  • 81. Data: 2008-12-28 22:25:35
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gj8tj1$aoc$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > To nawet nie wiesz co tobą powodowało że się odezwałeś nieco wulgarnie?
    To tylko taki zwrot dla jaj. Doskonale kontroluję co i jak piszę; w końcu
    tym się bawię.

    > Nie do mnie pierwszego odezwałeś się nieco wulgarnie.w tym wątku.
    Być może.

    > Jednak mnie już kiedyś atakowałeś chyba na tej grupie.
    Masz jakiś żal? To dowal mi.
    Nie prowadzę kartotek, nie używam KFa, bywa, że odpisuję bez ansy komuś kto
    mnie niegdyś bluzgał.
    Nie przesadzajmy, to tylko usenet.

    > Ciekawe, że tam gdzie pojawia się twoja wypowiedź często robi się z tego
    > pyskówka którą jednak zawsze ty zaczynasz.
    A mnie się wydaje, że to zawsze ktoś inny zaczyna.
    Jak poczytasz uważnie i bezstronnie to może przyznasz mi rację, co mi
    zresztą jest obojetne.

    > Musisz się dowartościować bluzgając kogoś jak ci się wydaje zupełnie
    > anonimowo?
    > To że napiszesz że ktoś nie ma racji a ty ją masz pomaga ci jakoś?
    > Internet jednak nie jest taki anonimowy.
    Chyba to nie do końca rozumiesz.

    > A jak ktoś będzie chciał twoje nazwisko i adres to znalezienie tego
    > zajęło mi 15 minut.
    Gówno prawda, szczeniaku. Nic nie znalazłeś.

    > a jakby ktoś chciał pisać do mnie na priv to adres z którego pisze nie
    > istnieje.
    Wstrząsące jaki jesteś zakamuflowany.
    Tylko kto chciałby do takiego czegoś jak ty na priva pisać?

    --
    Jotte

  • 82. Data: 2008-12-28 22:41:34
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gj8tr6$b5n$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > Nieprawdę po raz kolejny piszesz
    Skądże. Umysłowo jesteś dziecko.
    Metrykalnie może i nie.

    > Dlaczego? Oleju rozlanego nie widać dokąd nie wciśniesz hamulca. Nie
    > wiedziałeś o tym? Nic dziwnego.
    A mnie jednak dziwią debile widzący rozlany olej dopiero jak walną w heble.
    Z pieszymi też tak mają?

    > Fajnie że się pośmiałeś. Lepiej ci?
    Fantastycznie.

    > A może napisz co cię tak rozśmieszyło to w szerszym gronie się pośmiejemy?
    Kto to jest MY?

    > Jednak z tej rady nie skorzystam
    Nieistotne, jak i ty cały.
    Jedynie dla porządku i spokoju sumienia doradziłem.
    Wiem, że głupkiem zostaniesz i tak.

    > OOOO i oto chodziło.
    OOOO... co????
    Kupę wreszcie zrobiłeś?
    Porcelanka wytrzymała, hemoroidy nie pękły?
    No - pochwal się.

    --
    Jotte

    PS. - teksty dobrane poziomem specjalnie dla Pawła, jak się komu nie podoba
    to mi to wisi.

  • 83. Data: 2008-12-28 22:52:28
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > To tylko taki zwrot dla jaj. Doskonale kontroluję co i jak piszę; w końcu
    > tym się bawię.
    Czyżby?

    > Być może.
    Czyli jednak nie bardzo się kontrolujesz

    > Masz jakiś żal? To dowal mi.
    Chciałbyś żebym zszedł do twojego poziomu?
    Sorry. Nie umiem tak nisko zejść

    > Nie przesadzajmy, to tylko usenet.
    I dlatego że to tylko usenet to musisz być chamski i arogancki?

