  • 21. Data: 2009-09-19 19:25:13
    Temat: Re: Szko?a i coroczne dorabianie kluczy do szafki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:h9350o$9t4$1@news.interia.pl...

    > Buhahahaha.... Rząd dowodzony przez zaćpanego gościa, który nie wie, że
    > żyje, a ty wymagasz rozsądku :D

    Taka wola wyborców.

  • 22. Data: 2009-09-19 19:53:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 19 wrzesień 2009 21:25
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h93bc3$g0f$2@inews.gazeta.pl>):
    > Taka wola wyborców.

    Głównie tych z Irlandii... Jak to mówili wtedy: Szczyt wredoty, to
    zagłosować na PO i zostać w Irlandii.

    Inna sprawa, że bugiem a Prawdą, nie było kogo wybierać, po tym jak PiS się
    zbłaźnił polowaniami na czarownice i Trollem, który ogłasza żałobę narodową
    co kwartał.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 23. Data: 2009-09-19 21:29:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > się
    > zbłaźnił polowaniami na czarownice i Trollem, który ogłasza żałobę

    Schodzimy dość mocno na politykę, a to grupa o prawie. Ale by zakończyć tę
    gałąź wątku pozostaje mi z przykrością Ci przyznać rację. Trochę szkoda, że
    spośród bez mała 40 milionów Polaków nie potrafimy znaleźć tych kilkuset
    "na poziomie".

  • 24. Data: 2009-09-19 22:01:23
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Profesorów krakowskich i warszawskich wymordowali Niemcy, profesorów lwowskich i
    wileńskich wymordowali Rosjanie...
    JaC

    -----

  • 25. Data: 2009-09-19 23:32:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Profesorów krakowskich i warszawskich wymordowali Niemcy, profesorów
    > lwowskich i wileńskich wymordowali Rosjanie...

    Jest to prawda historyczna, tylko nie za bardzo rozumiem, w jaki sposób
    łączy się ona z naszym wątkiem. Ani jedni, ani drudzy w obecnym parlamencie
    raczej szansy by zasiadać nie mieli - choćby z uwagi na wiek.

  • 26. Data: 2009-09-20 06:04:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > łączy się ona z naszym wątkiem. Ani jedni, ani drudzy w obecnym
    > parlamencie raczej szansy by zasiadać nie mieli - choćby z uwagi na wiek.

    Nie uważasz, że właśnie te wymordowane rodziny miały największą
    szansę na wychowanie kolejnego pokolenia elit?

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2009-09-20 10:57:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie uważasz, że właśnie te wymordowane rodziny miały największą szansę
    > na wychowanie kolejnego pokolenia elit?

    A jak to mamy oceniać. Wg prawdopodobieństwa, czy jakoś inaczej
    proponujesz? To było łącznie kilkaset osób. Niewątpliwie stanowiących elitę
    nauki, ale ocena skutków tego po 70-ciu latach dla polaków wydaje mi się w
    każdym razie mocno dyskusyjna.

  • 28. Data: 2009-09-21 06:30:58
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Głównie tych z Irlandii... Jak to mówili wtedy: Szczyt wredoty, to
    > zagłosować na PO i zostać w Irlandii.

    Od pojeba wprowadzającego w Polsce totalitaryzm lepszy jest *każdy*.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 29. Data: 2009-09-21 06:58:38
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 21 wrzesień 2009 08:30
    (autor Patryk Włos
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h976jd$2nk2$1@opal.icpnet.pl>):

    > Od pojeba wprowadzającego w Polsce totalitaryzm lepszy jest *każdy*.

    Nie jestem pewien. Tamten przynajmniej miał cel i jasno sprecyzowane
    działania. Wiedział chłop, co robi. A obecny to ryba. Ustami rusza, a nic
    nie mówi. Ciałem rusza, a nie wie, że żyje.

  • 30. Data: 2009-09-21 09:14:24
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Nie jestem pewien. Tamten przynajmniej miał cel i jasno sprecyzowane
    > działania. Wiedział chłop, co robi. A obecny to ryba. Ustami rusza, a nic
    > nie mówi. Ciałem rusza, a nie wie, że żyje.

    I dobrze. Niech nawet oficjalnie nie robi *nic*, byleby nie wprowadzał
    totalitaryzmu.