  • 1. Data: 2009-07-11 09:24:41
    Temat: Świadczenia z tytułu urlopu
    Od: "egon" <o...@w...pl>

    Witam,

    Niebawem będę miał 14-diowy urlop (10 dni roboczych+dwa weekendy). Jestem
    zatrudniony na umowę o pracę na stałe. Czy pracodawca z tytułu mojego urlopu
    ma prawo wypłacić mi świadczenia np"wczasy pod gruszą"? Jakie mam prawa w
    takim wypadku? Przyznam, że przedtem czegoś takiego nie otrzymywałem i
    zaczynam się zastanawiać. Czy takie świadczenia są regulowane ustawą, czy
    może status firmy może ominąć tego typu świadczenia i w inny sposób je
    regulować np. imprezami integracyjnymi? Proszę o pomoc. Jakies linki też są
    mile widziane.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-07-11 17:43:01
    Temat: Re: Świadczenia z tytułu urlopu
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Użytkownik "egon" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zatrudniony na umowę o pracę na stałe. Czy pracodawca z tytułu mojego
    > urlopu ma prawo wypłacić mi świadczenia np"wczasy pod gruszą"?

    Poczytaj np to

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Komu-przysluguja-swi
    adczenia-urlopowe-1614168.html