  • 21. Data: 2008-03-12 17:01:10
    Temat: Re: Tajemnica bankowa na niby :)
    Od: r...@g...com

    On 12 Mar, 17:52, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    wrote:
    > A po co konta w Twojej sprawie?
    > Chodziło o ustalenie Twojego majątku czy tego, że jednak spółka działała
    > (były operacje z tym związane)?

    zupełnie bez powodu, chyba zeby ustalić że spólka płaci mi pieniadze,
    która zakończyła działaność ponad 16 lat temu było równiez zapytanie
    KRUS czy jestem rolnikiem, zupełne szukanie czegokolwiek bo jesli
    pewnie byłbym rolnikiem to musiałbym opłacać składkę ubezpieczeniową
    na zdrowie, ale takie zapytanie by musiał ten nadkomisarz dać wobec
    wszystkich bezrobotnych - bo nie miał żadnych podstaw.
    ten nadkomisarz to człowiek pewnej grupy która wcześniej handlowala
    samolotami, śmigłowcami i częściami do samolotów a później się wzięła
    za nieruchomości. I wszedzie upadłości i to bardzo ciekawe upadłości.
    Grupą zajmuje się CBS ale ten nadkomisarz działa cały czas na rzecz
    prezesa tej grupy specjalisty od upadłości.

  • 22. Data: 2008-03-12 17:44:52
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    r...@g...com pisze:
    > ten nadkomisarz to człowiek pewnej grupy która wcześniej handlowala
    > samolotami, śmigłowcami i częściami do samolotów a później się wzięła
    > za nieruchomości. I wszedzie upadłości i to bardzo ciekawe upadłości.

    Wszystko co piszesz bardzo ciekawe...

    Ach ten polski kapitalizm, budowany przez nomenklaturę bez kapitału. Ach
    ten wolny rynek, który był zdominowany przez monopole i układy
    państwowo-prywatne. Ach te zyski generowane przez upadłości. Ach te
    służby, które ze służbą mają niewiele wspólnego...

    btw, Rejsowy, uważaj. Jeszcze dostaniesz areszt co byś do oskarżenia nie
    produkował narkotyków na wyspie, która nigdy nie istniała. Sędziów,
    którzy wnikliwie i dogłębnie dowody... olewają oczywiście szanujemy.
    Inaczej.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 23. Data: 2008-03-12 17:54:21
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    > Zgadzam si=EA, =BFe metodologii dzia=B3a=F1 si=EA nie ujawnia. Ale w takim r=
    > azie
    > ciekaw jestem jak w praktyce ustalili konto kt=F3re nie funkcjonuje i
    > nigdy nie by=B3o podane.

    Konto internetowe? Pewnie wystarczyło pogrzebać w twojej skrzynce mailowej.

  • 24. Data: 2008-03-12 17:57:53
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 12 Mar 2008 17:37:29 +0100, 666 napisał(a):

    > Skoro numer telefonu mozna zastrzec, to dlaczego nalezy ujawniac numery kont?

    Jeżeli ktoś pozna Twój numer telefonu z książki telefonicznej to może Cię
    zacząć nękać lub spamować. A jeśli pozna Twój numer konta to co Ci zrobi?
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 25. Data: 2008-03-12 18:03:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Henry(k) pisze:

    > Jeżeli ktoś pozna Twój numer telefonu z książki telefonicznej to może Cię
    > zacząć nękać lub spamować. A jeśli pozna Twój numer konta to co Ci zrobi?

    Mając w ręku tytuł egzekucyjny ;) wskaże komornikowi rachunek do
    zajęcia :) ...

    6008

  • 26. Data: 2008-03-12 18:13:51
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Cezar pisze:
    > nadkomisarz to jaki szczebel w policji?
    >
    > w MO nazywalby sie kapitan
    >
    > mam dowody że taki nadkomiarz kryje pewną grupe przestepczą i szuka
    > haków na tych którzy coś wiedzą. Ale w tej chwili juz CBS prowadzi
    > śledztwo w sprawie tej grupy (CBŚ z dwóch regionów) , natomiast ten
    > policaj cały czas robi swoje - stare układy peerelowskie
    >
    > Stary wyluzuj, myslalem ze podyskutujemy na spokojnie
    > nie wesz czasem kto ubił JFK ?
    >
    > Cezar

    czlowieku to ty nie wiesz takich rzeczy?!? ;D

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 27. Data: 2008-03-12 18:18:56
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Bardzo duzo rzeczy.
    Np. zorganizuje prowokację - stronę pedofilską z Twoim numerem konta na opłatę za
    serwis.
    Zanim się wytłumaczysz, dupsko w areszcie mocno Cię zaboli, no ale podobno najgorszy
    pierwszy raz.....
    JaC

    -----

  • 28. Data: 2008-03-12 20:07:40
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Henry(k) wrote:

    > Jeżeli ktoś pozna Twój numer telefonu z książki telefonicznej to może Cię
    > zacząć nękać lub spamować. A jeśli pozna Twój numer konta to co Ci zrobi?
    > ;-)

    Wystawi weksel, dobrze podrobi podpis i złoży do inkasa.

    p. m.

  • 29. Data: 2008-03-12 20:16:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Liwiusz wrote:

    > Bank nie powinien płacić za weksel bez porozumienia z posiadaczem
    > konta. Czyniąc to - robi to na własną odpowiedzialność. Weksel to nie
    > czek.

    Myślałem czek, napisałem weksel.

    p. m.

  • 30. Data: 2008-03-12 20:16:38
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    mvoicem napisał(a):

> [...]

    Bank nie powinien płacić za weksel bez porozumienia z posiadaczem
    konta. Czyniąc to - robi to na własną odpowiedzialność. Weksel to nie czek.

    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    egzekucji -> http://www.kwm.net.pl