  • 11. Data: 2006-05-10 23:07:26
    Temat: Re: TPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 10.05.2006 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał/a:
    > "[edymon]" <m...@a...pl> w
    > Jak sie nie boisz, to ACR (abonent nie przymuje połaczeń od numerów które

    Jak się czego nie boi?

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2006-05-11 05:43:36
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> w

    > Jak się czego nie boi?

    Że odetnie nie tylko połączenia od tp, ale również np. znajomych

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2006-05-12 10:30:49
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    To standardowy numer TPSA. Koleżanka w podobnej sytuacji napisała pismo
    do TPSA z żądaniem przywrócenia poprzedniej taryfy zaznaczając, że
    została wprowadzona w błąd, co do możliwości powrotu do starego
    abonamentu. Pomogło!
    Ja miałem przez pewien czas inny abonament i też mi odmówili powrotu
    motywując to "wycofaniem ze sprzedaży" - nadal się z nimi użeram.
    Abonament standardowy nadal jednak funkcjonuje u tych, którzy nie
    zmieniali taryfy.
    Fonon