  • 21. Data: 2008-12-27 16:03:36
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:

    > Pytanie - co z tym mozna zrobić.

    posypać solą i piaskiem.

  • 22. Data: 2008-12-27 16:09:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:

    > http://www.metacafe.com/watch/2207720/

    przecież tam nawet nie ma śniegu

    większość bym wysłał na kurs nauki jazdy.
    po jaką cholerę naciskałeś hamulec jak juz wiedziałeś, że jedziesz po
    szklance.

  • 23. Data: 2008-12-27 16:29:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Trochę kilometrów w życiu przejechałem i uwierz, że miejsce, w którym
    > może być lód można zobaczyć. Wystarczy w tych miejscach zwalniać, a
    > nie na każdym zakręcie.

    nie bede ukrywał, ze twierdzenie, iz *kazde* miejsce, gdzie moze byc lód,
    mozna zobaczyc jest conajmniej ciekawe.

    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
    że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"

  • 24. Data: 2008-12-27 16:29:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Niestety nie ma dzwięku nie wiem czemu(AVIki z aparatu go mają),
    > ale praktycznie każde auto sunie na zablokowanych kołach - co wyraxnie
    > słychać,
    > najbardziej się ślizgnął ten taksiarz,
    > a gość za taksiarzem gibnął się praktycznie tak jak ja,
    > miał fuksa że z naprzeciwka jakiś kolega nie jechał.

    moze ja jakis dziwny jestem, ale zastanawia mnie, dlaczeg, zamiast bawic
    sie w krecenie tego, nie zadzwoniłes od razu na policje. Na pewno oni
    mogliby o wiele szybciej zareagowac, sciagnac piaskarke i byłoby po
    sprawie. Ana przyszłosc moglbys ten filmik wysłac do zarzadu dróg, zeby
    wzięli to miejsce pod uwage.
    I gdyby po takiej reakcji sluzby nic z tym nie zrobiły, to wtedy
    rzeczywiscie byłaby podstawa do szukania winnych.

    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
    milczysz." Nina Liedtke

  • 25. Data: 2008-12-27 16:39:46
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-12-2008 o 17:29:39 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > moze ja jakis dziwny jestem, ale zastanawia mnie, dlaczeg, zamiast bawic
    > sie w krecenie tego, nie zadzwoniłes od razu na policje.

    Wiesz ze o tym nie pomyslalem, chociaz to chyba najprostsza opcja.
    Przxejade sie tam jeszcze raz, jak dalej bedzie taka sytuacja to zadzwonie.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 26. Data: 2008-12-27 16:45:15
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-12-2008 o 17:09:25 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > przecież tam nawet nie ma śniegu

    Dokładnie - a te auta to parada kaskaderów

    > większość bym wysłał na kurs nauki jazdy.

    Żeby poćwiczyli zatoczkę czy zawracanie na 3?

    > po jaką cholerę naciskałeś hamulec jak juz wiedziałeś, że jedziesz po
    > szklance.

    Już dobrze mistrzu kierownicy, tobie auta nie skasowalem

  • 27. Data: 2008-12-27 16:53:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:

    > Żeby poćwiczyli zatoczkę czy zawracanie na 3?

    żeby poćwiczyli wychodzenie z poślizgu.
    Każdy zachował się tak samo idiotycznie.
    Nacisnął hamulec na maksa.

    > Już dobrze mistrzu kierownicy, tobie auta nie skasowalem

    Nauczka dla ciebie.
    Przekonałeś się, że tak naprawdę to nie potrafisz kierować samochodem.

    Takich stłuczek byłoby 90% mniej, gdyby każdy choć raz spróbował
    poślizgać się swoim samochodem i wyćwiczył reakcje na takie zachowanie
    samochodu. Tylko, że każdy myśli, że on to potrafi bez ćwiczeń.

  • 28. Data: 2008-12-27 17:08:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    ALEX Lodzermensch pisze:
    > scream ni au koto ha itsumo tanosii

    > Idealny w swej głupocie i totalnie nicniemówiący przepis.

    No coś tam jednak mówi.
    M.in. właśnie to że jak po deszczu się robi -3C, to osobą odpowiedzialną
    za to żeby jechać tak żeby nic się nie stało jest kierowca. Bo niby kto
    inny miałby być za to odpowiedzialny? IMGW?

  • 29. Data: 2008-12-27 17:29:12
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-12-2008 o 18:08:53 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    napisał(a):

> [...]
    > za to żeby jechać tak żeby nic się nie stało jest kierowca. Bo niby kto
    > inny miałby być za to odpowiedzialny? IMGW?

    Jak nie odśnieżysz chodnika przes swoim domem to kto jest odpowiedzialny ?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 30. Data: 2008-12-27 19:29:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@s...spam.spam napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > za to żeby jechać tak żeby nic się nie stało jest kierowca. Bo niby kto
    > inny miałby być za to odpowiedzialny? IMGW?

    Gdyby taka była jego wykładnia to nikt nie miałby pretensji.
    Niestety, tak jak ktos tu wczesniej pisał, poniewaz przepis jest bardzo
    wygodny, to jego stosowanie jest daleko bardziej szerokie, niz podeszczowa
    droga przy temperaturze -3 - jak opisana przez watkotwórce sytuacja
    wlasnie.

    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
    kontrargument "Bo tak!". Tomasz 'tsca' Sienicki