  • 1. Data: 2008-07-09 09:09:40
    Temat: Straż miejska - blokada - 2000r
    Od: Mombasa <r...@g...com>

    Witam,

    W 2000r założono mi blokadę na samochód w centrum Warszawy. Co roku
    dostawałem ponaglenia coby spłacić mandat. Sprawa w końcu wylądowała u
    komornika i 70 bodajze PLN zrobilo sie 500.
    Teraz dlaczego tyle zwlekalem. Pamietam ze wtedy jeszcze gdzies
    uslyszalem ze w tym okresie (luty 2000) SM zakladala te blokdy
    nielegalnie. Szukam jakiegos potwierdzenia w necie ale nic nie moge
    znalezc.
    Z gory serdecznie dziekuje za pomoc.

    Ps. zakladajac ze mam racje a sprawa juz jest komornika to mam jakies
    szanse wyjscia z tego obronna reka :> ?

  • 2. Data: 2008-07-09 09:12:38
    Temat: Re: Straż miejska - blokada - 2000r
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mombasa napisał(a):

    > W 2000r założono mi blokadę na samochód w centrum Warszawy. Co roku
    > dostawałem ponaglenia coby spłacić mandat. Sprawa w końcu wylądowała u
    > komornika i 70 bodajze PLN zrobilo sie 500.

    Jeżeli dobrze zrozumiałem to od ośmiu lat nie zdjęto tej blokady a jej
    zdjęcia obecnie jest uzależniane od zapłaty tych 500 zł? ;)

    j.

  • 3. Data: 2008-07-09 09:52:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > a jej
    > zdjęcia obecnie jest uzależniane od zapłaty tych 500 zł? ;)

    naprawde z tego co napisał Mombasa zrozumiałes, ze chodzi o fotografie? ;-P

    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 4. Data: 2008-07-09 10:00:09
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > naprawde z tego co napisał Mombasa zrozumiałes, ze chodzi o fotografie? ;-P

    LOL

  • 5. Data: 2008-07-09 10:30:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Budzik napisał(a):

    > naprawde z tego co napisał Mombasa zrozumiałes, ze chodzi o fotografie? ;-P

    Tak, następnym pytaniem miało być na któym koncercie zrobiono tę fotkę
    ale Ty przejżałeś mój niecny plan ;PPP

    j.

  • 6. Data: 2008-07-09 10:53:30
    Od: "Wojciech Kulesza" <w o j t e k @ n o s p a m . n o p i n g . o r g>

    > Tak, następnym pytaniem miało być na któym koncercie zrobiono tę fotkę
    > ale Ty przejżałeś mój niecny plan ;PPP

    Zrobiłeś wcześniej błąd fleksyjny i może stąd to pytanie o zdjęcia ;P
    A teraz ortograficzny :P

    Wojtek

  • 7. Data: 2008-07-09 10:55:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojciech Kulesza napisał(a):

    > Zrobiłeś wcześniej błąd fleksyjny i może stąd to pytanie o zdjęcia ;P
    > A teraz ortograficzny :P

    Och... to był dołek, który wykopałem dla Budzika ;) Udawaj, że nie
    zauważyłeś :)))))

    j.

  • 8. Data: 2008-07-09 15:55:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Mombasa napisał:
    > W 2000r założono mi blokadę na samochód w centrum Warszawy. Co roku
    > dostawałem ponaglenia coby spłacić mandat. Sprawa w końcu wylądowała u
    > komornika i 70 bodajze PLN zrobilo sie 500.

    U komornika?
    A któż to ją dał do komornika i na jakiej podstawie !?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 9. Data: 2008-07-09 16:47:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mombasa wrote:
> [...]
    > znalezc.
    > Z gory serdecznie dziekuje za pomoc.
    >
    > Ps. zakladajac ze mam racje a sprawa juz jest komornika to mam jakies

    Komornika?
    A gdzie jest wyrok sądu?

  • 10. Data: 2008-07-09 17:40:59
    Od: Mombasa <r...@g...com>

    On 9 Lip, 11:12, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Jeżeli dobrze zrozumiałem to od ośmiu lat nie zdjęto tej blokady a jej
    > zdjęcia obecnie jest uzależniane od zapłaty tych 500 zł? ;)
    >
    > j.

    hehe nie nie, ale dobre, w sumie jestem nawet w stanie wyobrazic sobie
    taka sytuacje :)))