  • 71. Data: 2010-09-21 07:29:39
    Temat: Re: Straż miejska bezprawnie uzywa fotoradary
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > Tak dla podpowiedzi, w krajach cywilizowanych wprowadza się ograniczenia i
    > co ciekawe ludzie do nich się stosują....

    Sugerujesz, że nie jesteśmy krajem cywilizowanym (bo u nas nie stosują się)
    czy że fotoradary w krajach cywilizowanych nie są potrzebne (bo tam stosują
    się) ?

  • 72. Data: 2010-09-21 07:30:39
    Temat: Re: Przepisy RD, b: Re: Straż miejska...
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09/21/2010 09:20 AM), SQLwiel wrote:
    > mvoicem pisze:
    [...]
    > Garby? A w życiu!
    > Intencjonalne niszczenie jezdni powinno być karalne.
    >
    > Znośne współużytkowanie?
    > Wiesz... w średniowieczu miasta POWSTAWAŁY na szlakach komunikacyjnych,
    > zwłaszcza na ich przecięciu, zwłaszcza na przecięciach z rzekami.
    > Powstawały, bo mieszkańcy TEGO CHCIELI, bo to się im OPŁACAŁO.

    Powstawały, kiedy średnia prędkość pojazdu była niewiele większa niż
    prędkość pieszego, zaś natężenie ruchu było o kilka rzędów wielkości
    mniejsze niż teraz.

    > Teraz mieszkańcy chcą czerpać profity z "przejeżdżających", ale chcą im
    > dyktować swoje warunki. To jest chore. Zdrowe jest budowanie obwodnic
    > (oczywiście za pieniądze obwadnianego miasta), bo to oznacza, że
    > mieszkańcy nie chcą, aby przejeżdżający przejeżdżali przez ich miasto,
    > bo zmienili zdanie.

    Dlaczego ma miasto/wieś budować obwodnicę za swoje tylko dlatego że
    właściciele samochodów chcą im jeździć z natężeniem kilka sztuk na minutę?

    Oni nie zmienili zdania, oni nadal chcą tyle co było kiedyś. I skoro
    chwalimy średniowieczne rozwiązania - to może szlaban na wjeździe do
    miasta i myto?

    > Znośne współużytkowanie zapewni powieszenie kierującego, który
    > zlekceważywszy znak ostrzegawczy A-16 lub A-17 kogoś rozjedzie. Wszak to
    > zabójstwo. Powiesić publicznie w miejscu popełnienia przestępstwa.
    > Pomoże na 100%. Stawiam cały swój majątek.

    Mieszkańcy tej miejscowości będą jeździć wolniej, tak samo jak krewni i
    znajomi powieszonego. Tyle że następni powodujący wypadki nie będą ani
    krewnymi, ani mieszkańcami.

    Skutek będzie taki że raz na jakiś czas kogoś się powiesi i tyle.

    p. m.

  • 73. Data: 2010-09-21 07:35:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09/21/2010 09:27 AM), SQLwiel wrote:
    > Człowiek wolny, to człowiek myślący i odpowiedzialny.
    > Trzymanie ludzi na postronku, jak bydło - prowadzi do zdegenerowania się
    > społeczeństw do poziomu stad bydła, co nam właśnie aplikuje UE.
    > Jak widać - Tobie to odpowiada. Mnie nie.

    Ale poza ludźmi myślącymi i odpowiedzialnymi jest cała masa ludzi
    głupich i nieodpowiedzialnych. Co z nimi? Powiesić czy tak ułożyć
    funkcjonowanie systemu żeby nie zabijali?

    p. m.

  • 74. Data: 2010-09-21 07:41:47
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    mvoicem pisze:

    > Ale poza ludźmi myślącymi i odpowiedzialnymi jest cała masa ludzi
    > głupich i nieodpowiedzialnych. Co z nimi? Powiesić czy tak ułożyć
    > funkcjonowanie systemu żeby nie zabijali?
    >
    > p. m.

    Ustawić w pozycji bydła. Trzymać na postronku. Mają kopać rowy pod
    nadzorem. Nie dawać PJ, prawa głosu itp. Ale ich obecność nie może
    utrudniać życia tym myślącym i odpowiedzialnym. \

    To bzdura, że "wszyscy są równi". Nie są. Choćby wzrostem. Także i rozumem.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 75. Data: 2010-09-21 07:47:54
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09/21/2010 09:41 AM), SQLwiel wrote:

    > Ustawić w pozycji bydła. Trzymać na postronku. Mają kopać rowy pod
    > nadzorem. Nie dawać PJ, prawa głosu itp. Ale ich obecność nie może
    > utrudniać życia tym myślącym i odpowiedzialnym. \

    Ale tych głupich i nieodpowiedzialnych jest niestety znaczna większość.
    Chcesz większość społeczeństwa ustawić w pozycji bydła?

