  • 21. Data: 2006-11-15 20:30:04
    Temat: Re: Szkolenie BHP jako godziny nadliczbowe
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *fart* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Czy masz zastrzeżenia do tych punktów?

    Tak, oczywiście: wynagrodzenie musi być określone kwotowo.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 22. Data: 2006-11-16 06:40:06
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Tak, oczywiście: wynagrodzenie musi być określone kwotowo.

    Olgierd !!
    a jak się ma to do faktu, że w przepisach prawa pracy ustawodawca stosuje
    dokładnie te same zapisy i określenia?????

    Czy ja robię błąd cytując jego ????
    Art. 1518. § 1. Pracownikowi wykonującemu pracę w porze nocnej przysługuje
    dodatek do wynagrodzenia za każdą godzinę pracy w porze nocnej w wysokości
    20% stawki godzinowej wynikającej z minimalnego wynagrodzenia za pracę,
    ustalanego na podstawie odrębnych przepisów.

    i taki zapis widziałem na umowie o pracę ... czy to żle ??????
    Czy rozszerzenie tego zapisu o kwotę wynagrodzenia jest błędem ???

    wg mnie unika się tutaj jedynie niszczenia przyrody likwidując aneksowanie

    pozdrawiam
    fart

  • 23. Data: 2006-11-16 07:00:04
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Powrócę do pracy (szkoleń) w niedzielę
    > Cytat z kodeksu pracy :
    >
    > Jak widać, tu nie ma miejsca na szkolenia.

    Na pójście do lekarza też nie ma miejsca ... :)))) hihiihhihi
    No nie rób jaj ......

    Ta lista zawiera w sobie przedsiębiorstwa, które mogą w każdym przypadku
    pasować
    Jeśli sklep pracuje na dwie zmiany ... to już ma możliwość pracy w
    nadgodzinach :))
    Jeśli na budowie wprowadzona jest praca zmianowa :))) ... mam nadgodziny

    I nie powiesz mi, że jeśli mnie termin oddania do realizacji obiektu goni
    .... to nie mogę zastosować nadgodzin ..... :)))
    a jak w międzyczasie wypadnie termin szkoleń to ..... :))))

    pozdrawiam
    fart

  • 24. Data: 2006-11-16 07:01:05
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Dorośniesz to zrozumiesz w czym rzecz.

    Dorosłem i życie mnie nauczyłe
    Na własnej dupie najlepiej się człowiek uczy :)))
    i najdłuzej pamięta )))

    pozdrawiam
    fart

  • 25. Data: 2006-11-16 07:35:50
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Thu, 16 Nov 2006 07:40:06 +0100, fart napisał(a):

    > i taki zapis widziałem na umowie o pracę ... czy to żle ??????
    > Czy rozszerzenie tego zapisu o kwotę wynagrodzenia jest błędem ???

    Jest błędem. Zgodnie z art. 29 par. 1 pkt 3 kp umowa o pracę powinna
    wskazywać wynagrodzenie, nie zaś podstawy do obliczenia wynagrodzenia.

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 26. Data: 2006-11-16 07:39:07
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    i tu mnie masz ... Q2 ......

    Trudno mi to przez gardło przechodzi ......

    Dziękuje

    pozdrawiam
    fart

  • 27. Data: 2006-11-16 10:53:55
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Ale też i obowiązku uczestnictwa w nim przez pracowników w tym okresie i
    > czasie.

    Q2 doucz się :))

    > Czy jeżeli pracodawca "skieruje" pracownika na np. kurs operatora
    > koparki -
    > to zakładasz że koszty ponosić ma pracownik??
    > I że na kurs ma uczęszczać w "swoim czasie wolnym"?

    Mylisz pojęcia .... skierowania na szkolenie zawodowe i uczestniczenie w
    szkoleniu bhp

    > Ale to jest bardzo ważny aspekt dla prowadzenia przedsiębiorstwa -
    > organizacja pracy.

    Ty chyba student ..... i ideami żyjesz

    > Jeżeli pracodawca postępuje w sposób niezgodny z KP, narusza przepisy,
    > zdrowy rozsądek - oczywiście że może odmówić pracy w "rzekomych
    > nadgodzinach". Pracodawca nie jest wyrocznią i nie jest nieomylny - a
    > wręcz
    > częstokroć w swoim zacietrzewieniu chciałby "eksploatować" pracownika na
    > okrągło. Acz nie chciałbym uogólniać - ale w małych, prywatnych firmach
    > właśnie tak się dzieje.

    NIe narusza a wykorzystuje

    > Art. 151.
    > § 3. Liczba godzin nadliczbowych przepracowanych w związku z
    > okolicznościami określonymi w § 1 pkt 2 nie może przekroczyć dla
    > poszczególnego pracownika 150 godzin w roku kalendarzowym.

    Q2 noooooooooooooooo
    a na przykład:

    > Ale pracodawca *musi* respektować zapisy KP, a te są dosyć jednoznaczne.

    a gówno prawda ..... nie byłoby naszych dywagacji ... jakby były jasne :)))
    Qń by się uśmiał ... jasne :))))))

    > Wiesz, dostęp do wiedzy, przepisów jest w obecnych czasach bardzo
    > ogromny -
    > ludzie są coraz bardziej "oczytani" - nie muszą już sobie pozwalać by ktoś
    > wykorzystywał ich niewiedzę w tej materii.