    > A mnie się wydaje, że to zawsze ktoś inny zaczyna.
    Czyli znowu nie bardzo kontrolujesz to co i jak piszesz
    > Jak poczytasz uważnie i bezstronnie to może przyznasz mi rację, co mi
    > zresztą jest obojetne.
    Nie przyznam ci racji

    > Chyba to nie do końca rozumiesz.
    A w jaki sposób doszedłeś do tak odważnych wniosków?

    > Gówno prawda, szczeniaku. Nic nie znalazłeś.
    Ojejejej. To typowa dla ciebie odzywka.
    Tylko kto to jest ten szczeniak wg ciebie ?

    > Wstrząsące jaki jesteś zakamuflowany.
    > Tylko kto chciałby do takiego czegoś jak ty na priva pisać?
    No nie wiem kto by chciał pisać.
    Ale jakoś mój kamuflarz mnie nie wstrząsa.
    Powiem więcej nawet :) wywaliłem adres właściwy bo za dużo ludzi do mnie
    pisało. A kamuflarzu żadnego nie prowadzę. Bo widzisz w przeciwieństwie do
    ciebie ja nie mam się czego bać.

    --
    PawełJ

  • 84. Data: 2008-12-28 23:12:47
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    >W wiadomości news:gj8tr6$b5n$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > Skądże. Umysłowo jesteś dziecko.
    > Metrykalnie może i nie.
    Naprawdę? stawiasz wprost genialne wnioski.
    Szkoda że tylko w twoim mniemaniu

    > A mnie jednak dziwią debile widzący rozlany olej dopiero jak walną w
    > heble.
    Czyli ty jednak teoretyk jesteś. Pozostań więc przy książkach i ucz się z
    nich jeździć. Tylko nie siadaj za kierownicę samochodu.
    Rowerem po wrocławiu możesz sobie jeździć. Dobrze że daleko ode mnie
    > Z pieszymi też tak mają?
    NIe wiem. A co w książce o tym piszą?

    > Fantastycznie.
    To super. Naprawdę. Idź zapukaj do sąsiadów i im opowiedz o tym

    > Kto to jest MY?
    A co ci do tego ?

    > Nieistotne, jak i ty cały.
    > Jedynie dla porządku i spokoju sumienia doradziłem.
    > Wiem, że głupkiem zostaniesz i tak.
    Hahaha. znowu myślisz że jesteś zabawny. Idź znowu do sąsiada i pogadaj o
    tym.

    > OOOO... co????
    > Kupę wreszcie zrobiłeś?
    > Porcelanka wytrzymała, hemoroidy nie pękły?
    > No - pochwal się.
    Szok po prostu. Trzeci raz chciałeś być zabawny
    Nie wysilaj się tak bardzo bo czasem może ci coś strzelić. Żyłka jakaś albo
    co.

    > --
    > Jotte
    >
    > PS. - teksty dobrane poziomem specjalnie dla Pawła, jak się komu nie
    > podoba to mi to wisi.

    Widzisz szanowny panie Jarosławie - śmiałeś się przed chwilą z mojego
    kamuflarzu a jakoś średnio ci demaskowanie wyszło :)

    --
    PawełJ

  • 85. Data: 2008-12-28 23:14:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gj90f9$dol$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > Czyżby?
    Ano tak.

    > Czyli jednak nie bardzo się kontrolujesz
    No chyba nie sądzisz, że każdą przepychankę słowną z byle gnojkiem
    rejestruję, śledzę i kontroluję.

    > Chciałbyś żebym zszedł do twojego poziomu?
    > Sorry. Nie umiem tak nisko zejść
    Zawsze tak mówi karzeł, co do rączki od spłuczki doskoczyć nie daje rady, a
    kupa pod nim cuchnie.

    > Nie przyznam ci racji
    Wisi mi to, jak napisałem.

    > Tylko kto to jest ten szczeniak wg ciebie ?
    Ty na przykład.
    Podaj moje nazwisko i adres gnojku, przecież znalazłeś w 15 minut.
    No już, podawaj kłamco`.

    > No nie wiem kto by chciał pisać.
    Ja też nie. Po co pisać do idioty?

