  • 51. Data: 2023-06-16 13:09:18
    Temat: Re: Taka sytuacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Jun 2023 06:51:08 +0200, Shrek wrote:

    > Zaraz - do czasu wyroku (bo na razie to pewnie nawet sąd nie został
    > powadomiony) koleś ma sobie łazić i atakować ludzi? I tak przez trzy czy
    > pięć lat? I policja nie ma tu zajęcia?

    No ale policja to moze zamknąc na 48h.
    Dalej to pretensje do prokuratora i sądu.

    J.

  • 52. Data: 2023-06-16 13:55:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2023 o 12:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > BTW kto dziś ma dobry piar?

    Ze służb to strażacy. I całkiem dobry ratownicy medyczni.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 53. Data: 2023-06-16 14:05:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2023 o 12:58, J.F pisze:

    > To raczej widac.

    Trzeba pójść...

    > Nie da sie bez pisma?

    Na ogół nie. Rodo, giodo, regulaminy...

    > Poprosic lub postraszyc legitymacją, obejrzec, pojsc szukac następnej

    Spróbować można. Ale czy to nie przekroczenie uprawnień?

    > Wiesz ile etatow schodzi na pilnowanie?

    W chuj - zresztą bez znaczenia - jak im brakuje, to tym bardziej każdy
    jeden pod ruderą naczelnika bardziej na wagę złota:P

    > Ale to sie wydłuża. A Solid tak od razu zadzwoni, czy musi najpierw
    > sprawdzic?

    Normalnie sprawdza, ale skoro już dwa razu ten konkretny sklep napadli...

    > A policjanci to szybko pospieszą, czy dla Solida to bez
    > pospiechu - sam niech sobie pilnuje.

    Czasem i ślepej kurze...

    > Ale statystyki sie poprawią.

    Daj spokój - to już lepiej znaleźć dwie działki dilerskie roweru komuś w
    gaciach - nie znajdziesz w statystyki się nie liczy znajdziesz to
    sukces. A ty się chcesz z gościem z siekierą bić:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2023-06-16 14:09:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2023 o 13:09, J.F pisze:

    > No ale policja to moze zamknąc na 48h.
    > Dalej to pretensje do prokuratora i sądu.

    No właśnie niekoniecznie. Robertowi się wydaje że policja jest od
    nakładania mandatów i kierowania wniosków do sądu. A tymczasem to jest
    dopiero w czwartym punkcie artykułu określającego działania policji.

    "1) ochrona życia i zdrowia ludzi oraz mienia przed bezprawnymi zamachami
    naruszającymi te dobra;
    2) ochrona bezpieczeństwa i porządku publicznego, w tym zapewnienie
    spokoju w
    miejscach publicznych oraz w środkach publicznego transportu i komunikacji
    publicznej, w ruchu drogowym i na wodach przeznaczonych do powszechnego
    korzystania;
    3) inicjowanie i organizowanie działań mających na celu zapobieganie
    popełnianiu
    przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w
    tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami
    społecznymi;
    4) wykrywanie przestępstw i wykroczeń oraz ściganie ich sprawców"

    Jak nie umią trzech pierwszych z czterech to im 1/4 wypłaty wypłacać (i
    emki).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 55. Data: 2023-06-16 15:35:42
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.06.2023 o 06:25, Shrek pisze:

    > Raczej agresywny chory psychicznie.

    Przecież stoi, że go badali. Skąd w ogóle pomysł, że agresywny. To
    raczej nieobyczajne zachowanie z wyrachowania.

  • 56. Data: 2023-06-16 15:36:42
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.06.2023 o 06:52, Shrek pisze:

    > Rozumiem - niech sobie chodzi, ludzie go denerwują to ich atakuje - jak
    > komuś kosę włoży to się zajmiemy?

    Tak, i kradnie, ale jakoś tak poniżej progu przestępstwa. Co za
    inteligentny agresor.

  • 57. Data: 2023-06-16 15:39:59
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.06.2023 o 06:37, Shrek pisze:

    > Oczywiście - jak trafi na "nieodpowiednią osobę", czyli taką co się
    > potrafi obronić, to jest problem i wtedy szybko zareagujecie i
    > postawicie zarzuty takiej osobie. Zagrożeniem jest jak się obywatel
    > będzie bronić a nie jak patus robi bydło i zaczepia ludzi. Dość typowe
    > dla kulsonów.

    To jednak patus a nie chory psychicznie. :-)

  • 58. Data: 2023-06-16 15:44:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2023 o 15:35, io pisze:

    > Przecież stoi, że go badali.

    No i? Stwierdzili zapewne że nie ma podstaw do _przymusowego_ leczenia.

    > Skąd w ogóle pomysł, że agresywny.

    Z artykułu?

    > raczej nieobyczajne zachowanie z wyrachowania.

    Plucie na ludzi?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 59. Data: 2023-06-16 15:52:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Jun 2023 14:09:49 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > 4) wykrywanie przestępstw i wykroczeń oraz ściganie ich sprawców"
    >
    > Jak nie umią trzech pierwszych z czterech to im 1/4 wypłaty wypłacać (i

    3/4.
    Schodów i willi pilnują :-)

    J.

  • 60. Data: 2023-06-16 16:00:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Jun 2023 14:05:50 +0200, Shrek wrote:

    > Trzeba pójść...

    No to pójdą. Patrol pieszy i dzielnicowy lubią chodzic :-)

    > Na ogół nie. Rodo, giodo, regulaminy...

    > Spróbować można. Ale czy to nie przekroczenie uprawnień?

    Skoro w celu złapania przestępcy, to chyba nie ...

    A zanim pismo zadziała, to sie monitoring nadpisze :-(

    > W chuj - zresztą bez znaczenia - jak im brakuje, to tym bardziej każdy
    > jeden pod ruderą naczelnika bardziej na wagę złota:P

    No to przeciez szukaja nowych do zatrudnienia, tylko obywatelom cos
    sie w d* poprzewracało i nie chcą :-)

    > Normalnie sprawdza, ale skoro już dwa razu ten konkretny sklep napadli...

    No fakt, można zaryzykować. Najwyzej ktos w sklepie mandat dostanie i
    sie oduczy przyciskac bez potrzeby.

    Obawiam sie tylko, ze rozbój na sklepie trwa podobnie dlugo, jak
    powiadomienie dyzurnego. Albo i znacznie krócej, jesli sie odezwie
    "prosze czekac".
    A potem jeszcze dyzurny musi przekazac, dojechac trzeba ...

    > Czasem i ślepej kurze...

    Ja tam myslę, ze słusznie będą uważac, ze to Solid ma płacone za
    ochronę, a nie oni :-)

    > Daj spokój - to już lepiej znaleźć dwie działki dilerskie roweru komuś w
    > gaciach - nie znajdziesz w statystyki się nie liczy znajdziesz to
    > sukces. A ty się chcesz z gościem z siekierą bić:P

    Tasery mają, a tym razem nikt im nie bedzie zarzutów stawial

    J.