  • 21. Data: 2023-06-15 08:13:21
    Temat: Re: Taka sytuacja
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 15 czerwca 2023 o 06:40:11 UTC+2 Shrek napisał(a):

    > Chodzi co o date czy godzinę?

    Raczej "kiedy" trzymający smycz pozwala/nakazuje za jakąś rzecz zamykać.

  • 22. Data: 2023-06-15 19:15:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Jun 2023 21:24:11 +0200, Shrek wrote:

    > Nie. Ale ciężko być dłużej niż kilkadziesiąt - do niskich kilkaset
    > metreów poza zasięgiem, więc jakby napluł na schody a nie obywateli to
    > by go znaleźli bez problemu.

    Przy kilkuset m moze byc problem ze śledzeniem, chyba ze jakos
    charakterystrycznie ubrany.
    Ewentualnie trzeba sie wysilic i obejrzec duzo nagran w okolicy ...
    choc jak nie chciało mu sie chodzic daleko, to moze znów nie tak duzo
    ..

    > Obstawiam że żabki mają system włamaniowy więc po drugim razem
    > stwierdzili że może mają doczynienia z debilem i wpadnie trzeci raz - to
    > dołożyli przycisk antynapadowy (albo mają w standardzie) i monitoring
    > dostał telefon bezpośrednio do dyżurnego.

    Przycisk napadowy bardzo mozliwy.
    Telefon do dyżurnego ... a to niech Robert powie, czy jest taki
    zwyczaj.
    W sumie, to i policja mogłaby takie przyciski rozdawac w miejscach
    zagrozonych.
    Ale i tak IMHO przekazanie informacji i dojazd trwa, wiec raczej
    musieli czuwać blisko.
    Choc w sumie ... taki policyjny przycisk móglby bezposrednio na jakis
    komputer/terminal patrolu wysyłac, sekundę by zajęło.

    Jesli jednak dłużej ... to jak długo chcesz pod tym sklepem czuwać?
    Tydzien, miesiąc, kwartał?

    > Jakby nie był debilem to
    > poszedłby do innej i dalej sobie spokojnie hasał.

    Byc moze okazał sie dodatkowym idiotą, i zrobił to co kilka dni, ..

    J.

  • 23. Data: 2023-06-15 19:17:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Jun 2023 23:29:24 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Kiedy, a nie za co. To nie są synonimy.

    Oj tam, to sie postawi zarzut z d*, a potem sie zmieni.
    Z Julkami sobie radzicie, z rowerzystami, a z "prawdziwymi"
    przestępcami nie ...

    J.

  • 24. Data: 2023-06-15 19:37:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2023 o 19:15, J.F pisze:

    > Ewentualnie trzeba sie wysilic i obejrzec duzo nagran w okolicy ...
    > choc jak nie chciało mu sie chodzic daleko, to moze znów nie tak duzo

    I tu jest problem - to rzeczywiście sporo roboty - trzeba znaleźć że
    jest kamera, napisać pismo o zabezpieczenie, odebrać i przejrzeć... Z
    drugiej strony - chuj mnie to obchodzi - zawsze marudzą że zarobieni a
    skrzynkę naczelnika mają czas pilnować.

    > Przycisk napadowy bardzo mozliwy.
    > Telefon do dyżurnego ... a to niech Robert powie, czy jest taki
    > zwyczaj.

    Telefon do dyżurnego jest na stronie internetowej. Lokalny solid pewnie
    zna ten bardziej "tajny".

    > W sumie, to i policja mogłaby takie przyciski rozdawac w miejscach
    > zagrozonych.

    I co - mieliby jeszcze przestępców łapać - wiesz ile potem problemów - a
    tak to umorzonko;)

    > Byc moze okazał sie dodatkowym idiotą, i zrobił to co kilka dni, ..

    Chyba co kilka tygodni.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2023-06-15 19:42:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2023 o 19:17, J.F pisze:

    > Oj tam, to sie postawi zarzut z d*, a potem sie zmieni.
    > Z Julkami sobie radzicie, z rowerzystami, a z "prawdziwymi"
    > przestępcami nie ...

    Bo tłumaczę, że prawdziwym zmartwieniem kulsona nie jest patol, tylko
    obywatel co marudzi żeby kulson dupę do patola ruszył. No sam powiedz
    kto kulsonowi w czekaniu na emkę dupę truje - patol co stara się
    kontaktów z kulsonem uniać czy ten upiardliwy obywatel? Nawet w tym
    wątku robert wprost napisał, że nie jest problemem że zaczepia ludzi,
    pluje na nich i kradnie, tylko że ktoś mu w końcu wpierdol spuści;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2023-06-15 22:10:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Policja ma prawo zatrzymać osobę podejrzaną, jeżeli istnieje uzasadnione
    > przypuszczenie, że popełniła ona przestępstwo, a zachodzi obawa ucieczki
    > lub ukrycia się tej osoby albo zatarcia śladów przestępstwa bądź też nie
    > można ustalić jej tożsamości albo istnieją przesłanki do przeprowadzenia
    > przeciwko tej osobie postępowania w trybie przyspieszonym.(art. 244 kpk)

    Udało się - rower w gaciach znaleźli.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2023-06-15 22:10:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2023 o 22:10, Shrek pisze:

    > Udało się - rower w gaciach znaleźli.

    https://epoznan.pl/news-news-140353-terroryzowal_poz
    naniakow_kradnac_plujac_i_zaczepiajac_trafil_do_ares
    ztu

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2023-06-15 22:40:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > https://epoznan.pl/news-news-140353-terroryzowal_poz
    naniakow_kradnac_plujac_i_zaczepiajac_trafil_do_ares
    ztu

    Możesz mi przybliżyć ideę tych dwóch odpowiedzi samemu sobie? Jesteś
    jakimś botem i przypadkowo zdania wrzucasz? Bo - w mojej ocenie - to
    całkowicie bez sensu jest, ale może za chwilę się dowiem, że to jakiś
    zabieg socjologiczny.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 29. Data: 2023-06-15 22:56:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Możesz mi przybliżyć ideę tych dwóch odpowiedzi samemu sobie?

    Tak - zapomniałem dodać linka;)

    > całkowicie bez sensu jest, ale może za chwilę się dowiem, że to jakiś
    > zabieg socjologiczny.

    Po prostu zapomniałem dodać linka:P Ale cenię twoją kreatywność w
    doszukiwaniu się drugiego dna;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2023-06-15 22:59:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Raczej "kiedy" trzymający smycz pozwala/nakazuje za jakąś rzecz zamykać.

    W tym wypadku kiedy pismaki zrobią aferę i trzeba ruszyć dupę, bo nie
    dadzą się spławć. Złe pismaki...
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!