  • 161. Data: 2005-05-27 16:51:17
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    mxmxmxmx-2 napisał(a):

    > Tym zdaniem dałeś jaskrawy dowód braku logiki. Za to nadrabiasz zarozumialstwem
    > i pychą.
    >
    > Przypowieści Salomona 16:18 (BW)
    > Pycha chodzi przed upadkiem, a wyniosłość ducha przed ruiną.

    Tak sobie to tłumacz

    > He, he, znowu straszenie Armagedonem... Wasz ostani Armagedon miał być 5 lat
    > temu. I 30 lat... I 80 lat... I 91 lat...
    >
    > Coś nie wyszło?
    >
    > Kiedy następny?

    Dlaczego "Wasz"? Kto straszył. Jak chcesz konkrety to daj przykład.

    --
    Nie chcesz płacić prowizji? To nie płać na www.swistak.pl
    Nie masz konta? To załóż. Rejestracja trwa 2 min,

  • 162. Data: 2005-05-27 16:51:52
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > A po co tutaj wątek związany z religią?

    A co ja go tu założyłem??

  • 163. Data: 2005-05-27 16:51:56
    Od: "mxmxmxmx-2" <m...@v...pl>

    Grandalf napisał(a):

    > Dlaczego "Wasz"? Kto straszył.

    Towarzystwo Strażnica. Nie wiedziałeś?

    > Jak chcesz konkrety to daj przykład.

    Znam konkrety. Już po twoim ździwieniu widzę, że lepiej od ciebie.

    --
    mxmx

  • 164. Data: 2005-05-27 16:56:15
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    mxmxmxmx-2 napisał(a):

> [...]
    >
    > "oto ukazał mu się we śnie anioł *Jehowy*" (Mateusza 1:20, *anonimowy* przekład
    > wydany przez Świadków Jehowy).
    >
    > Ciekawostka, bo w greckim tekście (a ten i tylko ten jest natchniony) nie ma
    > słówka IHWH (Jahwe, Jehowa) tylko KYRIOS. I tak ponad dwieście (!) razy w całym
    > Nowym Testamencie... W ogóle w Nowym Testamencie nie ma ani razu wystąpienia
    > imienia IHWH, ale w imię doktryny i wbrew faktom Świadkowie je tam umieszczają.
    >
    > To tylko wierzchołek góry lodowej tych, co się "lepiej znają na językach". Na
    > szczęście inni (broń Boże, nie ja), znają się lepiej.

    No więc prosze o jakieś linki.

    P.S pamięc dobra ale krótka. Gdzieś czytałem o autorach

  • 165. Data: 2005-05-27 17:02:08
    Od: "mxmxmxmx-2" <m...@v...pl>

    Grandalf wrote:

    > No więc prosze o jakieś linki.

    W twojej teczce znajdziesz wasz przekład w Biblii, a koine w necie. Nie pamiętam
    gdzie i nie chce mi się szukać.

    > P.S pamięc dobra ale krótka. Gdzieś czytałem o autorach

    Owszem, czytałeś. Gdzieś w Strażnicy. Że nie podają swoich nazwisk "dla chwały
    Jehowy". Nie wiem więc, kto tłumaczył i jakie miał kompetencje. A po przykładzie
    wyżej widać, że kompetencje były ustalane dogmatycznie.

    --
    mxmx

  • 166. Data: 2005-05-27 17:43:39
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 27 May 2005 18:51:52 +0200,
    Grandalf <g...@o...pl> screamed:

    > A co ja go tu założyłem??

    Wystarczy zignorować, to sam zniknie.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 19:43:14 user up 10624 days, 7:38, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    It's 10 o'clock. Do you know where your child processes are?

  • 167. Data: 2005-05-27 18:49:20
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    mxmxmxmx-2 napisał(a):

    > Towarzystwo Strażnica. Nie wiedziałeś?

    > Znam konkrety. Już po twoim ździwieniu widzę, że lepiej od ciebie.

    No to pisz. Czekam z ciekawością.

  • 168. Data: 2005-05-27 18:51:31
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > In the darkest hour on Fri, 27 May 2005 18:51:52 +0200,
    > Grandalf <g...@o...pl> screamed:

    > Wystarczy zignorować, to sam zniknie.

    Hehe, no prawda :-)
    Ale jakoś nie moge bo denerwują mnie takie sprawy.

  • 169. Data: 2005-05-27 19:16:24
    Od: poreba <d...@p...com>

    Grandalf <g...@o...pl> niebacznie popelnil

    > Hehe, no prawda :-)
    > Ale jakoś nie moge bo denerwują mnie takie sprawy.
    W trosce o Twoje, i nasze, nerwy polecam skorzystanie z rady.
    I przeniesienie się z tą teologiczną dysputą na bardziej odpowiednie
    forum.

    --
    pozdro
    poreba

  • 170. Data: 2005-05-27 19:38:36
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    poreba napisał(a):
    > Grandalf <g...@o...pl> niebacznie popelnil

    > W trosce o Twoje, i nasze, nerwy polecam skorzystanie z rady.
    > I przeniesienie się z tą teologiczną dysputą na bardziej odpowiednie
    > forum.

    :-)