    > Ale jakoś mój kamuflarz mnie nie wstrząsa.
    Może wstrząśnie cię więc progresywna biegunka.

    > Powiem więcej nawet :) wywaliłem adres właściwy bo za dużo ludzi do mnie
    > pisało.
    Świetne posunięcie.
    Choć z mojego punktu widzenia debilne, bo nigdy do kogoś takiego jak ty nie
    napisałbym na priva.
    Ale jacy to ludzie, jacy ludzie???

    --
    Jotte

  • 86. Data: 2008-12-28 23:27:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gj918q$c6v$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Naprawdę? stawiasz wprost genialne wnioski.
    > Szkoda że tylko w twoim mniemaniu
    Mnie nie szkoda.
    Dziaciak z downem jesteś i tyle.

    > Czyli ty jednak teoretyk jesteś. Pozostań więc przy książkach i ucz się z
    > nich jeździć. Tylko nie siadaj za kierownicę samochodu.
    OK.
    A co mam zrobić z nagrodami z wyścigów i rajdów i czy podrzeć licencję
    kierowcy rajdowego?

    > Rowerem po wrocławiu możesz sobie jeździć.
    Nie posiadam się z wdzięczności za zezwolenie.

    > Dobrze że daleko ode mnie
    Mnie to także cieszy.

    > A co ci do tego ?
    To żart był. Wiem przecież, że WY to jeden kretyn - TY.

    --
    Jotte

  • 87. Data: 2008-12-28 23:33:18
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > No chyba nie sądzisz, że każdą przepychankę słowną z byle gnojkiem
    > rejestruję, śledzę i kontroluję.
    Jasne że nie. Ty wszystkich swoich rozmówców traktujesz jak gnojków czego
    właśnie dajesz pokaz więc ciężko by było nawet takiemu umysłowi jak twój to
    notować.

    > Zawsze tak mówi karzeł, co do rączki od spłuczki doskoczyć nie daje rady,
    > a kupa pod nim cuchnie.
    Aż tak nisko spadłęś żeby z takim kimś gadać?

    > Wisi mi to, jak napisałem.
    Chyba sobie coś zrobie przez to.

    > Ty na przykład.
    > Podaj moje nazwisko i adres gnojku, przecież znalazłeś w 15 minut.
    Chyba jednak nie chcesz tego. Widzisz mam jednak ciut więcej rozumu niż ty.
    Nie chce mieć niczyjego życia na sumieniu. Nawet tak małego jak twoje.
    > No już, podawaj kłamco`.
    a jak nie to co? Kim ty jesteś żeby rozkazywać komukolwiek? I wyzywać kogoś
    od kłamców?

    > Ja też nie. Po co pisać do idioty?
    Znaczy nie pisać już do ciebie?

    > Może wstrząśnie cię więc progresywna biegunka.
    A co ty szaman jakiś żeby na odległośc biegunki wywoływać? Z poziomu twojej
    rozmowy widzę że tkwisz jeszcze dość głęboko w średniowieczu ale troszkę
    jednak się posunęło wszystko do przodu.

    > Świetne posunięcie.
    > Choć z mojego punktu widzenia debilne, bo nigdy do kogoś takiego jak ty
    > nie napisałbym na priva.
    I cale szczęście.
    > Ale jacy to ludzie, jacy ludzie???
    A coś ty taki dociekliwy?
    Debila, idioty i kłamcy o coś pytasz?
    Jednak spadłeś sporo poniżej mojego poziomu. Oj biedaku.

    --
    PawełJ

  • 88. Data: 2008-12-28 23:41:28
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    >W wiadomości news:gj918q$c6v$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Mnie nie szkoda.
    > Dziaciak z downem jesteś i tyle.
    naprawdę jesteś aż takim debilem żeby wyśmiewać się z ludzkich nieszczęść?
    Nie masz dzieci prawda?
    I znajomych z dziećmi niepełnosprawnymi też nie masz?