    Wiesz ... ludzie są coraz bardziej oczytani .. a Ty nieeeeee :)))
    http://www.praca.egospodarka.pl/13590,Jaka-jest-dozw
    olona-ilosc-godzin-nadliczbowych-dla-kierowcy,1,47,1
    .html
    nie jest to co prawda źródło prawa ... ale poczytać i pouczyc się można
    se popacz

    > Przypominasz jednego gościa z pl.praca.dyskusje - któy często zmienia
    > nicka
    > -ale adres stosuje ten sam :)

    Q2 człeku !!!!!!!
    Nie wstydze się swojego nicka .. na opinię o nim pracowałem wiele lat .... i
    nie robie (nie mam czasu robić takich numerów) ... robię natomiast numery z
    granicy prawa pracy i bhp .. i innych dziedzin ....
    ale tesz siem uczem :)))))

    pozdrawiam
    fart

  • 28. Data: 2006-11-16 13:09:23
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 16 lis o godzinie 08:00, na pl.soc.prawo, fart napisał(a):

    > I nie powiesz mi, że jeśli mnie termin oddania do realizacji obiektu goni

    Bo nie przeczytałeś umowy z inwestorem, albo brałeś wszystko co ci skapnęło
    i nie zauważyłeś że w umowie są terminy realizacji. Jako "wytrawny"
    przedsiębiorca, zapewne skalkulowałeś termin jaki potrzebny jest do
    wykonania zadania - i nagle .... jeb - terminy cię gonią ....
    Jesteś normalnym burakiem - jełopie.

    > .... to nie mogę zastosować nadgodzin ..... :)))
    > a jak w międzyczasie wypadnie termin szkoleń to ..... :))))

    wypaść to ci mogą zęby albo kupsko jak w tą twoją dupę którą tak się tutaj
    posługujesz, nakopią ci *pracownicy*.

    CO do szkoleń to obudziełęś się z ręką w nocniku?
    Ola boga - za tydzień szkolenia - chopy musimy zapierdalać po 20 godzin bo
    jeszcze terminy nas gonią.

    Heheheh - KAŻDY szanujący się przedsiębiorca ma to opanowane i zdaje sobie
    sprawę że "terminy", "szkolenia" się zbliżają - tylko safanduły twego
    pokroju biadolą i gówno wiedzą a jeszcze mniej mają pojęcia o "robocie" i
    "prawie".

    Pucuj się fart - na swój nick zaiste NIE musiałeś dłłłłłłłłuuuuuuggggoooo
    pracować :)))))))))))))))))))))))))))

  • 29. Data: 2006-11-16 13:43:44
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Thu, 16 Nov 2006 14:09:23 +0100, Herbi napisał(a):

> [...]
    > sprawę że "terminy", "szkolenia" się zbliżają - tylko safanduły twego
    > pokroju biadolą i gówno wiedzą a jeszcze mniej mają pojęcia o "robocie" i

    To chyba nie ma sensu...
    Ja rozumiem, że prawo jest niełatwe, że niektóre jego aspekty są
    niejednoznacznie. Ale ta akurat sprawa - chociaż praktyka jest taka, że
    przepis się często narusza - jest dostatecznie prosta, żeby przy
    odrobinie dobrej woli zrozumieć jak być powinno.

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 30. Data: 2006-11-16 15:15:41
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > przedsiębiorca, zapewne skalkulowałeś termin jaki potrzebny jest do
    > wykonania zadania - i nagle .... jeb - terminy cię gonią ....

    Hmmmmmmmmmm :))))
    Herbiiiiii na tej grupie .... takie słowa .... tylko mnie są one przynależne
    ...... poniosło Cie dzieciaczku :))))
    Nic nie szkodzi :))
    Szkoda że poza siłą argumentów nie mogę użyć argumentu siły :))))

    > wypaść to ci mogą zęby albo kupsko jak w tą twoją dupę którą tak się tutaj
    > posługujesz, nakopią ci *pracownicy*.

    Jesteś chyba jednak źfionskofcem :)))))
    sysko na to wyskazuje :))))

    > CO do szkoleń to obudziełęś się z ręką w nocniku?
    > Ola boga - za tydzień szkolenia - chopy musimy zapierdalać po 20 godzin bo
    > jeszcze terminy nas gonią.

    Tylko u Ciebie lany są sztywne kumunistyczne i nic nie wypada ... nawet
    ludzie umierają u Ciebie wg grafiku :))))

> [...]
    > sprawę że "terminy", "szkolenia" się zbliżają - tylko safanduły twego
    > pokroju biadolą i gówno wiedzą a jeszcze mniej mają pojęcia o "robocie" i

    Jasne :))) u Ciebie wszystko gra ..... na papierze ... a szkolenia to pewnie
    robisz sam .... bo masz takie uprawnienia :)))

    > Pucuj się fart - na swój nick zaiste NIE musiałeś dłłłłłłłłuuuuuuggggoooo
    > pracować :)))))))))))))))))))))))))))

    Nie przecze :))
    ale wole taki nick od pieprzonego Twojego idiotycznego zachowania ......
    :)))
    Nie zauważyłeś nawet ... jak zniżyłeśsię do mojego poziomu i nie zauważyłeś
    nawet, że poszedłeś dalej (w dół)
    toniesz chopie ..... toniesz

    :))))))

    pozdrawiam
    fart
    ps. a tak na dobrą sprawę poza pyskówką to nic konkretnego nie napisałeś
    :)))))))