  • 11. Data: 2003-12-22 17:30:28
    Temat: Re: Szok
    Od: "-ZED-" <w...@p...wytnij.com>

    Hej!

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrnbudmf7.4fu.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .

    > Kolega zajac jest na 99% z Młodzieży Wszechpolskiej. Znam takiego jednego,
    > który należy do tej organizacji, napisałby ten list identycznie.

    Albo nie ma 22, tylko 66 lat i należy do kółka lub "rodziny". ;-)

    Co nie zmienia faktu, że część czasopism i RTV powinna płacić państwu
    odszkodowanie za niweczenie edukacji swoich odbiorców. Weź te wszystkie
    "dziewczyny" itp. Czasami sobie to czytam, bo niezłe tekściory się pojawiają.

    BTW: parę lat temu dziennikarze murem stanęli za facetem, który mieszkał
    w bloku z wielkiej płyty - nieszkanie środkowe. Wymienił okna, ściągnął
    grzejniki i dogrzewał się prądem. Wielce zdziwiony, że ma za ciepło ryczałt
    płacić - jak wszyscy inni spółdzielcy na tym osiedlu. Rzecz działa się
    w renomowanych mediach - w nich też, jak widać nie zawsze używa się mózgu. ;-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>