  • 61. Data: 2011-11-21 04:56:31
    Temat: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-20 23:19, Nixe pisze:

    > Tak, ponieważ ma podejrzenia, że zostały popełnione błędy proceduralne.

    TAk. Zwłaszcza że ciągle się upiera że mandat dostał za późno.

    > Więc jeśli ktoś ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem, to raczej nie ja.

    Upieram się że jednak Ty.

    > Naprawdę? Bez względu na to, czy straż nie wykroczyła poza swoje
    > kompetencje? To napiszę jak Witkowi - gratuluję zniewolenia albo grubego
    > portfela.

    A przekroczyła? Może jednak autorowi _wydaje_się_ że wykroczyła? Albo
    szuka wyłącznie jakiegokolwiek punktu zaczepienia by mu się mogło wydawać?

    No i najważniejsze - przepychanki proceduralne zapewne niedługo
    wyczerpią 180 dniowy czas na wystawienie mandatu więc rzeczywiście
    decyzję najprawdopodobniej podejmie sąd.

    --
    spp

  • 62. Data: 2011-11-21 06:14:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Nixe" napisał w wiadomości grup
    > Tak, prędkość_zaczyna_redukować się wraz z zauważeniem znaku. Nie zawsze zdąży
    > się to zrobić na tyle szybko, by znak minąć z prędkością 50 km/h. Konia z
    > rzędem dla tego, kto jest w stanie wyhamować z 90 km/h do 50 km/h na
    > kilkunastu metrach bez narażania się na darcie opon i lądowanie rodziny na
    > przedniej szybie.

    Teraz zachowujesz się jak jakiś (za przeproszeniem) debil.

  • 63. Data: 2011-11-21 07:37:08
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "qwerty" <q...@p...fm> napisał

    > Teraz zachowujesz się jak jakiś (za przeproszeniem) debil.

    Bardzo "rzeczowy" argument, kretynie (jak już się tak wymieniamy
    uprzejmościami).

    N.

  • 64. Data: 2011-11-21 07:41:18
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > jakbys byl w czechach to zapewne bys potrafil i jeszcze sporo metrow do
    > znaku by ci zostało.

    Ale nie jestem w "czechach", czymkolwiek to jest :>

    > szczegolnie tego ze stosowac nalezy sie do znakow a nie do wlasnego
    > widizmiesie ze czegos sie nie da.

    Ponownie napiszę - kompletnie niczego nie zrozumiałeś. Może wczytaj się w
    treść, zamiast tworzyć swoje własne teorie.
    Problem był swego czasu opisywany wielokrotnie w prasie i radary z takich
    miejsc usunięto.
    Nie jest więc to kwestia żadnego mojego widzimisię, tylko nadużyć ze strony
    straży miejskiej.
    A Ty masz jakieś udziały w tej mafii, że tak żarliwie ich bronisz? :>

    N.

  • 65. Data: 2011-11-21 07:50:37
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-21 08:41, Nixe pisze:

    > Problem był swego czasu opisywany wielokrotnie w prasie i radary z
    > takich miejsc usunięto.

    Skoro to był powszechny problem to może jakiś link do jego opisu?

    --
    spp

  • 66. Data: 2011-11-21 09:03:23
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "spp" <s...@o...pl> napisał

    > Skoro to był powszechny problem to może jakiś link do jego opisu?

    Nie magazynuję zbędnych linków, a google w każdym miejscu obsługuje się tak
    samo.

    N.

  • 67. Data: 2011-11-21 09:34:26
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-21 10:03, Nixe pisze:

    > Nie magazynuję zbędnych linków, a google w każdym miejscu obsługuje się
    > tak samo.

    No cóż, w takim razie nie był to powszechny obyczaj a trudno z
    incydentalnych wypadków robić regułę.

    --
    spp

  • 68. Data: 2011-11-21 10:02:18
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "spp" <s...@o...pl> napisał

    > No cóż, w takim razie nie był to powszechny obyczaj a trudno z
    > incydentalnych wypadków robić regułę.

    Ale do czego Ty teraz dążysz? Incydentalny czy nie (raczej nie jest
    incydentalne coś, co wystepowało/występuje w wielu miejscach Polski, w co
    bardziej łasych na pieniądz gminach) - chodzi mi o prosty fakt, że radary w
    większości przypadków nie służą poprawie bezpieczeństwa na drogach, a
    jedynie zarabianiu kasy. Przyznają się do tego jawnie sami włodarze, więc z
    czym tu polemizować?
    Kolejny przykład - stawianie przez gminy znaków ograniczających prędkość w
    dowolnie wybranych miejscach, choć nie ma to żadnego uzasadnienia. Np. w
    środku niewielkiego terenu zabudowanego nagle znak ograniczenia prędkości do
    40 km/h i chwilę za nim radar. Ni stąd ni zowąd na szerokiej szosie poza
    terenem zabudowanym znak ograniczający do 70 km.h i ... niespodzianka -
    niewiele dalej radar. To nierzadkie przypadki - kto jeździ po Polsce nie
    tylko autostradami, ten wie. Jeśli ktoś chce wierzyć, że to wszystko jest po
    to, by "żyło się lepiej", to gratuluję naiwności.

    N.

  • 69. Data: 2011-11-21 10:17:45
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-21 11:02, Nixe pisze:

> [...]
    > kto jeździ po Polsce nie tylko autostradami, ten wie. Jeśli ktoś chce
    > wierzyć, że to wszystko jest po to, by "żyło się lepiej", to gratuluję

    Problem polega na tym, że każdemu Hanysowi przejeżdżającemu raz na pięć
    lat przez moją* wieś wydaje się lepiej gdzie powinien stać radar i czemu
    służy.

    A fotoradary spotykałem w Norwegi pośrodku lasu czy we Francji na
    autostradach. I to bez żadnego ostrzeżenia. Moje zaś doświadczenie uczy,
    że tak jak w Polsce rozpieszczeni są kierowcy poruszający się w terenie
    zabudowanym to mało gdzie można spotkać. Progi zwalniające, szykany w
    postaci wysepek, strefy uspokojonego ruchu nawet na jedynej drodze o
    stratusie szlaku z kategorii E prowadzącej przez mało zaludnioną wieś to
    naturalna rzecz.

    Tyle, że to nie ma nic wspólnego z tematem wątku - jaki znaleźć wykręt
    by uniknąć kary za popełnione wykroczenie?

    --
    spp

  • 70. Data: 2011-11-21 10:18:54
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-21 11:17, spp pisze:

    > Problem polega na tym, że każdemu Hanysowi przejeżdżającemu raz na pięć
    > lat przez moją* wieś wydaje się lepiej gdzie powinien stać radar i czemu
    > służy.

    * - wstaw Bobolice, Człuchów czy Biały Bór albo cokolwiek.

    --
    spp