  • 11. Data: 2008-09-07 22:08:55
    Temat: Re: Super sąsiedzi
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    SlawcioD pisze:
    > to Ci wytlumacze bachor mogl byc chory i wyl nie majac swiadomosci ze Ci
    > zakloca spokoj. natomiast starszej mlodziezy juz sie mozna spodziwac
    > uzywania tego co natura umiejscowila miedzy lewym a prawym uchem.
    To Ci wytłumaczę, że dziecka w takiej sytuacji się nie wini, a durnych
    rodziców, którzy nie używają tego, co natura umiejscowiła między lewym a
    prawym uchem.

  • 12. Data: 2008-09-08 05:15:28
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:ga1h72$h4c$1@news.onet.pl SlawcioD

    > Nie.

    > Daruj sobie. Pomieszkaj za to w takich warunkach.

    mam za sciana takich sasiadow, dzien bez libacji dzien stracony...

    > Nie chodzi o bachora, lecz o jego rodziców.
    > To oni swoim bachorem zakłócali spokój.

    a to 112 lub 997

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 13. Data: 2008-09-08 06:32:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek napisał(a):

    > mam pytanie, co mozna zrobić ze "starsza" młodzieża, która ciągle wieczorami
    > wystaje pod klatką i się drze, śmieje. Godziny od 21 do ... 23, a czasami
    > nawet i o 5 rano.

    Praktycznie rzecz biorąc jedynym skutecznym rozwiązaniem jest
    przeprowadzka... Mieszkam w Śródmieściu Wrocka i generalnie razem z
    sąsiadami już wszelkie możliwości przerabialiśmy w takich i podobnych
    sprawach. I na dłuższą metę jest coraz gorzej. Warto dodać, że Ci pod
    oknem to zwykle tubylcy - ot po prostu nie mają co ze sobą zrobić...
    więc rozwiązania siłowe (jak tu ktoś napisał "ruscy") zapewne
    skończyłyby się odwetem i co za tym idzie eskalacją odwetów za odwety...
    Pocieszyć może fakt, że za chwilę to właśnie ta "starsza młodzież"
    będzie "młodym rodzicem", który będzie musiał się zmierzyć z problemem
    nocnych marków pod oknami ;)

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 14. Data: 2008-09-08 07:54:57
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał

    > I jaka reakcja?

    a jaka ma być na najprawdopodobnie tekst typu 'zamknąć mordy' :-)

  • 15. Data: 2008-09-08 08:51:19
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to Ci wytlumacze bachor mogl byc chory i wyl nie majac swiadomosci ze Ci
    > zakloca spokoj.

    Efekt jest dokłądnie taki sam. Kłopoty z zasnięciem .

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 16. Data: 2008-09-08 10:52:30
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    U mnie w nowym bloku miałem podobna sytuację. Średnio raz w tygodniu, zwykle w
    piątek jupiszon robił imprezkę. Czasem o 2 w nocy dawał taki czad, że ściany się
    trzęsły (a mieszkam dwa mieszkania od niego). Przyjechała policja raz, dwa. A że
    człowiek nie był reformowalny, więc miał stałą odzywkę, że mandat dla niego
    żaden problem i będzie sobie robić swoim własnym domu co zechce. Później poszła
    jedna sprawa do sądu grodzkiego, nastepna... Nie znam szczegółów, ale krażą
    wieści, że, że sędzia mu uświadomił, że jak bęzie niegrzeczny, to nawet z
    własnego hipotecznego mieszkania może zostać eksmitowany. W każdym razie później
    był juz grzeczny. Jeszcze dwa razy mieliśmy wizytę dzielnicowego z pytaniem, czy
    juz jest ok.

    A więc jednak można.

    --
    Lukasz

  • 17. Data: 2008-09-08 20:20:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ga2cdi$ogk$2@news.onet.pl SlawcioD
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > mam za sciana takich sasiadow, dzien bez libacji dzien stracony...
    Jesteś zły, bo cię nie zapraszają? ;))))

    > a to 112 lub 997
    To było kiedyś. Teraz mam niezłą lokalizację i spokój.

    --
    Jotte