  • 1. Data: 2007-10-18 17:12:22
    Temat: Szef CBA (Kaminski) jest przestepca
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Lepper powiedział, że spotkał się z oficerem Centralnego Biura
    Antykorupcyjnego, który opowiedział mu o kulisach akcji CBA w
    ministerstwie rolnictwa. Lepper zarzucił szefowi Biura Mariuszowi
    Kamińskiemu, że "stoi na czele grupy przestępczej".
    9 lipca Lepper został odwołany z rządu w związku z akcją CBA dotyczącą
    korupcji w ministerstwie rolnictwa.

    - Ten oficer CBA w pełni potwierdził moje przypuszczenia. 6 lipca
    miałem być symbolem, przedmiotem skutecznej walki PiS z korupcją -
    mówił Lepper na konferencji prasowej w Sejmie.

    Oficer Biura miał potwierdzić, że przygotowane były banknoty - jak
    mówił Lepper - "po 50 złotych, żeby było dużo paczek".

    Jak relacjonował szef Samoobrony, według oficera CBA, Andrzej K. -
    jeden z zatrzymanych w ramach afery gruntowej w ministerstwie
    rolnictwa - "miał tylko znaleźć się w otoczeniu resortu". - I tam miał
    być zatrzymany - powiedział Lepper. Funkcjonariusze Biura mieli go
    wprowadzić do ministerstwa i tam zatrzymać także Leppera, ówczesnego
    wicepremiera i ministra rolnictwa.

    - Pokazywane setki razy wydarzenie miałoby ugruntować przekonanie, że
    oto Lepper miał te pieniądze przyjąć - uważa szef Samoobrony. - Kto
    uwierzyłby, że tak nie jest, widząc mnie w kajdankach, za biurkiem w
    gabinecie, a przede mną sterta pieniędzy? - pytał Lepper.

    Oficer CBA miał także powiedzieć, że akcję "osobiście prowadził" szef
    Biura. - I często w tej sprawie spotykał się z ministrem
    sprawiedliwości Zbigniewem Ziobro - dodał Lepper. Według
    funkcjonariusza, na którego powoływał się Lepper, o wszystkim
    informowany byl premier.

    Zdaniem Leppera, to potwierdzałoby słowa szefa rządu, który w czasie
    telewizyjnej debaty z Donaldem Tuskiem powiedział, że za każdym
    działaczem Samoobrony chodziło CBA.

    - Świadczy to o przestępczym działaniu CBA. CBA to organizacja
    kierowana przez człowieka, który - moim zdaniem - jest przestępcą.
    Kamiński stoi na czele grupy przestępczej. Jest przestępcą, jeżeli
    dopuszcza się takiego łamania prawa i swoim funkcjonariuszom pozwolił
    na wszystko - ocenił Lepper.

    - Miałem być pokazywany w kampanii wyborczej, przede mną sterta
    pieniędzy i ja w kajdankach - powiedział szef Samoobrony. Jak dodał,
    to oficer CBA poprosił go o spotkanie. - Umówił się ze mną, mówiąc, że
    ma informacje do przekazania - zastrzegł Lepper. Nie chciał jednak
    ujawnić danych tej osoby.

  • 2. Data: 2007-10-18 17:21:32
    Temat: Re: Szef CBA (Kaminski) jest przestepca
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to oficer CBA poprosił go o spotkanie. - Umówił się ze mną, mówiąc, że
    > ma informacje do przekazania - zastrzegł Lepper. Nie chciał jednak

    To głosuj na Leppera. Wolno Ci.

    wiatrak

  • 3. Data: 2007-10-18 20:33:39
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > To głosuj na Leppera. Wolno Ci.

    Jesteś nienormalny?

    --
    Bez pozdrowień

    Piotr

  • 4. Data: 2007-10-19 08:11:11
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 18 Oct 2007 19:21:32 +0200, wiatrak napisał(a):

    > To głosuj na Leppera. Wolno Ci.

    Nie odpowiadaj na posty trolla bekona - to jest grupa o prawie
    a nie polityce. A tym bardziej nie cytuj jego bzdur.

    Henry