    Nie wiem jak u ciebie - ale w moim mieście określanie kogoś "downem" modne
    było jak sie miało 10-11 lat.
    Później już nie.
    W technikum nie słyszałem ani razu żeby ktoś tak mówił.
    Na studiach tym bardziej.
    Mniej więcej 25 lat nie słyszałem żeby ktoś kogoś tak określał

    Sprowadziłeś się do poziomu dziecka z podstawówki.
    Ale naprawdę nie myślałem że dorosły człowiek może mieć taki niedorozwój
    umysłowy.
    Kończę tą pyskówkę z tobą.
    Zbyt nisko upadłeś. A właściwie to sam zachowujesz się jak dzieciak z downem
    i to poważnym.
    Życzę ci żebyś mógł doświadczyć życia z takim dzieciakiem.

    --
    PawełJ

  • 89. Data: 2008-12-28 23:44:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Mógłbym.

    dziekuje bardzo.

    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie
    swojej osoby, zginie raczej, niż stanie się antytezą tego wyobrażenia."
    Frank Herbert

  • 90. Data: 2008-12-28 23:44:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jeszcze łatwiej, gdyby nikt nie dokofabulowywał nienapisanych treści.

    chyba mylisz kłamstwo z nadinterpretacja - wyjasnienie ponizej.

    > Jak kto łże, to łże. Nie ja określiłem jakość policji. Ja się tylko do
    > opinii przychyliłem.
    > Czytaj ze zrozumieniem.

    Jezeli ktos pisze ze policja to głupki, a ty z jakiegos powodu pod ta
    wypowiedzia dopisujesz ze sie zgadzasz, to dla mnie jest to tak samo twoja
    opinia jak osoby ktora to zdanie wypowiedziała.
    W innym przypadku - nie rozumiem po co miałbys sie ustosunkowywac do tej
    czesci wypowiedzi w ten sposób.

    > To nie wydawaj, zmusza cię ktoś?

    :)
    ciekawy sposób dyskutowania
    oczywiscie odnosiłem sie do osodu wydanego przez ciebie a nie przeze mnie.

    > A podasz ze trzy czy cztery?

    oczywiscie
    - zwiazek dawno sie rozpadł, zarówno maz jak i zona sie do tgo przyznaja
    ale np. z powodu rodziny obaj postanawiaja ze formalnie jeszcze tego nie
    koncza,
    - brak rozwodu ze wzgledu na jakies sprawy materialne, np. wspolnie
    prowadzona DG i zaplanowanie rozwodu dopiero po jakims rozdzieleniu firmy
    czy innych czynnosciach,
    - maz ma nad zona duza przewage (pieniadze, siła, rodzina) i ta nie chce
    sie porywac z motyka na slonce, i rozchodzic sie nie majac co dalej ze soba
    zrobic.
    Reasumujac - gwatkotwórca slowem nie odezwał sie na temat tego, czy ich
    zwiazek był sielanka, czy tez dawno sie rozpadł a brak formalnego rozwodu
    to tylko kwestia nie zalatwienia z roznych powodów formalnosci.

    > Język jest nieistotny, formą podniecają się ci, co nie dają sobie rady
    > z treścią, zresztą pomijaj sobie co chcesz (byle nie zakręty, byle nie
    > zakręty!!!).

    Nieistotnosc jezyka podkreslaja tylko osoby ktore sobie z tymze jezykiem
    nie daja rady... ;-P
    A tak powaznie (bo nie zgadzam sie ani z tym co ty napisałes o jezyku, ani
    z tym co ja) to oczywiscie moge sie zgodzic, ze jestesmy w stanie pominac
    kurwy i dojsc do sedna. Pojawiaja sie jednak dwie lampki ostrzegawcze - po
    co druga osoba uzywa akurat takiego jezyka i z kim ja w ogole rozmawiam.

    P.S. Dziekuje za pozwolenie na pomijanie - w kontekscie całej dyskusji jest
    to dla mnie bardzo wazne...

    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
    milczysz." Nina Liedtke