  • 11. Data: 2009-06-04 08:35:10
    Temat: Re: Szpiegowanie za pomocą kamery
    Od: s...@m...com

    > Jeśli to kamerka usb to pewnie coś zostało na kompie. Jeśli wiadomo
    > u kogo i policja będzie chciała pomóc to mogą zrobić nalot - nawet
    > jak nie znajdą nagrań to zatrzymają kompa za lewe oprogramowanie.

    A skąd wniosek, że na kompie jest lewe oprogramowanie?

  • 12. Data: 2009-06-04 08:38:26
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    s...@m...com napisal:
    > A skąd wniosek, że na kompie jest lewe oprogramowanie?

    Zawsze jest. A jak nie bylo, to bedzie :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 13. Data: 2009-06-04 08:52:45
    Od: s...@m...com

    > Zawsze jest.

    Nie zawsze.

    > A jak nie bylo, to bedzie :)

    No jak ktoś odda policji komputer czy dysk bez wezwania biegłego eksperta,
    który by sporządził sumę kontrolną z danych na dysku przed jego
    zabezpieczeniem to napewno... cóż Polska...

  • 14. Data: 2009-06-04 12:41:22
    Od: a...@g...com

    On Jun 4, 8:54 am, "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote:
    > Uzyskiwanie informacji nieprzeznaczonej dla siebie za pomocą urządzenia
    > specjalnego jest przestępstwem

    z tym, że kamerka USB jest urządzeniem bardzo niespecjalnym, pełno się
    tego wala po sklepach wielkopowierzchniowych w cenie kilkunastu
    złotych...

  • 15. Data: 2009-06-04 12:55:04
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 4 Cze, 14:41, a...@g...com wrote:

    > z tym, że kamerka USB jest urządzeniem bardzo niespecjalnym, pełno się
    > tego wala po sklepach wielkopowierzchniowych w cenie kilkunastu
    > złotych...

    Serio? Ja mam w domu trzy. Na zadnej w intrukcji nie napisano jak mam
    ja wywieszac przez okno. Ba, wystawienie jej do okna i maksylany zoom
    nadal nie pozwala mi ogladac sasiadki. ale jakbym kabel przeciagnal
    pod okno sasiada i zamontowal na parapecie to juz tak.

  • 16. Data: 2009-06-04 12:57:21
    Od: r...@m...com

    > z tym, że kamerka USB jest urządzeniem bardzo niespecjalnym, pełno się
    > tego wala po sklepach wielkopowierzchniowych w cenie kilkunastu
    > złotych...

    zaraz kamera, zwykla komórka z wlaczona na krecenie filmu spuszczona na sznurku

  • 17. Data: 2009-06-04 13:00:16
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "iUSTINE" <o...@j...cy> napisał w wiadomości
    > wciągnięta. Zaraz potem wybiegłem na balkon i praktycznie jestem pewny, z
    > którego to okna, ale dowodu (np w postaci zdjęcia nie mam).
    > Co można zrobić ? Nie jestem nawet pewien z żoną czy *czegoś* nie nagrali

    Dzieci się bawią.Opierdolić.
    Przypilnuj i następnym razem utnij kamerkę
    Dzieciak kupi w markecie następną

  • 18. Data: 2009-06-04 13:06:37
    Od: "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał
    >z tym, że kamerka USB jest urządzeniem bardzo niespecjalnym, pełno się

    Nie musi być. Art. 267 kk

  • 19. Data: 2009-06-04 13:37:39
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]

    >z tym, że kamerka USB jest urządzeniem bardzo niespecjalnym, pełno się
    t>ego wala po sklepach wielkopowierzchniowych w cenie kilkunastu

    podsłuchy też, na allegro możesz kupic lub sam zrobic

    --
    >>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
    Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!

  • 20. Data: 2009-06-04 20:15:06
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1ucm79gujs98i.xmranj3995z0.dlg@40tude.net...

    > Nie wprowadzaj w błąd.

    Jakie prawo złamali "szpiegujący"? Konkretny przepis proszę.

    --
    andreas