  • 11. Data: 2023-06-14 18:40:54
    Temat: Re: Taka sytuacja
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 14 czerwca 2023 o 17:41:11 UTC+2 Shrek napisał(a):
    > Patrz sygnaturka;)

    > Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?

    Kurtałka, "sound of silence" - tyle razy na to patrzyłem i nie zajarzyłem.
    Chyba że to podświadomość - ale naprawdę nie miałem zamiaru plagiatować i przypisywać
    sobie pomysłu :)

  • 12. Data: 2023-06-14 18:45:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Chyba że to podświadomość - ale naprawdę nie miałem zamiaru plagiatować i
    przypisywać sobie pomysłu :)

    Bierz i powtarzaj;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2023-06-14 19:48:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Jun 2023 17:51:42 +0200, Shrek wrote:

    > Ale typ jeden - nie za nim łażą i zamykają na 48 po każdym czynie
    > zabronionym.

    Jest to jakis pomysł.

    > Na nic się nie łapie? Niedawno za brak maseczki pałowali. Za coś go na
    > ten komisariat co drugi dzień zaciągali.

    Hm, to moze do kibla, i taserem i pałką az sie oduczy ?

    padal-na-sklepy-nieoficjalnie-to-syn-sedzi-sadu-najw
    yzszego

    > No i super. Choć w sumie trochę słabo że za trzecim razem.

    Po pierwszym przeciez pilnował nie bedziesz, bo nie wejdzie do tego
    samego sklepu :-)

    > Wątpię żeby
    > to był jakiś mistrz zbrodni choćby dlatego że nie zmieniał miejsca więc
    > pewnie wystarczyło się po monitoringu przejść po mieście żeby namierzyć
    > skąd wylazł.

    Moze by się dało, a moze nie.
    Nie wszedzie jest monitoring.

    > No dobra - udało się od biedy policji zrobić to co powinna
    > - gdzie tu temat do dyskusji?

    Bo to syn SSN ze złej zmiany, to sie policji chciało ? :-)

    J.

  • 14. Data: 2023-06-14 20:04:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 19:48, J.F pisze:

    > Po pierwszym przeciez pilnował nie bedziesz, bo nie wejdzie do tego
    > samego sklepu :-)

    Tak jak pisałem - monitoring sprawdzić, to pewnie od kamery do kamery by
    się dało wyśledzić skąd wypełzł, a że po mieście pewnie nie łaził w
    kominiarce i z siekierą w ręku to pewnie gdzieś by zostawił selfi.

    > Moze by się dało, a moze nie.
    > Nie wszedzie jest monitoring.

    Nie wiem jak w wieliczce ale u nas kamer jest tak nasrane, że jak nie
    rozeznasz sytuacji wcześniej i nie zaplanujesz jak iść, to raczej jak
    będą naprawdę potrzebowali cię znaleźć, to znajdą. Ale zwykle mają
    wyjebane - jak ujął robert - nie jest problemem że patus zaczepia ludzi
    na nich pluje i kradnie. Problemem jest jak spotka "niewłaściwą osobę"
    (ale jak robert zauważył kolo głupi nie jest) i dostanie wpierdol - dla
    kulsona nie patusy są problemem bo w sumie co patus kulsonowi szkodzi, a
    że ludzie chcą żeby kulson dupę do patusa ruszył albo co gorsza jak
    kulson nie ruszy to obronią się sami:( W dupach się poprzewracało -
    przecież on jest zajęty czekaniem do emki.

    > Bo to syn SSN ze złej zmiany, to sie policji chciało ? :-)

    A jak myślisz? Jak poszukasz to znajdziesz - jakaś z 2010 roku. Nie wiem
    kto ją wskazywał, ale raczej nie pis skoro w tvpis o tym mówili.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2023-06-14 20:55:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Jun 2023 20:04:25 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > rozeznasz sytuacji wcześniej i nie zaplanujesz jak iść, to raczej jak
    > będą naprawdę potrzebowali cię znaleźć, to znajdą.

    Chyba jeszcze nie jest to poziom Londynu.
    We Wroclawiu raz mieli szczęscie, ale wydaje mi sie, ze są duze
    obszary, gdzie kamer nie ma.

> [...]
    > A jak myślisz? Jak poszukasz to znajdziesz - jakaś z 2010 roku. Nie wiem
    > kto ją wskazywał, ale raczej nie pis skoro w tvpis o tym mówili.

    Dokładnie.
    Ale żeby tak sie stało, to musiałaby policja wczesniej rozpoznac,
    o kogo chodzi, i bardzo zechciec złapać.
    A nie wygląda na to, aby wiedzieli.

    No chyba, ze jak piszesz - gdzies kamera sfilmowała bez kominiarki,
    ktos rozpoznał "dobrze znanego policji" młodzienca, i patrząc na wagę
    sprawy, postanowili złapać na gorącym uczynku.

    A moze jednak zwyczajnie przesunęli patrole, i czuwali blisko.

    J.

  • 16. Data: 2023-06-14 21:24:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 20:55, J.F pisze:

    > Chyba jeszcze nie jest to poziom Londynu.

    Nie. Ale ciężko być dłużej niż kilkadziesiąt - do niskich kilkaset
    metreów poza zasięgiem, więc jakby napluł na schody a nie obywateli to
    by go znaleźli bez problemu.

> [...]

    > sprawy, postanowili złapać na gorącym uczynku.
    >
    > A moze jednak zwyczajnie przesunęli patrole, i czuwali blisko.

    Obstawiam że żabki mają system włamaniowy więc po drugim razem
    stwierdzili że może mają doczynienia z debilem i wpadnie trzeci raz - to
    dołożyli przycisk antynapadowy (albo mają w standardzie) i monitoring
    dostał telefon bezpośrednio do dyżurnego. Jakby nie był debilem to
    poszedłby do innej i dalej sobie spokojnie hasał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2023-06-14 21:33:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 17:51, Shrek pisze:
    > Ale typ jeden - nie za nim łażą i zamykają na 48 po każdym czynie
    > zabronionym.
    Poczytaj, kiedy się zatrzymuje "na 48 godzin".
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 18. Data: 2023-06-14 21:40:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Poczytaj, kiedy się zatrzymuje "na 48 godzin".

    Za udział w zgromadzeniu publicznym? Na dodatek można wywieźć do
    komisariatu w innym mieście i niech z buta wraca. Co wygrałem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-06-14 23:29:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 21:40, Shrek pisze:

    > Za udział w zgromadzeniu publicznym? Na dodatek można wywieźć do
    > komisariatu w innym mieście i niech z buta wraca. Co wygrałem?

    Kiedy, a nie za co. To nie są synonimy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 20. Data: 2023-06-15 06:40:09