  • 1. Data: 2024-10-14 11:50:16
    Temat: Re: Świadek nie stawił się po raz trzeci na "niekonstytucyjnej komisji" [Pogonowski v. komisja śledcza (PO+)]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Oct 2024 11:06:28 +0200, A. Filip wrote:
    > https://wiadomosci.wp.pl/b-szef-abw-przed-komisja-ds
    -pegasusa-wniosek-o-doprowadzenie-7080488131398240a

    Dzisiaj nie stawił się Ziobro.
    Ciekawe jak uzasadni.

    J.

  • 2. Data: 2024-10-14 12:09:00
    Od: Dendrytus <d...@p...com>

    On 10/14/24 09:50, J.F wrote:

    > Dzisiaj nie stawił się Ziobro.
    > Ciekawe jak uzasadni.

    Pewnie mają na siebie haki, jedni na drugich, do tego nagrania z
    podsłuchów Pegasusem.
    To musiałaby prowadzić nieumoczona grupa polityków i śledczych żeby do
    czegoś dojść. Czy są tacy jeszcze?
    Nawet sprawa Myrchy rzuca cień, a miało być tak pięknie.
    Zadziwia tylko postawa KO. Zamiast pozbyć się gangreny to bronią. Tusk
    powinien zwołać konferencję z Myrchami razem i publicznie zażądać
    wskazania co zrobili z 4ma ekspresami, żeby pokazali mieszkania, domy,
    licznik samochodu. Od razu wyciąć gangrenę. Ale nie...

  • 3. Data: 2024-10-14 17:04:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.10.2024 o 11:50, J.F pisze:

    > Dzisiaj nie stawił się Ziobro.
    > Ciekawe jak uzasadni.

    Nijak - że tusk to chuj:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-10-14 17:17:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Oct 2024 17:04:18 +0200, Shrek wrote:

    > Nijak - że tusk to chuj:P

    A cos piszą, ze jakos tak
    https://wiadomosci.dziennik.pl/artykuly/9632520,zbig
    niew-ziobro-pokazal-szokujace-zdjecia-niech-wszyscy-
    zobacza.html

    Ale bez zalogowania, to ja tego w oryginale nie widzę

    https://x.com/ZiobroPL

    No ale teraz ma lepszą wymówkę ..

    J.

  • 5. Data: 2024-10-14 17:51:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.10.2024 o 17:17, J.F pisze:

    > A cos piszą, ze jakos tak
    > https://wiadomosci.dziennik.pl/artykuly/9632520,zbig
    niew-ziobro-pokazal-szokujace-zdjecia-niech-wszyscy-
    zobacza.html

    Mniej więcej jak pisałem "tusk to chuj!"

    Zbigniew Ziobro miał w poniedziałek (14 września) złożyć zeznania przed
    komisją śledczą ds. Pegasusa. Były minister sprawiedliwości z rana
    zamieścił wpis, w którym oskarżył Donalda Tuska o działania, które
    zmusiły go "publicznego ujawnienia śmiertelnej choroby". "Nie mam
    wyjścia -- niech wszyscy zobaczą, jakim jesteś zakłamanym, obłudnym i
    mściwym oszustem!" - napisał na portalu X polityk, publikując zdjęcia ze
    szpitala.

    > Ale bez zalogowania, to ja tego w oryginale nie widzę
    >
    > https://x.com/ZiobroPL
    >
    > No ale teraz ma lepszą wymówkę ..

    Że co - że był operowany? No i?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2024-10-14 18:46:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Oct 2024 18:01:37 +0200, A. Filip wrote:
    -pegasusa-wniosek-o-doprowadzenie-7080488131398240a
    > [...]
    >
    > Ziobro nie uzasadnił *komisji* [A].

    Skoro go nie było, to i trudno uzasadniać ... choć mógł pisemnie czy
    przez adwokata.

    > Może uznał że nie ma obowiązku
    > usprawiedliwiać się przed "niekonstytucyjną komisją" a argumenty
    > zachowa dla sądu który ma zadecydować czy ukarać go grzywną za
    > niestawienie się przed tą komisją.

    Mogło tak być, choć mógł też bezczelnie wysłać to komisji.
    Zresztą może i wysłał, ale poczta nie jest bardzo punktualna :-)

    > <cynizm> Może sobie skalkulował że najwyżej jedna grzywna i tak mu się
    > (politycznie) opłaci za "dnień w sądzie". Całkiem możliwe że dobrze
    > skalkulował. </cynizm> Kto (wcale) nie ryzykuje ten szampanem (wielkich)
    > zwycięstw nie świętuje. Kości zostały rzucone.

    Może i tak, ale jeśli taki chory, to ma też i inne usprawiedliwienia.
    Ale co dalej? Na jednej grzywnie się przecież nie skończy.

    > [A] https://www.rmf24.pl/raporty/raport-pegasus/news-zio
    bro-nie-stawil-sie-przed-komisja-sledcza-ds-pegasusa
    ,nId,7835236

    J.

  • 7. Data: 2024-10-14 18:47:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Oct 2024 17:51:31 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > wyjścia -- niech wszyscy zobaczą, jakim jesteś zakłamanym, obłudnym i
    > mściwym oszustem!" - napisał na portalu X polityk, publikując zdjęcia ze

    Nie, ze komisji nie ma :-)

    J.