  • 11. Data: 2005-09-25 10:08:11
    Temat: Re: Szykanowanie
    Od: g...@v...pl

    > Jak najbardziej pod art. 207 mozna podciagnac.

    To może jeszcze jedna rzecz. Kiedyś posłużył się moim czekiem, oczywiście z
    podrobionym podpisem, miało to miejsce 5 lat temu. Nadal można zgłosić ("przy
    okazji"), czy się przedawniło?

  • 12. Data: 2005-09-25 10:38:56
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > To może jeszcze jedna rzecz. Kiedyś posłużył się moim czekiem, oczywiście
    > podrobionym podpisem, miało to miejsce 5 lat temu. Nadal można zgłosić
    > ("przy
    > okazji"), czy się przedawniło?

    310 kk przedawnia sie 20 latach.

  • 13. Data: 2005-09-25 11:22:09
    Od: g...@v...pl

    OK, poczytałem kodeks karny, ale czy to czasem nie będzie art270? Poza tym, w
    art 101 w par2 napisali, że jeśli to będzie z oskarżenia prywatnego, to
    przedawnia się po roku, dobrze myślę, czy się mylę?

  • 14. Data: 2005-09-25 17:07:10
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

> [...]
    > art 101 w par2 napisali, że jeśli to będzie z oskarżenia prywatnego, to
    > przedawnia się po roku, dobrze myślę, czy się mylę?

    Nie. Jesli to byl czek to bedzie to przestepstwo (a dokladnie zbrodnia) z
    art. 310 par. 1 kk.
    Co do art. 270 par. 1 kk to jest przesteptwo scigana z okarzenia
    publicznego, a nie prywatnego i przedawnia sie po 10 latach (wystepek
    zagrozony kara przekraczajaca 3 lata).