  • 121. Data: 2023-11-13 18:27:30
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Nov 2023 17:10:49 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Według szacunków Palestyńskiego Centralnego Biura Statystyk w 2017 w
    > Strefie Gazy żyło 1 899 291 osób[7], z czego 1,3 mln było uchodźcami
    > palestyńskimi, pozostającymi pod opieką międzynarodowej agencji UNRWA.
    > Zatem, nawet jakby wszyscy uciekli, to się nie uzbiera milionów.

    No ale znalezc 2 mln wolnych mieszkan to moze być w Polsce problem.

    No nie - moze tylko 500 tys, na rodziny.

    Tylko ze oni sie zaraz rozjadą dalej ...

    J.

  • 122. Data: 2023-11-13 18:39:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jesteście typowymi "komputerowcami". Postój sobie na 0°C kilka godzin, a
    > docenisz rolę ciepłej kawy, czy jakiejś podłej nawet zupy.

    Przecież generalnie zgadzamy się że to skandal żeby nie zorganizować
    szamy do kulsonów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 123. Data: 2023-11-13 18:43:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak. To zwierzę nawet nie padło w wyniku potrącenia, bo jeszcze przeszło
    > te 100 metrów.

    Sorry że się wtrącę - ale jak ktoś dostane wpierdol i przejdzie jeszcze
    100 metrów zanim padnie, to znaczy że nie zmarł od pobicia?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 124. Data: 2023-11-13 18:46:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tam są szutrówki oraz jakieś kiepskie asfaltowe drogi. Nagle pojawiło
    > się wojsko i jeżdżą p o tych niespecjalnie do takiego ruchu
    > przystosowanych drogach.

    To może jak droga nie jest przystosowana do zapierdalania to nie należy
    po niej zapierdalać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 125. Data: 2023-11-13 18:51:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.11.2023 o 11:51, J.F pisze:

    > OC całą zlikwidowali?

    W zasadzie nie ma. Nawet jak coś jest to wydmuszka - która powinna być
    zlikwidowana bo istnienie wydmuszek kosztuje i gówno daje.

    > A jak np pożar bloku będzie czy wybuch gazu i sto osób trzeba gdzies
    > przechować?
    > To sie czasem słyszy.

    Na krótko to się przechowuje w sali gimnastycznej najbliższej szkoły.
    Nie sądzę jednak żeby kulsony były tym zainteresowane. Transport jest
    "darmowy" więc lepiej wrócić do domu niż spać na podłodze w towarzystwie
    innych kulsonów. A jak potrzeba kilkunastu specjalistów z daleka to
    normalnie hotel.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 126. Data: 2023-11-13 18:52:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.11.2023 o 11:49, J.F pisze:

    > no widzisz - grozny przestępca uciekł do lasu, dziecko zaginęlo,
    > kot Prezesa, prezydent USA chciał Tatry zobaczyc ...

    No toż piszę, że od wielkieg odzwonu.

    > W wakacje szkoła pusta stoi i mozna otworzyc, moze nawet gdzies tam
    > kolonie były i łóżka w magazynie stoją.
    >
    > Ale poza wakacjami?

    Nie będzie wfu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 127. Data: 2023-11-13 18:56:08
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > To może jak droga nie jest przystosowana do zapierdalania to nie
    > należy po niej zapierdalać?

    A ile ta ciężarówka jechała? Złamała przepisy/ograniczenia?
    Fuchowcy z GW ustalili albo mieli jaja wystękać oszacowanie?

    --
    A. Filip

  • 128. Data: 2023-11-13 18:57:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Nov 2023 11:45:50 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ta dieta nie jest tak duża, by było co przytulać. Teraz, to faktycznie
    > choć kupisz za to coś w FastFood. Jeszcze nie dawno to było bodaj 1,60
    > zł i naprawdę nie chciało mi się szukać tej listy, co to się w nią
    > wpisuje żądanie. Natomiast nie o to chodzi.

    Oops, to rzeczywiscie..

    > Jesteście typowymi "komputerowcami". Postój sobie na 0°C kilka godzin, a
    > docenisz rolę ciepłej kawy, czy jakiejś podłej nawet zupy. Czasem od
    > tego kubka grzeje się po prostu ręce. A bywa zimniej. Dość często u nas
    > mamy poszukiwania osób zaginionych. Tu są góry. Czasem kilka godzin
    > dymasz po krzakach szukając kogoś. Tu nie ma FastFood. Termos z kawą
    > daje nieocenione usługi.

    Ten tego ... jade na narty, zjazdowe, powiedzmy godzina jazdy, 3h
    jazdy wyciagiem, 3h stania w kolejce. A temperatura np -15.

    No ale ubranie mam odpowiednie, a grzane wino, piwo czy herbata
    dostepne w bufecie ... i korzystam z przyjemnością :-)

    J.

  • 129. Data: 2023-11-13 19:12:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.11.2023 o 18:56, A. Filip pisze:

    > A ile ta ciężarówka jechała? Złamała przepisy/ograniczenia?
    > Fuchowcy z GW ustalili albo mieli jaja wystękać oszacowanie?

    Nie wiem - odnoszę się tylko do stwierdzenia roberta, że to wina
    nieprzystosowania drogi;)

    IMHO po prostu pech, no chyba że ciągle tam zapierdalali i pechowi
    pomagali (co w sumie łatwo sobie wyobrazić - mając poczucie misji i
    bezkarności to JF ładnie opisał przypadek zapierdalających po mieście
    ciężarówek z piaskiem).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 130. Data: 2023-11-13 19:58:13
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > pomagali (co w sumie łatwo sobie wyobrazić - mając poczucie misji i
    > bezkarności to JF ładnie opisał przypadek zapierdalających po mieście

    Jeden żubr "zaliczony" to może być przypadek (albo nie) szczególnie jak
    ktoś podał listę wypadków drogowych z żubrami bez udziału wojska.
    Jak wojaki mają trochę pomyślunku to przez parę miesięcy będą jeździli
    ostrożniej *bez solidnej podkładki* i raczej się (szybko) nie powtórzy.

    <ironia> Głęboko wierzę że płemieł D. Tusk (PO) obroni białowieskie
    żubry choćby kosztem zalewu Niemiec przez imigrantów przez Białoruś.
    </ironia>

    --
    A. Filip