  • 31. Data: 2009-09-21 09:22:42
    Temat: Re: Szko?a i coroczne dorabianie kluczy do szafki
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 21 wrzesień 2009 11:14
    (autor Patryk Włos
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h97g5r$199$1@opal.icpnet.pl>):

    > I dobrze. Niech nawet oficjalnie nie robi *nic*, byleby nie wprowadzał
    > totalitaryzmu.

    A nie lepiej jakby robił COŚ, a nie tylko czekał na CUD?

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 32. Data: 2009-09-21 09:31:28
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > A nie lepiej jakby robił COŚ, a nie tylko czekał na CUD?

    Mi tam żadne cudy nie są potrzebne - ja tylko chcę żyć w normalnym
    państwie, ze swobodnym prawem.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 33. Data: 2009-09-21 10:01:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 21 wrzesień 2009 11:31
    (autor Patryk Włos
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h97h5r$1ti$1@opal.icpnet.pl>):

    > Mi tam żadne cudy nie są potrzebne - ja tylko chcę żyć w normalnym
    > państwie, ze swobodnym prawem.

    No właśnie. Dlatego mówię, że premier-ryba czekający na CUD nie jest moim
    idolem.

  • 34. Data: 2009-09-21 23:52:51
    Temat: Re: Szkola i coroczne dorabianie kluczy do szafki
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czyli też jesteś za bigamią i sodomią?
    JaC

    -----

  • 35. Data: 2009-09-22 05:19:26
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Czyli też jesteś za bigamią i sodomią?

    Lepsza bigamia i sodomia od totalitaryzmu.

    ps. Co to właściwie jest sodomia? Bo bigamia to wiem...

  • 36. Data: 2009-09-22 06:09:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 22 wrzesień 2009 07:19
    (autor Patryk Włos
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h99mpb$2ec9$1@opal.icpnet.pl>):

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Sodomia

  • 37. Data: 2009-09-22 06:48:37
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Sodomia

    O, dzięki. No więc uważam bigamię i sodomię za coś znacznie lepszego i
    pożyteczniejszego od totalitaryzmu.

  • 38. Data: 2009-09-22 07:09:54
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 22-09-2009 o 08:48:37 Patryk Włos <p...@i...peel>
    napisał(a):

    > O, dzięki. No więc uważam bigamię i sodomię za coś znacznie lepszego i
    > pożyteczniejszego od totalitaryzmu.

    Z ciekawości - co to jest totalitaryzm?

    --
    Tomek

  • 39. Data: 2009-09-22 07:13:00
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Z ciekawości - co to jest totalitaryzm?

    Ustrój, w którym obywatel nie może normalnie, swobodnie żyć. W którym
    prawo jest represyjne i nie pozwala rozwijać się ludziom ambitnym i
    przedsiębiorczym.

    Są też jeszcze gorsze formy. Ale już powyższa forma mi nie odpowiada.

  • 40. Data: 2009-09-22 07:23:56
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 22 wrzesień 2009 09:13
    (autor Patryk Włos
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h99te9$2k4b$1@opal.icpnet.pl>):

    > Ustrój, w którym obywatel nie może normalnie, swobodnie żyć. W którym
    > prawo jest represyjne i nie pozwala rozwijać się ludziom ambitnym i
    > przedsiębiorczym.

    W dużym skrócie jest to to coś, co jest w USA, a do czego dąży EU.