    Chcesz to zrobić przed czy po tym jak ich nieodpowiedzialność się
    zamanifestuje (np. zabiciem kogoś na drodze)?

    Jeżeli przed - to jak chcesz oddzielić tych głupich i
    nieodpowiedzialnych od tych mądrych lub odpowiedzialnych?

    p. m.

  • 76. Data: 2010-09-21 07:51:02
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    mvoicem pisze:

> [...]
    >
    > Oni nie zmienili zdania, oni nadal chcą tyle co było kiedyś. I skoro
    > chwalimy średniowieczne rozwiązania - to może szlaban na wjeździe do

    Skoro "miasto" nie chce ruchu przez rynek, a chce mieć "dobre
    skomunikowanie", żeby inwestorzy go nie omijali, to niech buduje
    obwodnicę. Proste.

    A rogatki i myto, czyli drogi prywatne (gminne) - jak najbardziej.
    Zauważ, że funkcjonuje już w wielu miejscach (z moich dawniejszych
    obserwacji - Wenecja) i jakoś nikt nie protestuje.

> [...]
    > krewnymi, ani mieszkańcami.
    >
    > Skutek będzie taki że raz na jakiś czas kogoś się powiesi i tyle.

    Wyeliminuje się bezmózgiego zabójcę, pozyska się narządy do
    przeszczepów. Da się czytelny sygnał do zwiększenia ostrożności.
    Czysty zysk dla pozostałych.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 77. Data: 2010-09-21 07:51:57
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > Nie ma znaku terenu zabudowanego ? Nie widać zakrętu ? Może znaku
    > brakuje ? O co chodzi ? Na pewno nie o ograniczenie prędkości ani
    > fotoradary które notabene zwykle stawia się na prostych odcinkach drogi.

    Znaku nie brakuje, nawet przed zakrętem jest ograniczenie do 40 km/h,
    jednak przeciętnie jeżdżą tam ludzie 70-80. Dlatego, ci którzy mieszkają
    w pobliżu mają problem i z przejściem przez jezdnię i z przejechaniem
    skrzyżowania, bo ani oni dobrze nie widzą zbliżającego się samochodu
    (jesli jedzie zbyt szybko), ani oni nie są dobrze widziani. Dlatego
    wystąpili do straży o montaż fotoradaru. I w końcu tam stanął.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 78. Data: 2010-09-21 07:59:19
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    mvoicem pisze:

    > Ale tych głupich i nieodpowiedzialnych jest niestety znaczna większość.
    > Chcesz większość społeczeństwa ustawić w pozycji bydła?

    Masz rację. Społeczeństwo dzieli się na motłoch (ok 80%) i elity (liczba
    arbitralna). Do motłochu odwołuje się demokracja, bo wszak jeden
    człowiek = jeden głos, a łatwiej ogłupić (oszukać) motłoch, niż elity.
    Do motłochu adresowane są reklamy i kampanie wyborcze. To się opłaca.

    2) A czy lepiej jest, że teraz rząd i UE ustawia WSZYSTKICH w pozycji bydła?

> [...]
    >
    > Jeżeli przed - to jak chcesz oddzielić tych głupich i
    > nieodpowiedzialnych od tych mądrych lub odpowiedzialnych?

    Weź pod uwagę jak działa profilaktyka ostrzegawcza i jej funkcja
    prewencyjna.
    Wieszać nie przed, ale ZA (zabójstwo).

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 79. Data: 2010-09-21 07:59:31
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > (jesli jedzie zbyt szybko), ani oni nie są dobrze widziani. Dlatego
    > wystąpili do straży o montaż fotoradaru. I w końcu tam stanął.

    A gdyby zlinczowali zabójcę - nie wyszłoby taniej?

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 80. Data: 2010-09-21 09:57:43
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 07:26:15 +0200, SQLwiel napisał(a):

    > Znaki drogowe, zasady ruchu są po to, aby kierujący (pojazdy) na siebie
    > nie wpadali, aby (w powyższym przypadku) ustrzec kierującego przed
    > nieoczekiwanym wpadnięciem na dziurę, śliską jezdnię, ostry zakręt,
    > biegające dzieci. OD TEGO SĄ ZNAKI OSTRZEGAWCZE (Q!!!), a nie (Q!!!) B-33!
    > B-33 nie ma żadnej racji bytu, ponieważ w każdych stałych warunkach
    > maksymalna bezpieczna prędkość zależy w większym stopniu od pojazdu i
    > kierującego, niż od stałych parametrów otoczenia.

    Bardzo wiele ograniczeń prędkości (często na prostych i "szybkich"
    odcinkach) jest tylko i wyłącznie dlatego żeby ułatwić wyjazd z dróg
    podporządkowanych. Innym znakiem tego nie załatwisz.

    Henry