  • 11. Data: 2008-11-19 12:59:00
    Temat: Re: Szkolenia dla szkół
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

    > Choćby z powodu przepisów o zamówieniach publicznych. Szkoła jako taka ma
    > obostrzenia i nie może sobie nagle zlecić prowadzenia jakiś lekcji przez
    > firmę Franek & Zośka Co.

    Ale to chyba od kwoty 14 tys euro, przy obecnym kursie to jakies 54 tys.

  • 12. Data: 2008-11-19 19:09:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Haribo" <h...@p...pl> napisał w wiadomości

    Faktycznie, nie przemyślałem zagadnienia.

    Ale po lekturze ustawy o systemie oświaty wypatrzyłem inny problem zawarty
    w art. 7. Szkoła publiczną jest szkoła zatrudniająca nauczycieli
    spełniających określone kwalifikacje. moim zdaniem jest to nie do
    pogodzenia z zawarciem umowy z zewnętrzną firmą, albowiem nie będzie to
    zatrudnienie. Co innego szkoły niepubliczne. To takie pomysły są moim
    zdaniem dopuszczalne.

  • 13. Data: 2008-11-19 20:30:28
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 20:09:45 +0100, Robert Tomasik napisał(a)
    w:<news:gg1oiq$k86$1@news.onet.pl>:

    > Ale po lekturze ustawy o systemie oświaty wypatrzyłem inny problem zawarty
    > w art. 7.

    Robercie, nie wymyślaj ;)
    Chodzi o zajęcia pozalekcyjne, to jest powszechna praktyka, że prowadzą to
    zewnętrzne firmy. Rozliczenie fakturą.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 14. Data: 2008-11-19 20:47:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi o zajęcia pozalekcyjne, to jest powszechna praktyka, że prowadzą
    > zewnętrzne firmy. Rozliczenie fakturą.

    I faktura jest wystawiana na szkołę? Czy na Radę Rodziców? Bo znam kilka
    przykładów tych na Radę Rodziców, ale o umowie pomiędzy szkoła, a firmą nie
    słyszałem - co nie znaczy, że tego nie ma.

  • 15. Data: 2008-11-19 22:29:26
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 21:47:08 +0100, Robert Tomasik napisał(a)
    w:<news:gg1utk$d76$1@news.onet.pl>:

    > I faktura jest wystawiana na szkołę?

    Tak.

    --