  • 31. Data: 2005-05-21 09:18:47
    Temat: Re: NAJLEPSZY SPOSÓB na Swiadków Jehovy,pomaga
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    -----------------

    Taka jest ogólna opinia, która wcale nie jest prawdziwa.

    Nie uznają bo takiej nie ma. Bóg nie miał matki.

    --
    Nie chcesz płacić prowizji? To nie płać na www.swistak.pl
    Nie masz konta? To załóż. Rejestracja trwa 2 min,

  • 32. Data: 2005-05-21 09:22:09
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grandalf napisał(a):

    > A Ty w ten sposób przestrzegałeś zasad biblijnych skoro po nich
    > "pojechałeś". W biblii nie tylko pisze o szanowaniu bliźniego.

    Że nie umiesz cytować to widzę po tym jak wygląda Twój post. Po jego
    treści wnioskuję, że jesteś z grupy tych naiwnie wierzących w książkę?
    Jeżeli tak to daruj sobie dalszą dyskusję, sugeruję wizytę w PZP.

    j.

  • 33. Data: 2005-05-21 09:46:01
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    januszek napisał(a):

    > Że nie umiesz cytować to widzę po tym jak wygląda Twój post. Po jego
    > treści wnioskuję, że jesteś z grupy tych naiwnie wierzących w książkę?
    > Jeżeli tak to daruj sobie dalszą dyskusję, sugeruję wizytę w PZP.

    Dzięki, wiem wszystko. To Ty uciekasz, zmieniasz temat, ale to nie mój
    problem.

  • 34. Data: 2005-05-21 09:54:40
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Sat, 21 May 2005 09:40:06 +0200, Alek napisał(a):

    > ...i rozmowa o tym zabierze najmniej kwadrans ;) Oni, podobnie jak
    > akwizytorzy, nie znają słowa 'nie'. Nie ma wyjścia, trzeba na chwilę
    > zawiesić obowiązywanie savoir-vivru i zamknąć drzwi nie czekając aż
    > skończą swoją mowę.
    Ja znam jeszce bardziej blachy sposob( z reszta tak samo rozmawiam z
    akwizytorami):
    [pukaja]
    -kto tam?
    -Chcielibysmy zadac panu kilka pytan/Ja z telekomunikacji/and so on...
    tu w zaleznosci od humoru jeszce pytam co oni za jedni albo od razu
    deklaruje:
    -Dziekuje nie rozmawiam z nieznajomymi.
    Po czym goscie juz moga sobie mowic do samych drzwi

    Wyjatkiem sa dni kiedy mam ochote sie z nich ponabijac.
    Nie do przeskoczenia byla mina przedstawiciela jakiejs firmy
    telekomunikacyjnej (chyba to bylo jakiej konsorcjum oparte na energisie)
    kiedy calosc rozmowy ze mna wyglada tak:
    -dzien dobry ja z telekomunikacji
    -dzien dobry. Jakiej telekomunikacji? Poprosze o papiery.
    Przebrnalem przez zestawik jaki mial (na wierzchu celowo polozone
    pozwolenie dla jego firmy na uruchamianie prefixow - pozwolenie mialo
    wielkie logo &TP). Znalazlem czym on naprawde jest. Poprosilem pana zeby
    chwilke poczekal. Usiadlem do kompa, zapuscilem groups.google.pl,
    obejrzalem opinie o jego firmie. Byly delikatnie ujawszy beznadziejne.
    Wydrukowalem mu pierwszych dziesiec wreczylem, pozwolilem mu przeczytac
    (musialem go zmusic zeby przeczytal calosc bo chcial z kazdym dyskutowac)
    i bez zadnych dyskusji podziekowalem za jego uslugi.
    Chyba mu sie jeszcze taki klient nie zdarzyl. ;-)
    pozdrawiam
    --
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:

  • 35. Data: 2005-05-21 09:55:36
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > "po koledzie" chodza tylko wtedy jezeli wyrazisz
    > na to zgode.

    Hmmm...a po grzyba o ta zgodę pytaja co roku, choc co roku słyszą odmowę?

    pdr
    Olo

  • 36. Data: 2005-05-21 10:05:44
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Grandalf [Sat, 21 May 2005 11:17:08 +0200]:

    > Kraść??

    Odkladac na bok. Chcieli rozmawiac na temat Biblii? No to
    ja poprosze Biblie a nie jakies inne ksiazeczki. Proste.

    > HAHAHA. To dopiero. Podaj przykład tych lewych poglądów.

    W zupelnosci wystarczy podwazac co dziwaczniejsze kawalki
    "doktryny", czyli np. zakaz transfuzji albo pal zamiast
    krzyza. Tyle ze nalezy to robic na podstawie Biblii plus
    ksiazek historycznych i koniecznie _publicznie_.

    Tak przy okazji, jak juz na p.s.prawo jestesmy: wie ktos,
    jak to jest z tym ichnym zakazem transfuzji w odniesieniu
    do nieletnich -- oczywiscie pod katem prawnym?

    Kira

  • 37. Data: 2005-05-21 10:12:57
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Kraść??

    > HAHAHA. To dopiero. Podaj przykład tych lewych poglądów.

    Tak sobie czytam i czytam...Jesteś może ŚJ?

    pdr
    Olo

  • 38. Data: 2005-05-21 10:14:58
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Aleksander Kwaśniak [Sat, 21 May 2005 10:12:57 +0000 (UTC)]:

    > Tak sobie czytam i czytam...Jesteś może ŚJ?

    Jesli tak, to jakis newbie ;) Starsi stazem zazwyczaj
    potrafia sie wykazac spora doza kultury niezaleznie od
    tematu rozmowy ;)

    Kira

  • 39. Data: 2005-05-21 10:18:19
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Pierwsze słysze. Oni mają własne domy więc nie muszą chodzić po cudzych hehe

    > Widocznie nie jesteś chrześcijaninem skoro nie rozumiesz nakazu Bożego
    > który oni wykonują.

    > Nie nie mają płatne. Jak chcesz to moge Ci dać rade w jaki sposób ich
    > poinformować, że nie rzyczysz obie ich wizyt.

    ROTFL!!!
    Ludzie, on na serio jest jehową :D:D:D

    pdr
    Olo

    PS:
    _Ż_yczysz...tego na zebraniach nie uczą?

  • 40. Data: 2005-05-21 10:21:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Storczyk [Fri, 20 May 2005 21:54:40 +0200]:

    > Metoda jest jedna, ale skuteczna jak diabli -- mnie omijaja
    > szerokim lukiem nawet na ulicy, a jak sama zagadne to nagle
    > maja milion wazniejszych spraw :P
    >
    > Trzeba tylko:
    > - Znac Biblie
    > - Poswiecic pare tygodni na polatanie na ich spotkania
    > - Nauczyc sie zabierac im ksiazeczki przy czytaniu Biblii
    > - Trafic do starszych zboru za gloszenie lewych pogladow

    trzeba znac ich prawa, a te zabrania chodzeia i namawiania ludzi do swojej
    wiary,