  • 1. Data: 2004-08-03 22:41:48
    Temat: Szkoda parkingowa
    Od: "Realista" <r...@o...pl.USUNTO>

    Witam

    Mam pytanko

    Kolega cofajac na pakingu przed marketem oparl sie samochodem o zderzak
    innego samochodu.
    Wydawaloby sie ze to normalka na parkingu (czasami)
    Odjechal.
    Teraz do firmy (samochod byl sluzbowy) zadzwonila policja zeby ustalic kto
    wtedy kierowal samochodem.
    Kolega umowil sie z policjancem na wyjasnienia.

    Zdarzenie mialo miejsce 2 tyg. temu, koles nawet nie pamieta jaki to byl
    samochod o ktory sie oparl.
    Boi sie ze:
    - wsadza go za ucieczke z miejsca wypadku ;)
    - jakis cfaniczek podstawi Jaguara po spotkaniu ze sciana przy predkosci
    200km/h i stwierdzi ze on go tak urzadzil :)

    Generalnie kolega zastanawia sie co mu grozi?

  • 2. Data: 2004-08-03 22:52:33
    Temat: Re: Szkoda parkingowa
    Od: "Teo" <t...@i...pl>

    Oparl sie? Jak sie oparl, ze grozi mu ucieczka z miejsca wypadku? Jesli nie
    bylo rannych to nie byl wtedy wypadek, a stluczka, w takim razie co najwyzej
    dostanie mandat i bedzie musial pokryc koszta naprawy.

  • 3. Data: 2004-08-04 14:45:44
    Od: "news.tpi.pl" <n...@w...pl>

    "Teo" <t...@i...pl> wrote in message
> [...]
    najwyzej
    > dostanie mandat i bedzie musial pokryc koszta naprawy.

    To niej tak do konca ze tylko mandat.

    Mialem podobna sytuacje z ta roznica ze to ja bylem poszkodowany. Zdarzenie
    identyczne z tym ze gosc cofajac na parkingu przed swoim zakladem pracy
    przerysowal mi tylny zderzak i jak gdyby nigdy nic zwyczajnie odjechal.
    Nawet sie nie obejrzal. Obeszlo sie bez klopotu poniewaz w zaparkowanym obok
    innym samochodzie siedzial czlowiek, ktory czekajac na wychodzaca z pracy
    swoja zone, widzial dokladnie cale zajscie. Mnie w samochodzie nie bylo, a
    dopiero wychodzac na parking czlowiek ten zwrocil mi uwage na moj samochod.
    Oczywiscie zglosilem fakt na policji. Nastepnie sprawa przed owczesnym
    jeszcze kolegium do spraw wykroczen , a poniewaz mojego swiadka wtedy nie
    bylo ,bo byl bodaj na urlopie za granica, to sprawa juz wtedy po uplywie
    czasu trafila do sadu grodzkiego( po nowemu ). Sprawca (nie byle kto bo
    lekarz) szedl w zaparte ze go tam nie moglo byc bo byl w tym czasie
    zupelnie gdzie indziej, jednak dostal bodajze 3000pln grzywny po probie
    zatajenia wysokosci zarobkow- dyskusja z sedzina i do tego zabrane prawko na
    6 m-cy za ucieczke z miejsca zdarzenia.

    Pozdrawiam
    S.

  • 4. Data: 2004-08-05 14:21:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    >jednak dostal bodajze 3000pln grzywny po probie
    > zatajenia wysokosci zarobkow- dyskusja z sedzina i do tego zabrane prawko
    na
    > 6 m-cy za ucieczke z miejsca zdarzenia.

    Bodajże głupoty piszesz. Podaj przepis pozwalający zatrzymać prawo jazdy za
    stuknięcie w zaparkowany pojazd. To jest grupa pl.soc.prawo a nie
    pl.rec.babanatargugadała ;)

    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2004-08-07 10:44:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Aug 2004, Leszek wrote:

    >+ Użytkownik "news.tpi.pl" <n...@w...pl> napisał
    [...]
    >+ > 6 m-cy za ucieczke z miejsca zdarzenia.
    >+
    >+ Bodajże głupoty piszesz. Podaj przepis pozwalający zatrzymać prawo jazdy za
    >+ stuknięcie w zaparkowany pojazd.

    Gwoli ścisłości - chodzi nie o stuknięcie a "ucieczkę po stuknięciu" :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2004-08-10 02:53:26
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości
    rtezjan.zabrze.pl...

    > [...]
    >
    > Gwoli ścisłości - chodzi nie o stuknięcie a "ucieczkę po stuknięciu" :)

    Nadal brak podstaw do zatrzymania prawka.

    Pzdr
    Leszek