  • 11. Data: 2005-11-10 23:56:34
    Temat: Stypendia
    Od: "cerebrum" <c...@N...gazeta.pl>

    WItam!
    U nas jest zawsze dokładnie wyznaczony termin składania dokumentów do styp.
    socjalnego i indeksu z podpisanymi wszystkimi przedmiotami do styp. naukowego,
    jeśli się spóźnisz nie dostajesz stypendium za jeden miesiąc w tym wypadku
    październik.
    Jeśli natomiast uczelnia do stypendium naukowego nie wymaga żadnych dokumentów
    ani indeksu i nie było wyznaczonego żadnego terminu to na pewno dostaniesz
    zaległe pieniądze za październik, gdyż to jest wyłacznie wina uczelni. Na
    jakieś odsetki i zadośćuczynienie nie masz co liczyć :)

    I tak masz dobrze, u nas na uczelni pierwsze stypendia wypłacają dopiero w
    grudniu (oczywiście z wyrównaniem)

  • 12. Data: 2005-11-11 00:12:40
    Temat: Re: [szkolnictwo wyższe] Opóźnienie w wypłacie stypendium ...
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Norbert w liscie z dnia 2005-11-11 00:35 napisala
    nastepujace slowa:

    > Uwazam ze socjalne powinno byc zrobione socjalno-naukowy, i pomimo
    > wykazania odpowiednich dochodow na glowe,

    Swoja droga te ustalanie dochodow na glowe tez jest troche nie ten tego
    ;/ U mnie na uczelni limit wynosi 580 zl. Wystarczy miec 581 zl dochodu
    i.. i juz po ptokach - ze stypendium mozna sie pozegnac ;/

    --
    michal
    gg: 2865620 ^^^ www: mmm.slask.pl ^^^ skype: waniak

  • 13. Data: 2005-11-11 00:26:52
    Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl>

    > Swoja droga te ustalanie dochodow na glowe tez jest troche nie ten tego ;/
    > U mnie na uczelni limit wynosi 580 zl. Wystarczy miec 581 zl dochodu i.. i
    > juz po ptokach - ze stypendium mozna sie pozegnac ;/

    Najlepiej pozbyc sie tego typu stypendiow socjalnych :) Zawsze bylem troszke
    nad kreska i nigdy nic z tego nie mialem. Mi tam sie udalo jakos dostac
    naukowe, jesli komus brakuje kasy to tez niech zacznie sie uczyc.

    --
    Pozdrawiam Norbert :-)

  • 14. Data: 2005-11-11 00:30:47
    Temat: Re: Stypendia
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie cerebrum w liscie z dnia 2005-11-11 00:56 napisala
    nastepujace slowa:

    > WItam!
    > U nas jest zawsze dokładnie wyznaczony termin składania dokumentów do styp.
    > socjalnego

    U nas tez tak jest..

    > i indeksu z podpisanymi wszystkimi przedmiotami do styp. naukowego,

    U nas maja "system komputerowy" ktory przyznaje stypendia sam :) I chyba
    cos ten system mnie w tym roku _wyplul_ i stypendium nie przyznal :P

> [...]
    > Jeśli natomiast uczelnia do stypendium naukowego nie wymaga żadnych dokumentów
    > ani indeksu i nie było wyznaczonego żadnego terminu

    Wszystko sie zgadza :)

    > to na pewno dostaniesz
    > zaległe pieniądze za październik, gdyż to jest wyłacznie wina uczelni.

    No tak tez mysle.. Ja juz z 10 razy przeliczalem swoja srednia i zawsze
    mi wychodzila odpowiednia wartosc ;)

    > Na
    > jakieś odsetki i zadośćuczynienie nie masz co liczyć :)

    No tak tez sadzilem ;) chcialem tylko potwierdzic swoje domysly :))

    > I tak masz dobrze, u nas na uczelni pierwsze stypendia wypłacają dopiero w
    > grudniu (oczywiście z wyrównaniem)

    U nas z wyplatami zawsze sa punktualni. To trzeba im przyznac. 5 dzien
    kazdego miesiaca.

  • 15. Data: 2005-11-11 09:18:33
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    cerebrum napisał(a):
    >Na jakieś odsetki i zadośćuczynienie nie masz co liczyć :)

    dlaczego nie?
    całkiem miło odbiera się stypendium z ponad rocznymi odsetkami ;)

    KG

  • 16. Data: 2005-11-11 10:35:16
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie kam w liscie z dnia 2005-11-11 10:18 napisala
    nastepujace slowa:

    > dlaczego nie?
    > całkiem miło odbiera się stypendium z ponad rocznymi odsetkami ;)

    Heh.. Ja licze na to ze nie bede musial czekac roku na wyplate swojego
    stypendiumw ;/ Bo w koncu za co ja bede zyl <rozpacz>
    :PP