  • 1. Data: 2006-08-14 09:31:49
    Temat: TELE 2 - pomocy co mam zrobić
    Od: l...@v...pl

    Mam pisemne potwierdzenie przyjęcia mojej rezygnacji i rozwiązania umowy, z
    którego wynika, że umowa zostanie rozwiązana z końceń stycznia 2005r. (to nie
    bład 2005r.).

    Z tego co mi wiadomo Tele 2 powinien poinformować TP S.A. o tym fakcie, ale co
    ja mam zrobić aby nie otrzymywać dalej rachunków z Tele 2 np teraz dostałem za
    okres od 22.05.2006 - 21.07.2006 (to nie błąd 2006r.), czemu muszę im płacić
    skoro umowa moja już się rozwiązała ? Czy może powinienem pisemnie powiadomić ja
    TP S.A. o ustanowienie nowego prefix ? Myślełem, że skoro rozwiążę umowę i nie
    zgłoszą tego Tele 2 do TP S.A. to nie będę mógł wogóle wykonywać połaczeń z
    prefixem to byłoby naturalne ... co mam zrobić, już kilka rachunkó takich
    zapłaciem ale dość tego .... pomocy

  • 2. Data: 2006-08-14 10:00:04
    Temat: Re: TELE 2 - pomocy co mam zrobić
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości

    To, ze TELE2 wysyłką Ci rachunki nie jest wcale równoznaczne z koniecznością
    zapłaty im za nie. Jak nie zapłacisz, to będą musieli wygrać sprawę w sądzie. A
    tam będzie ważne nie tyle, czy istniała umowa między Wami, ile czy korzystałeś z
    ich usług. Jeśli korzystałeś pomimo rozwiązanej umowy, to sąd uzna ich
    roszczenie. jeśli nie korzystałeś, a faktury dotyczą jakiegoś tam abonamentu, to
    przegrają.

  • 3. Data: 2006-08-14 11:04:24
    Od: l...@v...pl

> [...]
    > roszczenie. jeśli nie korzystałeś, a faktury dotyczą jakiegoś tam abonamentu, to

    W takim razie wytłumacz mi proszę sens podpisywania wogóle umowy dot. prefixu,
    skoro umowy nie ma dlaczego mam możliwość korzystania z tego profixu powiem, że
    nie wybieram go z klawiatury ale automatycznie jest mi przypisany, dlaczego
    Tele2 w momencie rozwiązania umowy nie usunęła tej usługi ?

  • 4. Data: 2006-08-14 14:02:42
    Od: DonWito <q...@c...barg.cy>

    Dnia Mon, 14 Aug 2006 13:04:24 +0200, lukeskyobi napisał(a):

> [...]
    > profixu powiem, że nie wybieram go z klawiatury ale automatycznie jest
    > mi przypisany, dlaczego Tele2 w momencie rozwiązania umowy nie

    Bo to nie jest usługa Tele2. Usługę ustawienia stałego prefiksu
    wykonuje TP S.A. Podpisując umowę z Tele2 musiałeś podpisać zlecenie
    ustawienia prefiksu na prefiks Tele2. To zlecenie Tele2 w Twoim imieniu
    przekazało do TP S.A, a TP S.A. ustawiła prefiks według Twojego
    zlecenia. Zrobili to za Ciebie, bo im na Tobie zależało - podpisywałeś
    z nimi umowę. Kiedy umowę rozwiązywałeś, już nie mieli ochoty
    wyświadczać Ci tej grzeczności, nie mieli też takiego obowiązku.
    Jeśli chcesz teraz zmienić ustawienie prefiksu musisz pofatygować się
    do TP S.A. i złożyć stosowne zlecenie.

    dw.

    --
    Adres mail z nagłówka zakodowany w ROT13 :)

  • 5. Data: 2006-08-14 17:53:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > nie wybieram go z klawiatury ale automatycznie jest mi przypisany, dlaczego
    > Tele2 w momencie rozwiązania umowy nie usunęła tej usługi ?

    Nie wiem. Na tej podstawie masz możliwość ograniczenia ich roszczeń do wysokości
    kosztów operatora, który obsługiwał by Twoje połączenia, gdyby nie działał ten
    prefix. O ile są mniejsze.

  • 6. Data: 2006-08-14 19:08:05
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> w

> [...]
    > kosztów operatora, który obsługiwał by Twoje połączenia, gdyby nie działał ten

    No chyba nie kosztów operatora, tylko kosztów jakie poniósłby abonent na
    rozmowy, korzystając z sieci operatora macierzystego (TP)
    W szczególnym przypadku mogą one wynieść zero złotych (abonamentu nie
    liczymy) :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2006-08-14 21:14:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > rozmowy, korzystając z sieci operatora macierzystego (TP)
    > W szczególnym przypadku mogą one wynieść zero złotych (abonamentu nie

    O to dokładnie mi chodziło, choć chyba niezbyt zgrabnie to napisałem.

  • 8. Data: 2006-08-15 18:20:58
    Od: "MM" <mariuszm (at) akacje.pl>

    <l...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > którego wynika, że umowa zostanie rozwiązana z końceń stycznia 2005r. (to

    Czytalem juz gdzies podobna historie o Tele2. Oni slyna z takich zagran w
    stusunku do klientow. Tamta historia byla podobna, klientka dostala rachunki
    za okresy juz po rozwiazaniu umowy. Pomimo licznych monitow ze strony
    klientki w BOK'u Tele2 nic to nie pomagala. Sprawa zakonczyla sie dopiero po
    pisemnym poinformowaniu Tele2, ze jesli nie zaprzestana wysylac takich
    bzdurnych rachunkow, to zostanie im wytoczony proces sadowy. Poskutkowalo od
    razu.

    Pozdraiwam
    Mariusz