  • 11. Data: 2014-01-22 18:21:05
    Temat: Re: Szkoda z OC sprawcy i zwrot za części z ASO
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MrNoName n...@i...com ...

    > Napisali tez ze jak udokumentuję
    > koszty czesci to wrócą do sprawy

    No to sam sobie odpowiedziałeś.
    Nie wypłaca ci wiecej bez rachunków, bo nie.
    Jak wydasz wiecej to wyslij faktury i żadaj dopłacenia róznicy.

    Ariusz podawał wyliczenie ze dali 1500, chciał 2500, oni ze nie i zapłacili
    za naprawe 7000.
    Miałem sytuacje z bardzo podobnymi kwotami.
    Nie wiem jak im się to opłaca ale najprawdopodobniej wiekszosc ludzi bierze
    jednak te 1500.

  • 12. Data: 2014-01-22 19:32:54
    Od: MrNoName <n...@i...com>

    W dniu 2014-01-22 18:21, Budzik pisze:
    .

> [...]
    > Miałem sytuacje z bardzo podobnymi kwotami.
    > Nie wiem jak im się to opłaca ale najprawdopodobniej wiekszosc ludzi bierze

    No wiem, ale człowiek uczy sie na błędach. Zakupię lampę w ASO i
    przedstawię fakturę. Kilka mies po kolizji miałem kolejną z drugiej
    strony. Link4 chciało mi wypłacić ok 4000zł, oddałem do ASO i zapłacili
    im ponad 13000zł ;)

  • 13. Data: 2014-01-22 20:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MrNoName n...@i...com ...

    > Kilka mies po kolizji miałem kolejną z drugiej
    > strony.

    To kiedy była kolizja o której piszesz?

  • 14. Data: 2014-01-22 22:58:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Jan 2014, Ariusz wrote:

    > Ubezpieczenie nie jest po to by zarabiać, a po to by naprawić szkodę.

    W sprawie formalnej: "szkodą" jest również utrata wartości spowodowana
    przez fakt, że naprawiana rzecz jest właśnie "naprawiana" w obiektywnie
    dający się ocenić sposób (klejone to klejone, a nie "100% sprawne")
    lub wręcz zwrot wartości szkody BEZ naprawy.

    > Naprawiłeś ją poprzez klejenie to się cieszą bo zaoszczędzili.

    Cóż, z jednej strony nie mają do tego prawa, z drugiej brak
    "papierów" skutkuje w praktyce koniecznością sądzenia się.
    A za czas zużyty "na sądy" nikt nie zapłaci.
    (ubezpieczycielowi oczywiście opłaca się "zniechęcanie sądem").

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2014-01-23 10:24:42
    Od: MrNoName <n...@i...com>

    W dniu 2014-01-22 20:00, Budzik pisze: