  • 11. Data: 2007-06-05 03:26:40
    Temat: Re: Straż Miejska + zakaz parkowania
    Od: Kubus <k...@c...com.pl>

    On Mon, 04 Jun 2007 14:22:10 +0200, NowY <n...@g...pl> wrote:

    >Nie wiem aż tak daleko nie sprawdzałem ale w promieniu 200 metrów na pewno

    Lepiej sie juz facet nie odzywaj!

  • 12. Data: 2007-06-05 08:28:05
    Od: NowY <n...@g...pl>

    Kubus pisze:

    > Lepiej sie juz facet nie odzywaj!

    Rzeczywiście bardzo dużo wniosłeś do wątku, złote usta i nie rozkazuj mi
    czy mam się odzywać czy nie bo od tego nie jesteś!

  • 13. Data: 2007-06-07 08:47:54
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f40mt2$knb$1@inews.gazeta.pl...

    > No to niestety bedzie Twoje slowo przeciwko slowu straznika miejskiego.
    > Pytanie komu uwierzy sad

    Pytanie czysto retoryczne;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2007-06-07 08:58:03
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    wiadomości news:f41bgs$lgm$1@news.vectranet.pl...

    >Nie widzę najmniejszego powodu, by sąd w przypadku słowa
    > przeciw słowu, dał większą wiarę słowu strażnika.

    Boś ślepy. Funkcjonarisz publiczny nie ma żadnego interesu aby kłamać mówiąc
    np. że widział nieprawidłowo zaparkowane auto obwinionego, natomiast gość
    źle parkujący taki interes ma .Kłamie aby uniknąc kary, a więc niejako łże
    za pieniądze.

    >Tak właśnie rozumiem równośc wobec prawa.

    A rozum sobie jak chcesz.

  • 15. Data: 2007-06-08 20:14:37
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com>

    On Thu, 7 Jun 2007 10:58:03 +0200, "Nostradamus" wrote:

    >Boś ślepy. Funkcjonarisz publiczny nie ma żadnego interesu aby kłamać mówiąc
    >np. że widział nieprawidłowo zaparkowane auto obwinionego,

    Udowodnij. Zakładając wcześniej dla małego urozmaicenia, że obwiniony
    prywatnie jest na przykład znienawidzonym sąsiadem funkcjonariusza.
    Albo że funkcjonariusz wszystkich nienawidzi, bo tak.

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 16. Data: 2007-06-08 20:33:04
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    wiadomości To, że słowo strażnika, czy policjanta powinno miec taka samą
    wagę jak słowo
    > każdej innej osoby. Nie widzę najmniejszego powodu, by sąd w przypadku
    > słowa przeciw słowu, dał większą wiarę słowu strażnika. Tak właśnie
    > rozumiem równośc wobec prawa.
    Strażnik czy policjant składają zeznania uprzedzeni o odpowiedzialności
    karnej za składanie fałszywych zeznań, obwiniony może kłamać ile wlezie. I
    komu ma sąd uwierzyć ?
    ZiPi

  • 17. Data: 2007-06-08 20:59:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Circulus V." <b...@n...polbox.com> napisał w wiadomości

    > Udowodnij. Zakładając wcześniej dla małego urozmaicenia, że obwiniony
    > prywatnie jest na przykład znienawidzonym sąsiadem funkcjonariusza.
    > Albo że funkcjonariusz wszystkich nienawidzi, bo tak.

    Problem w tym, że jeśli raz ktoś funkcjonariusza na kłąmstwie złapie, to
    nie dość, że poleci z roboty to jeszcze ma bardzo poważne kłopoty z prawem
    karnym. Stad oczywiście kłamstwa wykluczyć nie można, tym nie mniej jego
    prawdopodobieństwo jest niewielkie, bo dość szybko dochodzi do naturalnej
    selekcji kłamców.

  • 18. Data: 2007-06-09 05:31:14
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Circulus V." <b...@n...polbox.com> napisał w wiadomości

    > Zakładając wcześniej dla małego urozmaicenia, że obwiniony
    > prywatnie jest na przykład znienawidzonym sąsiadem funkcjonariusza.

    Po przedstawieniu przez obwinionego takiego stanu rzeczy, sąd weźmie to pod
    uwagę.

    > Albo że funkcjonariusz wszystkich nienawidzi, bo tak.

    To po udowodnieniu mu kłamstwa wyleci z pracy.

  • 19. Data: 2007-06-11 06:27:40
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 08 Jun 2007 22:33:04 +0200, Zbyszek ZiPi napisał(a):

    > Strażnik czy policjant składają zeznania uprzedzeni o odpowiedzialności
    > karnej za składanie fałszywych zeznań, obwiniony może kłamać ile wlezie. I
    > komu ma sąd uwierzyć ?

    Tak na marginesie dyskusji:
    Dlatego właśnie wolę system anglosaki obowiązujący np.w USA. Tam
    oskarżony jeśli chce zeznawać, to też zeznaje pod przysięgą i nie ma prawa
    kłamać.