  • 11. Data: 2008-07-09 17:43:02
    Temat: Re: Straż miejska - blokada - 2000r
    Od: Mombasa <r...@g...com>

    Generalnie chodzi mi o to ze jak juz bede mial ten zapis (gdzie go
    szukac?!) to pojde z tym do tego komornika czy cokolwiek i powiem mu
    zeby sie wypachal...
    7 lat sie z tym zbieram :)))

  • 12. Data: 2008-07-09 17:54:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mombasa napisał(a):

    > hehe nie nie, ale dobre, w sumie jestem nawet w stanie wyobrazic sobie
    > taka sytuacje :)))

    Mnie chodziło o to, że fakt legalności/nielegalności blokady nie ma nic
    wspólnego z zapłatą mandatu. To są jakby dwie oddzielne od siebie
    sprawy :) Lub być może masz na myśli to, że w owym okresie SM nie miała
    uprawnień do karania mandatami :)

    j.

  • 13. Data: 2008-07-09 18:07:59
    Od: Mombasa <r...@g...com>

    On 9 Lip, 19:54, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

> [...]
    > wspólnego z zapłatą mandatu. To są jakby dwie oddzielne od siebie
    > sprawy :) Lub być może masz na myśli to, że w owym okresie SM nie miała

    no wlasnie cos takiego, postawili te automaty do placenia ale nie
    mialy jeszcze homologacji czy cos wiec i cala dalsza procedura byla
    niezgoda z prawem....

  • 14. Data: 2008-07-09 18:26:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mombasa napisał(a):

    > no wlasnie cos takiego, postawili te automaty do placenia ale nie
    > mialy jeszcze homologacji czy cos wiec i cala dalsza procedura byla
    > niezgoda z prawem....

    Jesteś cholernie precyzyjny ;P

    j.

  • 15. Data: 2008-07-09 18:26:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mombasa" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Przyjąłeś mandat? Jeśli tak, to ciężko teraz cokolwiek dowieść.

  • 16. Data: 2008-07-09 19:23:06
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Jesteś cholernie precyzyjny ;P

    Dziwisz się? 7 lat układał tow głowie... :)

    --
    Pawełj

  • 17. Data: 2008-07-09 19:27:52
    Od: "info" <p...@w...pl>

    a to sie nie przedawnilo przypadkiem?

  • 18. Data: 2008-07-09 21:25:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Och... to był dołek, który wykopałem dla Budzika ;) Udawaj, że nie
    > zauważyłeś :)))))

    a juz chciałem krzyczec, co ty sugerujesz!?!?!? Ze co ja zrobiłem?!?!?

    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
    ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski

  • 19. Data: 2008-07-10 04:00:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    pawelj napisał(a):

    > Dziwisz się? 7 lat układał tow głowie... :)

    Mo tak :) Póki co znalazłem to:
    http://www.gazeta.policja.pl/archiwum/4404/s13a1.htm

    j.

  • 20. Data: 2008-07-10 08:51:53
    Od: Mombasa <r...@g...com>

    On 10 Lip, 06:00, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Mo tak :) Póki co znalazłem to:http://www.gazeta.policja.pl/archiwum/4404/s13a1.
    html

    > j.

    OOOOOOo tak jakby to, gdzie wyslac Jack'a Danielsa :D ?