  • 11. Data: 2011-05-02 10:00:12
    Temat: Re: Szyld sklepu i wspolnota
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Kunio" <k...@n...com> napisał w wiadomości
    news:ipgoau$e5f$1@inews.gazeta.pl...
    > Wynajmuje lokal na sklep. Powiesilem szyld nad wejsciem. Niestety jednemu
    > kolesiowi przeszkadza ten szyld bo jak twierdzi zachodzi mu na balkon - co
    > jest bzdura
    > Budynek to blok mieszkalny z lokalami handlowymi na parterze.
    > Przedstawiciel wspolnoty kazal mi zdjac szyld bo inaczej skieruja sprawe
    > na policje za niszczenie elewacji i aluminiowych profili do ktorych
    > przymocowalem szyld.
    > Co w takiej sytuacji robic - zdejmowac i dac sobie spokoj?

    A otrzymałes zgodę odpowiedniego architekta Urzędu Miasta?
    W przyciwnym wypadku zarządca nie powinien wyrazić zgody.

    Taka jest procedura.

    --

    pzdr.
    Jacek

  • 12. Data: 2011-05-02 10:50:20
    Od: Kunio <k...@n...com>

    W dniu 2011-05-01 13:27, wiatrak pisze:

    > Użytkownik "Kunio" <k...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Blok wyglada na wypieszczony. Się nie dziwię, ze się wk....ili. A czemu
    > nie dasz zdjęcia z tym szyldem? Tak strasznie obciachowo to wygląda?

    pierd$%^& o szopenie. Rozmawialem dzisiaj z kolesiem z zarzadu wspolnoty
    i powiedzial ze jemu to nie przeszkadza, ale koles z balkonu nad sie
    pluje i przez to cala afera. Powiedzial ze jak sie dogadam to nie ma
    problemu. Tyle ze koles to 40 letni kawaler a wiadomo ze takim sperma
    uderza do glowy. Chyba mu jakas dupe podstawie :D

  • 13. Data: 2011-05-02 11:12:57
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl>

    Prostaku, wywieszenie szyldu to jedno, a niszczenie mienia poprzez wiercenie
    i wkręcanie śrub w aluminiowe profile to drugie.
    KC: "Kto wyrządził szkodę zobowiązany jest do jej naprawienia".
    Jakbyś na mnie trafił to bym wezwał serwis fabryczny do wymiany profili i
    beknąłbyś na kilkanaście tysięcy złotych.
    BTW takich ch...ów co to ze najwyraźniej wsi do miasta przyjechali jest
    masa, "se tylko szyld przykręciłem" wiercąc w marmurze (masa budynków w W-wie)
    albo w pokryciu dachu, z którego później zalewa (przykład to Migdałowa 4).

    -----

  • 14. Data: 2011-05-02 12:07:59
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (02.05.2011 12:50), Kunio wrote:

    > pierd$%^& o szopenie. Rozmawialem dzisiaj z kolesiem z zarzadu wspolnoty
    > i powiedzial ze jemu to nie przeszkadza,

    To jasne, bo to ni jest jego.

    > ale koles z balkonu nad sie pluje i

    A znowu koleś z balkonu jest współwłaścicielem i jemu nie jest wszystko
    jedno.

    p. m.

  • 15. Data: 2011-05-02 12:24:47
    Od: Kunio <k...@n...com>

    W dniu 2011-05-02 13:12, ąćęłń pisze:
> [...]
    > albo w pokryciu dachu, z którego później zalewa (przykład to Migdałowa 4).

    prostak to twoj stary
    miastowy sie znalazl...
    Wezwij serwis do swojej starej bo chyba ci nie dala skoro taki wkurwiony
    jestes i ludzi wyzywasz bez powodu
    Kilkadziesiat tysiecy zl phi... gdzie ty zyjesz?

  • 16. Data: 2011-05-02 12:27:25
    Od: Kunio <k...@n...com>

    W dniu 2011-05-02 14:07, mvoicem pisze:

    > A znowu koleś z balkonu jest współwłaścicielem i jemu nie jest wszystko
    > jedno.
    >
    > p. m.

    idac waszym tokiem rozumowanai to wychodzi na to ze nigdzie nie mozna
    wieszac szyldow. Na parterze jest kilka lokali handlowych i po kazdym
    szyldzie zostaja dziury na elewacji - tez powinni isc z tym do sadu? A o
    ile wiem to elewacje jest trudniej naprawic niz jakies tam profile alu,
    ktore - jak bede odchodzil naprawie, tak ze nie bedzie sladu

  • 17. Data: 2011-05-02 12:40:20
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-05-02 14:27, Kunio pisze:

    > A o
    > ile wiem to elewacje jest trudniej naprawic niz jakies tam profile alu,
    > ktore - jak bede odchodzil naprawie, tak ze nie bedzie sladu

    Raczej na odwrót.

    Shrek

  • 18. Data: 2011-05-02 12:51:25
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (02.05.2011 14:27), Kunio wrote:

    > idac waszym tokiem rozumowanai to wychodzi na to ze nigdzie nie mozna
    > wieszac szyldow.

    Można (bo w końcu powiesiłeś), ale nie wolno. Nie wolno bez zgody
    właścicieli elewacji/profili/whatever.

    > Na parterze jest kilka lokali handlowych i po kazdym
    > szyldzie zostaja dziury na elewacji - tez powinni isc z tym do sadu?

    Jeżeli tamci zrobili to bez zgody - mogliby.

    p. m.

  • 19. Data: 2011-05-02 12:59:38
    Od: Kunio <k...@n...com>

    W dniu 2011-05-02 14:51, mvoicem pisze:

    > Jeżeli tamci zrobili to bez zgody - mogliby.
    >
    > p. m.

    kazdy w czynszu za lokal ma oplacone miejsce na szyld. U mnie wyszlo tak
    ze elewacja jest zakryta plexa. Zreszta co by tam nie bylo to koles sie
    czepia ze to na jego balkonie a prawda jest taka ze nawet 1cm mu nie
    zachodzi na balkon

  • 20. Data: 2011-05-02 14:23:36
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (02.05.2011 14:59), Kunio wrote:

    > kazdy w czynszu za lokal ma oplacone miejsce na szyld.

    Skoro jednak wyszła taka afera, to całkiem możliwe że mimo tego
    opłacania miejsca - konkretne mocowanie szyldu należy z wynajmującym
    uzgadniać.

    > U mnie wyszlo tak
    > ze elewacja jest zakryta plexa. Zreszta co by tam nie bylo to koles sie
    > czepia ze to na jego balkonie a prawda jest taka ze nawet 1cm mu nie
    > zachodzi na balkon

    Ty może pstryknij ten szyld, sprawa będzie jasna jak to wygląda.

    p. m.