  • 11. Data: 2011-01-30 12:43:04
    Temat: Re: Strona internetowa[OT]
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 30 Jan 2011 12:34:27 +0100, Koziołek napisał(a):

    > Miałem takiego nauczyciela w podstawówce. Co kwadrans znikał w kantorku -
    > "włanczał" flaszeczkę.

    Jeśli "włanczał" ją do spóły z historykiem, to chodziliśmy do tej samej
    szkoły :)

    AK

  • 12. Data: 2011-01-30 12:54:15
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (30.01.2011 12:38), Rafał wrote:
    > chłopie pisz na temat a nie jakieś banialuki

    Ale to jest na temat!

    p. m.

  • 13. Data: 2011-01-30 12:58:18
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > zwyczajnie wszystko mi opada
    Nie martw się, to się daje skutecznie skorygować i potem staje jak trzeba.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2011-01-30 13:16:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jotte

    > Durniu, ty naprawdę nie dość żeś tuman, to jeszcze wstydu nie masz?? Nie
    > łżyj, że jesteś nauczycielem. Oni mimo wszystko aż tak głupi jak ty nie
    > są.

    Co prawda do szkoły chodziłem dość dawno temu, ale z tym stwierdzeniem
    zdecydowanie bym polemizował...

  • 15. Data: 2011-01-30 13:26:45
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > begin Jotte

    > Co prawda do szkoły chodziłem dość dawno temu, ale z tym stwierdzeniem
    > zdecydowanie bym polemizował...
    To polemizuj.
    Broni ci ktoś?

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2011-01-30 13:47:10
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 30 Jan 2011 13:58:18 +0100, Jotte napisał(a):

    > Nie martw się, to się daje skutecznie skorygować i potem staje jak trzeba.

    Na myśl o nauczycielu? Wolałbym nie.

    AK

  • 17. Data: 2011-01-30 13:47:26
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Na myśl o nauczycielu? Wolałbym nie.
    Bliski jest czas gdy będziesz marzył aby w ogóle czasem stawało, bez względu
    na powód.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2011-01-30 14:13:13
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Się czepiacie

    Macie złe wyobrażenie o nauczycielach jako wzory do naśladowania, ideały bez
    kompromisu.

    Tak jakbyście sami nie chodzili do szkoły. 1 na 10 był z powołania...

    Mimo to nas wychowali, na tyle ze potrafimy pisać na grupach .. J

  • 19. Data: 2011-01-30 14:34:23
    Temat: Re: Strona internetowa
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku Rafał napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

> [...]
    > uczniowie. Artykły te dotyczą ich zainteresowań np. Motocross, Forumuła
    > 1 itd. Do artykułów dołanczam informację kto go napisał (imię i nazwisko
    > i adres e-mail ucznia) czasami zdjęcie ucznia a nawet film który on
    > nakręcił np. jak gra na gitarze czy cos tam prezentuje. Proszę o poradę.
    > Niektórzy nauczyciele z tego co zrozumiałem powiedzieli że nie mogę
    > umieszczać takich artykułów na stronie prywatnej bo uczniowie chodzą do
    > szkoły ble ble...
    >
    > jeszcze jedno uczniowie zgodzili sie na zamieszczenie wszystkich wyżej
    Pod znakiem zapytania stoi ich zgoda, jeśli nie mają osiemnastu lat, chociaż
    w sądzie jest to do obronienia, jeśli skończyli 13 lat (o ile pamiętam
    przyjmuje się to jako wiek, gdy młody człowiek o pewnych sprawach może już
    sam decydować.
    Jeśli uczeń napisał jakiś tekst lub inne dzieło i zostaje to opublikowane,
    to raczej nikt specjalnie czepiać się nie będzie. Mogą pojawić się
    wątpliwości przy prezentowaniu wizerunku ucznia i jego danych, szczególnie
    gdy są to pełne dane. Szkoła nie ma nic do tego. Wątpię by takie dziełka
    produkowali uczniowie w ramach lekcji.
    PS. Nauczyciel piszący "dołanczam" niech lepiej nie prezentuje się w
    internecie, bo może się skompromitować.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 20. Data: 2011-01-30 16:34:40
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    dziękuję za odpowiedź, ojejku przepraszam za błąd czy to na prawdę takie
    ważne, niektórzy ludzie na prawdę chyba sami mają problemy i co z tego
    że napisałem w taki sposób, o niczym to nie świadczy, ale jak sądze
    niektórzy nie mają nic do roboty w domu to później się rozczulają

    dziękuje za 2 ostatnie odpowiedzi pomogły mi i pozdrawiam serdecznie :)

    belfer :) hehe

    chyba pojadę jutro w gury eheh :)