  • 41. Data: 2005-05-31 12:04:25
    Temat: Re: TVP KULTURA - gdzie moge wniesc skarge
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Artur M. Piwko [Tue, 31 May 2005 11:55:08 +0000 (UTC)]:

    > Alez on "zapewnia" odbior programu. Podlacz i odbierasz.
    > Nie placi sie za taki, ktory "nie zapewnia".

    Taki, ktory nie zapewnia odbioru, to chyba nie jest
    odbiornikiem? ;)

    Kira

  • 42. Data: 2005-05-31 12:05:52
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 31 May 2005 14:04:25 +0200,
    Kira <c...@-...pl> screamed:

    > Taki, ktory nie zapewnia odbioru, to chyba nie jest
    > odbiornikiem? ;)

    Telewizor bez kineskopu nie zapewnia odbioru programu... (-:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 14:05:24 user up 10628 days, 2:00, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I'm not myself today. Maybe I'm you.

  • 43. Data: 2005-05-31 12:14:20
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@b...tu.kielce.pl>, Artur M.
    Piwko wrote:

    > In the darkest hour on 31 May 2005 10:52:26 GMT,
    > Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> screamed:

    > Alez on "zapewnia" odbior programu.

    Ależ Waldek pisze, że nie zapewnia (w cudzysłowiu jest cytat z niego).

    > Nie placi sie za taki, ktory "nie zapewnia".

    Zgadza się.

    Renata

  • 44. Data: 2005-05-31 12:29:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Nikogo nie dyskryminuję. Również uważam, że w momencie, gdy
    > spełniają warunki, które nakładają na nich obowiązek płacenia
    > abonamentu, to w tym momencie powinni mieć dostęp do wszystkich
    > programów, które oferuje tv publiczna m.in. za pieniądze z tego
    > abonamentu.

    A to na WIejską poprosimy koleżankę o lobbowanie. Podobnie jest z TVP
    POlonia, TV3 i pewnie mnóstwo radiowych. Też płacisz abonament.

    A tak poważniej i zgodnie z duchem nowego abonamentu - abonament RTV
    jest po prostu podatkiem płaconym przez posiadaczy stosownego sprzętu na
    rzecz państwa. Redystrybucja podatku zajmuje się KRRiT. I nie ma to nic
    wspólnego z technicznymi możliwościami odbioru jakiegokolwiek programu.

    M.

  • 45. Data: 2005-05-31 12:48:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 31 May 2005 12:14:20 GMT, Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Ależ Waldek pisze, że nie zapewnia (w cudzysłowiu jest cytat z niego).

    Odbiornik sam z siebie nie zapewnia. Odbiornik wyposażony w stosowną antenę
    zapewnia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 46. Data: 2005-05-31 13:06:30
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d7hlka$rb8$4@nemesis.news.tpi.pl>, Maciej Bebenek wrote:

    > A tak poważniej i zgodnie z duchem nowego abonamentu - abonament RTV
    > jest po prostu podatkiem płaconym przez posiadaczy stosownego sprzętu na
    > rzecz państwa.

    No jest (choć nazwa celowo wprowadza w błąd) i to też (a raczej
    przede wszystkim) mi się nie podoba. Zakodowaliby to sobie w diabły i
    kto chce, to sobie odkodowuje: wszystko, tylko tv1, czy tylko
    tvKultura i wtedy byłoby uczciwie. Teraz nie jest.

    Renata