59:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.06.2023 o 18:03, Shrek pisze:

    > Przecież sam pisałeś, że jak w drugim komisariacie to generalnie macie
    > to w dupie bo to inna policja i wy już nie wiecie:P

    Kiedy?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 68. Data: 2023-06-16 23:39:02
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Przykład nieadekwatny. Leży niedopałek i się tli. Wynieść niedopałek,
    > zadeptać, czy polewać dom, by się nie zapalił?

    Ale tu dom się pali, koleś chodzi i codziennie odwala krzywe akcje.

    > A z "grubasem", to w
    > ogóle od rzeczy, bo pomysł z leczeniem może i dobry, ale po pierwsze
    > pacjent musi to przeżyć,a  po za tym otyłość nie musi wynikać z diety -
    > choć może.

    Słusznie, mój błąd. Przy zawale wpierw należy znaleźć przyczynę otyłości ;P

    PD

  • 69. Data: 2023-06-17 06:20:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kiedy?

    Przy okazji dyskusji o oszustwach na allegro.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 70. Data: 2023-06-18 01:05:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.06.2023 o 23:39, PD pisze:
    > Ale tu dom się pali, koleś chodzi i codziennie odwala krzywe akcje.

    No to przykład, jakby te niedopałki rozrzucał, a Ty od razu polewasz
    wszystkie domy w okolicy.

    > Słusznie, mój błąd. Przy zawale wpierw należy znaleźć przyczynę otyłości ;P

    No właśnie nie "wpierw", ale w ogóle.

    --
    (~) Robert Tomasik