  • 21. Data: 2004-12-05 16:17:02
    Temat: Re: TROLL
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

  • 22. Data: 2004-12-05 17:13:50
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    >               /   |   | /|        |      --|
    >               |   |   |//         |____  --|
    >        * _    |  |_|_|_|          |     \-/
    >     *-- _--\ _ \     //           |
    >       /  _     \\ _ //   |        /
    >     *  /   \_ /- | -     |       |
    >       *      ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________
    > xxx

    Zazdrościsz mu że jest na tej grupie najmadrzejszy. Zazdrościsz mu ze widział
    rzeczy o jakich czytałeś w książkach. Typowe dla polaków (nie mylić z
    Polakami). A może mu zazdrościsz że jest człowiekiem wolnym i ma własne
    zdanie, niekoniecznie zgodne ze zdaniem kilku ORMOwców z tej grupy. Jeden
    mądry facet kiedyś napisał że mądrym można być do pewnego poziomu, bardziej
    się nie da. Ale za to głupota nie posiada końca, może być dowolnie ogromna.
    Ośmieszanie ludzi mądrych było zawsze ulubionym zajęciem polaków. Tym głupim
    rysunkiem zapisałeś się do eksluzywnego klubu głupców. Tomek

  • 23. Data: 2004-12-05 17:58:56
    Od: gaga <n...@a...com>

    rezist.com wrote:
    > Ale z jaka historią:
    > http://portal.wsiz.rzeszow.pl/default.asp?lisc=1431&
    osoba=1

    ROFTL dwa razy po rzad. Pierwszy raz widze zeby katalog biblioteki byl
    wylacznie na haslo :-)))))

    http://biblioteka.wsiz.rzeszow.pl/scripts/cgiip.exe/
    wo_log.w

    Pewnie ukrywacie nie co jest w katalogu, ale czego tam NIE ma.

  • 24. Data: 2004-12-05 18:13:18
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "gaga" <n...@a...com> napisał w wiadomości
    > ROFTL dwa razy po rzad. Pierwszy raz widze zeby katalog biblioteki byl
    > wylacznie na haslo :-)))))

    Nie jest wyłącznie na hasło. Może pan wpisać sobie co pan chce, wtedy pojawi
    się czerwona ramka. Trzeba kliknąć ANONIM i wejść do katalogu.
    Zabrakło panu inteligencji i wystarczyło jedynie na wyśmiewanie się?

    > http://biblioteka.wsiz.rzeszow.pl/scripts/cgiip.exe/
    wo_log.w

    > Pewnie ukrywacie nie co jest w katalogu, ale czego tam NIE ma.

    Pan resist.com nie jest z Rzeszowa, więc czemu "ukrywacie"?
    Nic nie ukrywamy, wręcz przeciwnie.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 25. Data: 2004-12-05 18:15:18
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    głupim
    > rysunkiem zapisałeś się do eksluzywnego klubu głupców. Tomek

    O!?
    Dziękuję za poparcie i miłe słowa. :)

    Grzegorz

  • 26. Data: 2004-12-05 18:33:13
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > O!?
    > Dziękuję za poparcie i miłe słowa. :)
    >
    > Grzegorz

    O ile napisanie prawdy może być poparciem, to bardzo proszę. A tak z innej
    beczki. Tej Japonii i, nie tylko, to Ci zazdroszczę. Tomek

  • 27. Data: 2004-12-05 18:35:51
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "gaga" <n...@a...com> napisał w wiadomości
    > Pewnie ukrywacie nie co jest w katalogu, ale czego tam NIE ma.

    Nic nie ukrywamy w przeciwienstwie do Pana/i z okolic Newark, NJ, USA. Pan/i
    chyba na soc.culture.polish kiedys Buszowal/a sluzbowo? Ciagle w USA
    zajmujecie sie monitorowaniem polskich grup dyskusyjnych?, czy to tylko
    takie hobby.

    Po co swoja droga Panu/i "gaga" katalog biblioteki rzeszowskiej, skoro pan/i
    jest w okolicach Newark, USA? Szkoła niestety nie prowadzi korespondencyjnej
    wypożyczalni. Czy jedyna przyczyna tego zainteresowania jest chec
    wysmiewania sie z naszej uczelni i mojej osoby?

    B.T.W. ile kosztuje tam w USA miesieczny abonament za polaczenia DSL w
    Verizon Internet Services? Ich siedziba jest chyba gdzies obok Langley
    Center, VA? No nie?

    CUA? (un-)

    Regards,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 28. Data: 2004-12-05 20:27:30
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    Zanim coś napiszesz skonfiguruj czytnik.

    > Tym głupim rysunkiem zapisałeś się do eksluzywnego klubu głupców.

    I zasiądę tam po prawicy Twojej Prawicy Prezesa

    --
    "Ignorantów pouczaj..... w poszukiwaniu dobra, piękna i prawdy"

    Pozdrawiam: Sonn

  • 29. Data: 2004-12-05 20:28:18
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > O ile napisanie prawdy może być poparciem, to bardzo proszę. A tak z innej
    > beczki. Tej Japonii i, nie tylko, to Ci zazdroszczę. Tomek

    W sumie tak szczerze to nie ma czego. Były tam i miłe chwile, ale większość
    wspomnień z Japonii to praca i praca w samotności przez 2 lata w odległości
    12 godzin samolotem od rodziny. Bez bliskich znajomych, bez krewnych.
    Samotnie spędzane weekendy w domu, szczególnie zimą. No i w sumie co mi to
    dało po powrocie do Polski? 6 miesięcy na zasiłku dla bezrobotnych z
    sosnowieckiego Urzędu Pracy. A przed wyjazdem można się było spodziewać
    czegoś więcej po powrocie. Wielkie obietnice o mającym nadejść gwałtownym
    rozwoju gospodarczym w Polsce okazały się fikcją. Po wielu latach wyszedł na
    jaw cel tych działań - sprzedanie polskiego przemysłu Rosjanom. Owszem
    zwiedziłem kawałek świata, poznałem ciekawych ludzi, zdobyłem sporo
    doświadczeń, którymi tutaj nikt nie był raczej przez długi czas
    zainteresowany, a Japonia wyprzedza Polskę w technologii o około 20 lat.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Grzegorz

  • 30. Data: 2004-12-05 20:48:46
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    >

    > --
    > "Ignorantów pouczaj..... w poszukiwaniu dobra, piękna i prawdy"

    Chciałbys ale to niemożliwe. Ty juz wybrałeś jedyny słuszny i właściwy
    kierunek dla takich jak Ty. Nie możesz być jednocześnie w klubie ludzi mądrych
    i głupich. Chyba że drzwi bedziesz otwierał. Ale w Internecie jesteś
    potrzebny. Oczywiście zaraz bedzie Cie ktos bronił. Ale nie dlatego że Cie
    lubi. Ty jesteś mu potrzebny żeby mógł osiągać swoje cele. A jesli Cie nikt
    nie będzie bronił to bedzie znaczyło że Twoi idole mają Cie w du... . I po raz
    kolejny sprawdzi sie ludowe porzekadło " słuz panu wiernie to ci za to
    piernie". Tomek