  • 41. Data: 2018-04-03 01:07:54
    Temat: Re: Tak a propos działań Policji
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Już to tu pisałem. Generalnie nie ma problemu, dokąd by kilka metrów
    > dalej nie stał patrol i nie mając podejrzenie, ze masz prochy nie
    > przeszukał i nie znalazł w etui ich.
    >
    > Sądzę, że gdyby etui nie przeszukali, to y ie nic wielkiego nie stało,
    > dokąd rowerzysta by nie opublikował tego filmu. Wówczas okazało by się,
    > że zrobili to niezgodnie z rozporządzeniem. Ja bym się wcale nie
    > zdziwił, gdyby szopka z przeszukaniem wszystkiego wynikła z tego, ze się
    > zorientowali, że ich nagrywa właśnie. To nagrywanie czasem działa w dwie
    > strony.

    Nagrywać wolno, wizerunek policjanta na służbie nie jest tylko i
    wyłącznie jego prywatną sprawą. Więc jeśli nadużył władzy żeby
    się zemścić za nagrywanie to dlaczego jeszcze prokurator nie
    postawił mu zarzutów. Dla jego własnego dobra oczywiście.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2018-04-03 02:19:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No właśnie o tym piszę. Jak to ma być reprezentacja lepszej części
    > policji, to strach się bać.

    Pewnie na szczeście nie jest, bo nikt rozsądny bez przygotowania sie sam
    na takie stanowisko nie pcha. Poza tym jak znam życie to odbywa się na
    zasadzie, niech będzie ta i ta, ona taka wygadana (lub pyskata).

    --
    Marcin

  • 43. Data: 2018-04-03 06:54:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2018 o 23:12, J.F. pisze:

    > Jakby mial kamere, to tez zero strat, bo przeciez szukanie narkotykow
    > jest chwalebne.

    https://i.imgur.com/9ZOgqGO.png

    Shrek

  • 44. Data: 2018-04-03 06:59:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pewnie na szczeście nie jest, bo nikt rozsądny bez przygotowania sie sam
    > na takie stanowisko nie pcha.
    Skoro zgadzamy się, że przygotowanie obecnych rzeczników jest
    dyskusyjne, to... ;)

  • 45. Data: 2018-04-03 08:56:50
    Od: m <m...@g...com>

    > Już to tu pisałem. Generalnie nie ma problemu, dokąd by kilka metrów
    > dalej nie stał patrol i nie mając podejrzenie, ze masz prochy nie
    > przeszukał i nie znalazł w etui ich.

    Mi chodzi o przepisy a nie o praktykę stosowania.

    Czy chcesz powiedzieć że przepisy nakazują, w opisanej przeze mnie
    sytuacji, sprawdzenie KAŻDEGO pojemnika będącego przy mnie?

    p. m.

  • 46. Data: 2018-04-03 16:23:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-04-18 o 21:17, Shrek pisze:

    > To się spieszcie, bo już tylko niecały rok wam został.

    Nam, tzn. komu? Ja osobiście nie mam wpływu na to rozporzdzenie żadnego.

  • 47. Data: 2018-04-03 16:25:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-04-18 o 01:07, RadoslawF pisze:

> [...]
    > się zemścić za nagrywanie to dlaczego jeszcze prokurator nie
    > postawił mu zarzutów. Dla jego własnego dobra oczywiście.

    Ja sądzę, że nic nie nadużywał. Raczej sparaliżowała ich kamera i
    zrobili to zgodnie z Rozporządzeniem. A że nie jest zbyt mądre - jak to
    już tu wykazano - no to i mądrze wyjść nie mogło.

  • 48. Data: 2018-04-03 16:27:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-04-18 o 21:19, Shrek pisze:

    > 100% akurat drogówka nigdy mi do etui od okularów nie zaglądała. Komui o
    > tym donieść? ;)

    Najlepiej nikomu, bo jeszcze tym normalnym kłopotów narobisz.

  • 49. Data: 2018-04-03 17:36:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nam, tzn. komu? Ja osobiście nie mam wpływu na to rozporzdzenie żadnego.

    Policjantom tłumaczącym się, że muszą szukać roweru w etui od okularów.

    Shrek

  • 50. Data: 2018-04-03 17:39:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Najlepiej nikomu, bo jeszcze tym normalnym kłopotów narobisz.

    Skoro ci co nie szukają rowerów w etiu są normalni, to co co szukają... ;)

    Shrek