  • 11. Data: 2006-12-17 23:21:21
    Temat: Re: Strona z plikami MP3
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <n...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1166383305.386562.104900@80g2000cwy.googlegroup
    s.com...
    > Więc proszę o odpowiedz co zrobić aby legalnie można
    > udostę?nićpliki mp3 na swojej stronie.Pozdrawiam

    Wyjednać zgodę autora muzyki, słów oraz wszystkich wykonawców. W praktyce
    przeważnie najprościej kupić licencję do SPAV, STOART i ZAiKS. Jeśli to muzyka
    jakiejś mało znanej grupy, to możesz się z nimi bezpośrednio dogadać. Chyba, ze
    będziesz tam umieszczał pliki z dawna muzyką, na którą wygasły prawa autorskie.

  • 12. Data: 2006-12-18 08:40:24
    Od: "Joy" <z...@N...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" :

    > Nic nie da... a z czego żyje rapidshare i megaupload ;-)

    Z reklam.
    Ale to ty jesteś odpowiedzialny za to co na ten serwer wrzucasz, nie
    megaupload. Słyszałeś ostatno o sprawie z MySpace.com?

    --
    Pozdrawiam, Joy !!
    www.lubclub.pl | www.feelthehouse.pl !!! /|\/|\/|\ GG: 597291

  • 13. Data: 2006-12-18 08:44:57
    Od: "Joy" <z...@N...pl>

    Użytkownik "latet" <s...@x...pl>

    >A ja bardzo bym chcial zamiescic małe (10-15 sek.)
    > fragmenty piosenek, na stronie gdzie mam ich teksty
    > i tlumaczenia na polski (własne).
    > Nawet juz zamiescilem, ale ostatnio je zdjąłem,
    > bo nie wiem czy tak wolno, a ostatnio dziwne rzeczy
    > sie czyta.

    Powiem tak jęsli masz wrogów to rób to legalnie jeśli nie masz to możesz
    sobie pozwolić na chwilę ryzyka...

    > W glowie mi sie tylko nie miesci, ze to moglby byc
    > dzialaniem na szkodę twórców, bo przecież raczej
    > wręcz odwrotnie.
    Mi też, ale tak jest.
    Proponuję lekturę:
    http://www.radio.lublin.pl/index.php?id=11860
    http://lubclub.pl/rebelia/Image17.png

    > Ale skoro mozna byc przezstępcą za używanie freeware'u,
    > to wszystko jest mozliwe:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43080e83ef84afeb
    .html

    padłem...

  • 14. Data: 2006-12-18 08:54:30
    Od: "Joy" <z...@N...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*"

    > Nic nie da... a z czego żyje rapidshare i megaupload ;-)

    Pkt. 8
    c. ładowania, przesyłania, e-mailowania, transmitowania lub udostępniania w
    jakikolwiek inny sposób zawartości naruszających prawo patentowe, znaki
    towarowe, tajemnice handlowe, prawa autorskie lub inne prawa własności
    jakiejkolwiek z osób.

  • 15. Data: 2006-12-18 12:28:08
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@N...gazeta.pl>

    ELCO <t...@n...pisz.pl> napisał(a):

    > n...@g...com napisaĹ&#65533;(a):
    >
    > Umiesc pliki na jakims izraelskim serwerze a na swojej
    > stronie tylko link do nich, lub ladnie to wkomponuj...
    > Pozdrawiam - ELCO

    no i niby co to zmieni?

  • 16. Data: 2006-12-18 17:29:55
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

> [...]
    > w jakikolwiek inny sposób zawartości naruszających prawo patentowe, znaki
    > towarowe, tajemnice handlowe, prawa autorskie lub inne prawa własności

    No oczywiście. I pliki MP3 z płytami mają dziwne nazwy, a dodatkowo są
    zahasłowane.

    +inż.leva+

  • 17. Data: 2007-01-18 22:40:38
    Od: "axial" <o...@m...com>

    Użytkownik <n...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    Musisz mieć wspólnika z serwerem, a pliki umieszczasz do ściągania przez klienta
    P2p,
    np. Torrent etc.
    Na swoim serwerze udostępniasz linki i 50% "poszatkowanego" utworu, a na
    serwerze wspólnika brakujące fragmenty.
    1) Na udostępnianie linków nie ma paragrafu.
    2) Mając u siebie 50% pliku, który w rzeczywistości nie jest utworem
    też nie narażasz się na prawne konsekwencje bo na dysku masz go jako
    plik którego nie otworzysz żadnym programem.

    To tylko obejście obecnego prawa,
    jednak zawsze mogą cię zamknąć jako podejrzanego
    i wyjaśniać przez pół roku albo i dłużej...

    ax

  • 18. Data: 2007-01-19 09:52:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    axial napisał(a):
> [...]
    >
    > To tylko obejście obecnego prawa,
    > jednak zawsze mogą cię zamknąć jako podejrzanego
    > i wyjaśniać przez pół roku albo i dłużej...

    oba punkty to gowno prawda, udostepniajac linki w zamiarze takim by
    potencjalny uzytkownik sciagnal sobie utwory odpowiadasz za pomocnitctwo
    w rozpowszechnianiu, a utworem jest to nadal nawet gdy posiada 3 % .
    Otworzysz go VCLem.

  • 19. Data: 2007-01-19 17:10:53
    Od: "axial" <o...@m...com>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > oba punkty to gowno prawda, udostepniajac linki w zamiarze takim by
    > potencjalny uzytkownik sciagnal sobie utwory odpowiadasz za pomocnitctwo
    > w rozpowszechnianiu,

    Linki??? od kiedy??? Jakiś art.?
    To Telekomunikacja Polska w większym stopniu
    "odpowiada za pomocnictwo w rozpowszechnianiu"
    :)

    To nie utwór tylko nic nie znaczące dane...
    Równie dobrze można zapuścić dowolny plik np. worda,
    i upierać się, że słyszysz kawałek np. Madonny...
    Sądy wymagają dowodów a nie przypuszczeń...

    ax

  • 20. Data: 2007-01-20 12:11:15
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Linki??? od kiedy??? Jakiś art.?
    > To Telekomunikacja Polska w większym stopniu
    > "odpowiada za pomocnictwo w rozpowszechnianiu"
    > :)

    Jakis art ? te dotyczace rozpowszechniania w zwiazku z art 18 ust 3 kk

    > To nie utwór tylko nic nie znaczące dane...

    Twoim zdaniem

    > Równie dobrze można zapuścić dowolny plik np. worda,
    > i upierać się, że słyszysz kawałek np. Madonny...
    > Sądy wymagają dowodów a nie przypuszczeń...

    czy Ty chociaz raczyles sprawdzic czym jest VCL player ? on ie wymaga
    calego pliku by go odtworzyc. To po pierwsze a po drugie nawet jezeli
    nie sciagnie ktos calego pliku o nazwie gta san andreas pod ktorym tak
    naprawde by sie znajdowala legalna rzecz to odpowie za usilowanie
    nieudolne (art 13. ust 2)

    P.