  • 81. Data: 2009-04-12 20:07:50
    Temat: Re: TK: Możnakarać pijanych rowerzystów jak kierowców - będzie Strassburg?
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    Cavallino wrote:

    > Wolisz wzajemne obrzucanie się błotem?
    > To sobie to rób.
    > Ale mnie w to nie mieszaj.
    >
    > Jego własne słowa odrzucone mu w twarz w zupełności wystarczą.

    To może napisz je wyraźnie od siebie a nie przekręcaj wypowiedzi innych.

    > To tak jak z Twojego mózgowia....

    Coraz lepiej ci idzie, w IPN czekają na takich.

    M.

  • 82. Data: 2009-04-12 20:54:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek K" <m...@W...kappa.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    >
    > Jego własne słowa odrzucone mu w twarz w zupełności wystarczą.

    >To może napisz je wyraźnie od siebie a nie przekręcaj wypowiedzi innych.

    Ale właśnie o to chodzi, że to mają być jego słowa, a nie moje.
    Nie mam zamiaru bawić się w eskalację chamstwa.
    A zmiana cytatu jest na tyle wyraźna, że nikt nie ma wątpliwości iż
    nastąpiła, a jak ma to sobie sprawdzi.
    Z kolei delikwentowi szybko się nudzą jego własne wyzwiska i po kilku
    próbach daje sobie spokój.

    Pomyśl logicznie, naprawdę wolałbyś tasiemca na 20 postów z samymi
    wyzwiskami?

  • 83. Data: 2009-04-12 21:19:40
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    Cavallino wrote:

    > A zmiana cytatu jest na tyle wyraźna, że nikt nie ma wątpliwości iż
    > nastąpiła, a jak ma to sobie sprawdzi.

    Zmiana jednej litery, jest najmniej wyraźną zmianą.
    I jej intencją jest manipulacja.

    M.

  • 84. Data: 2009-04-12 21:28:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Cavallino wrote:

    > A zmiana cytatu jest na tyle wyraźna, że nikt nie ma wątpliwości iż
    > nastąpiła, a jak ma to sobie sprawdzi.

    >Zmiana jednej litery, jest najmniej wyraźną zmianą.
    >I jej intencją jest manipulacja.

    Nazywaj sobie jak chcesz.

    Ja swoje intencje wyjaśniłem, uważam że tak jest ZDECYDOWANIE lepiej (dla
    grupy), zmieniać taktyki wobec chamów nie zamierzam.
    Czytać mnie nie musisz.
    Możesz się skupić tylko na wczytywaniu się w chamstwo Ławy, które jak widać
    Ci nie przeszkadza.

  • 85. Data: 2009-04-12 21:34:29
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    Cavallino wrote:

    > Możesz się skupić tylko na wczytywaniu się w chamstwo Ławy, które jak
    > widać Ci nie przeszkadza.

    Znowu próba manipulacji.
    Jednak mentalność ubecka zwycięża u ciebie.

    M.

  • 86. Data: 2009-04-13 00:11:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cavallino pisze:

    > Nazywaj sobie jak chcesz.
    >
    > Ja swoje intencje wyjaśniłem,

    Tak się teraz tłumacz, kłamco bez honoru.

  • 87. Data: 2009-04-13 07:18:27
    Od: "Maciej" <m...@w...wp.pl>

    > W końcu tak nawołujecie, że chcecie być traktowani jak pieszy - ale
    > rozumiem, że dotyczy to TYLKO przywilejów, obowiązki już się nie podobają?
    > Na jazdni jechać tak, bo prawo czasem pozwala, ale jak już to samo prawo
    > nakazuje usuwać się podczas wyprzedzania, to już nie pasuje.....

    No to poruszać rowerzystów jak pieszych. Gdzie nie ma chodnika to
    obowiązkowo jazda lewą stroną. I po sprawie.
    Poza tym rower jest nie przystosowany do jazdy po ulicach (jak np motocykl)
    nie ma migaczy, stopu, często lusterek. Nie można więc traktować tak samo
    rowerzystę co kierowcę. I jeszcze - gdzie są uprawnienia do poruszania się
    rowerem w ruchu ulicznym na równi z samochodem/motorem? Aaaaale jak karać to
    jak najbardziej. Kasa się przyda.

    Pozdrawiam.

  • 88. Data: 2009-04-13 08:45:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Cavallino wrote:

    > Możesz się skupić tylko na wczytywaniu się w chamstwo Ławy, które jak
    > widać Ci nie przeszkadza.

    >Znowu próba manipulacji.

    Nie - ocena faktów.
    Nie zjechałeś go z góry na dół za chamstwo - ergo: nie przeszkadza Ci.

    >Jednak mentalność ubecka zwycięża u ciebie.

    Aha, czyli chcesz sobie tylko popyskować?
    No to rób sobie to ze swoim idolem w kiblu.
    PLONK WARNING

  • 89. Data: 2009-04-13 22:38:11
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    Cavallino wrote:

    > Nie - ocena faktów.
    > Nie zjechałeś go z góry na dół za chamstwo - ergo: nie przeszkadza Ci.

    No teraz to klasycznie ubecko pojechałeś
    - kto nie jest z nami, jest przeciwko nam.

    A dopuszczasz do siebie myśl, że chamstwo może mi mniej przeszkadzać
    niż kłamstwa i manipulacje ?

    M.

  • 90. Data: 2009-04-14 03:22:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek K pisze:

    > No teraz to klasycznie ubecko pojechałeś
    > - kto nie jest z nami, jest przeciwko nam.
    >
    > A dopuszczasz do siebie myśl, że chamstwo może mi mniej przeszkadzać
    > niż kłamstwa i manipulacje ?

    Zwłaszcza że jeśli komuś przeszkadza mój sposób wypowiedzi, to może
    sobie ustawić filtr - ja identyfikatora nie zmieniam.

    Należy też odróżnić chamstwo od nadmiaru szczerości ;)