  • 11. Data: 2004-06-04 18:46:51
    Temat: Re: TPSA a prawo...
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Zobacz: http://tinyurl.com/yuqtl

    > 2. Umowy
    > Podpisałem umowę z TPSA, ale w samej umowie nie ma mowy o abonamencie -
    > inaczej mówiąc w umowie nie jest napisane, ile mam placic, z jakiej
    > usługi tak naprawdę korzystam itd. Czy to zgodne z prawem?

    A żadnego zamówienia na przystąpienie do jakiegoś planu nie złożyłeś?

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 12. Data: 2004-06-04 21:03:30
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Andrzej wrote:

> [...]
    > inaczej mówiąc w umowie nie jest napisane, ile mam placic, z jakiej usługi
    > tak naprawdę korzystam itd. Czy to zgodne z prawem?

    No masz. A nie było napisane, że obowiązuje cennik.

  • 13. Data: 2004-06-04 21:04:24
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Massai wrote:

    > Dzwonisz dziesiątki razy na blulajn, z żądaniem przysłania faktury.
    > Za kazdym razem uzyskujesz odpowiedź "już wysyłam", ale jakos
    > automagicznie giną po drodze te faktury.
    > Zapłacić bez faktury nie możesz bo cię dupnie urząd skarbowy jak ci
    > sprawdzi księgi.
    > Srał pies już wysokość, tę ci podadza na blulajn (albo i nie), ale nie
    > masz dokumentu upoważniającego cię do wyjęcia pieniedzy z konta firmy!
    > To naprawdę tak trudno zrozumieć? Udajesz idiotę?

    To tylko się cieszyć.
    Kasę do banku i zbierać odsetki.

  • 14. Data: 2004-06-04 21:06:07
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Andrzej D. wrote:

    > Tu nie chodzi o upomnienia, ale o informację ILE MAM IM ZAPLACIC! Czy po 12
    > miesiacach mogą mnie obciążyć wszystkimi zaległymi fakturami,
    tak

    > Czy ja muszę gromadzić środki finansowe?

    A kto?

  • 15. Data: 2004-06-04 21:08:12
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Andrzej D. wrote:

    > Ależ skąd! Ja się do wszystkich diablów domagam tych faktur! A TPSA mi nie
    > przesyła! Nie wiem, ile wydzwoniłem, nie wiem ile mam zaplacić... a przecież
    > kiedyś przyjdzie rachunek! Tylko, czy bedzie mnie wtedy stać na jego zaplatę.
    A co zrobiłeś z pieniędzmi, które normalnie byś już dawno zapłacił.
    Zamiast przepić trzeba było odłożyć.

    > Ponawiam pytanie: czy to jest fair? czy ja z powodu burdelu TPSA mam
    > oszczedzać piniązki na niewystwione przez nich w czasie faktury? Ile mam tych
    > pieniedzy gromadzic????

    Kurde.
    Nie dość, że od ciebie kasy nie zabierają, to jeszcze ma pretensje.
    To płać po 100 zł/ 1000 zł miesięcznie, w zależności ile uważasz, ot tak
    po prostu.
    Nie będziesz miał wtedy pretensji, że kasy nie chcą.

  • 16. Data: 2004-06-04 21:08:49
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    VoMi7 wrote:

    > zloz reklamacje na pismie w najblizszym BOKu (niektore jeszcze
    > pozostaly) bedziesz mial podklad pozniej jak beda dopominac sie o
    > odsetki. i nic innego nie pozostaje Ci tylko czekac az rozpatrza wniosek
    > o reklamacje. Jaka jest TPSA kazdy widzi... ale jednak ludzie nie chca
    > zmieniac operatorow na innych.

    Co ty opowiadasz. Jakie odsetki?

  • 17. Data: 2004-06-05 17:23:34
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Massai" <t...@w...pl> niebacznie popelnil

    > To naprawdę tak trudno zrozumieć? Udajesz idiotę?
    Nie sądzę.

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2004-06-07 08:48:25
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    poilkj wrote:

    > To tylko się cieszyć.
    > Kasę do banku i zbierać odsetki.

    Marian, znajdź mi bank, który mi da te 12,5 procenta, które zawoła ode
    mnie tepsa.
    ZAZWYCZAJ chodzi o grosze, ale jak mam płacić jakieś do dodatkowe
    pieniądze za to że w tepsie maja bałagan, to mnie szlag trafia...

    --
    Pozdro
    Massai