  • 21. Data: 2006-04-18 13:29:02
    Temat: Re: Szukam porady - Readers Digest
    Od: "Olka" <p...@N...gazeta.pl>

    Anjou <a...@k...invalid.inv> napisał(a):

    > Za to zaczna przysylac pisma o zaplate, straszyc sadem, nasla jakich
    > windykatorow :) I moga tylko straszyc, jezeli babcia nic nie zamawiala.
    > Ale mozliwe jest ze cos zamowila (moze bylo malym druczkiem gdzies cos
    > napisane) ?

    Dziekuje wam za pomoc.
    Otworzylismy paczke. Byla w niej ksiazka, pierwszy z szesciu kieliszkow do
    wina, kalkulator, etui na aparat fotograficzny i oczywiscie przekaz pocztowy
    na 79.90 zl. Paczke mamy zamiar odeslac. Chyba ze zatrzymamy, zeby zobaczyc
    co sie bedzie dalej dzialo? Moze nie nalicza odsetek? Na maila do tej pory
    nie odpowiedzieli!
    Babcia nic nie zamawiala. Tak mowi.
    pozdrawiam Olka

  • 22. Data: 2006-04-18 22:23:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olka wrote:
    > Witam.
    > Moze mi poradzicie co zrobic.W 2005 r babcia "zaprenumerowala" ich pisemko.
    > W tym roku napisala, ze rezygnuje. Mimo tego otrzymala w prezencie ksiazke.

    Wysłała poleconym? To jest "kryta".

    > ZA DARMO! I zawiadomienia ze jest wytypowana do glownej nagrody 550 000.
    > I takie tam ble ble.
    > Dzis przyszla do niej paczuszka, oczywiscie darmowa. Nie otwieramy jej.

    Jak za darmo, to w czym problem? Niech sobie przysyłają...

    [ciach]

    > Pisza tez w listach, ze co 2 miesiace beda przysylac jakies ksiazki za 79.00
    > Co z tym fantem zrobic?

    Jeśli przyślą za zaliczeniem - nie płacić (nie odbierać).

    Jeśli bez pobrania - robią prezent i jakby się domagali kasy, niech
    spadają na drzewo banany prostować ;->

  • 23. Data: 2006-04-18 22:25:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olka wrote:

    > A jak nie przejdzie i beda grozic sadem?

    Zacytuj im "znanego polityka" i odpisz im "spieprzać, dziady" ;->

    > Moga te grozby zrealizowc?

    Pewnie że mogą. Każdy może każdego pozwać. Nawet jak nie ma podstaw.
    Tylko za to zapłaci. Przejmujesz się ich wydatkami? ;-)

  • 24. Data: 2006-04-18 22:27:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olka wrote:

    > Mozna to potraktowac jak wymuszenie. Kazdy prezent zobowiazuje do rewanzu.

    Serio? A podstawa prawna?

  • 25. Data: 2006-04-18 22:29:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olka wrote:

> [...]
    > na 79.90 zl. Paczke mamy zamiar odeslac. Chyba ze zatrzymamy, zeby zobaczyc

    A po co? Za dużo masz pieniędzy ;->

    > co sie bedzie dalej dzialo? Moze nie nalicza odsetek? Na maila do tej pory

    Naliczyć sobie mogą. Nawet kwadrylion złotych. I mogą też zażądać
    zapłaty w jednogroszówkach. I co z tego?

    > nie odpowiedzieli!

    Nic im nie wysyłaj. Jak się z nimi ktoś kontaktuje, to oni zawsze mają
    nadzieję, że złapali kolejnego zastraszonego frajera.