  • 41. Data: 2018-09-21 19:13:23
    Temat: Re: Strasburg zawyrokował o ekshumacjach Smoleńskich bez zgody bliskich i prawa do apelacji od decyzji prokuratury
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2018 o 14:48, J.F. pisze:

    >> daj namiary na dealera :-)
    >
    > Takie dziwne ?
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Raoul_Wallenberg
    >
    > albo np takie
    > https://tech.wp.pl/zdradzil-najwiekszy-sekret-izrael
    a-trzy-dni-pozniej-schwytal-go-mosad-616005586331865
    7a

    Tak. Jasne - przewidzieli, że jak każą mu spierdalać to się we mgle
    rozbije, czy tak na spontanie?

    Shrek

  • 42. Data: 2018-09-21 19:14:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2018 o 08:39, J.F. pisze:

    > Ukaranie sprawcy morderstwa to chyba dosc istotne ?

    Przecież nie żyje.

    Shrek

  • 43. Data: 2018-09-21 19:19:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2018 o 14:42, J.F. pisze:

    > No wyobraz sobie, ze w odkrywamy, ze w trumnie Kowalskiego nie lezy
    > Kowalski.
    > To gdzie go szukac ?
    > Jest 99 innych trumien, w ktorych moze lezec. No powiedzmy ze polowa, bo
    > z kobietą go chyba nie pomylili.

    Myślę, że to jak najbardziej możliwe. No i obstawiam że wbrew
    poprawności politycznej była tam znacząca nadreprezentacja mężczyzn.

    No i nie pamiętam jaka była oficjalna przyczyna ekshumacji, ale czy
    napewno porządkowanie puzli?

    Shrek

  • 44. Data: 2018-09-21 19:49:57
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Przecież nie żyje.
    >
    > Shrek

    Jakie to dla b. premiera Tuska (PO) "niezwykle wygodne" gdy jedynym
    winnym ma być ten co nie żyje. Dlatego min. Klich musiał miesiącami
    pierdzieć w stołek dający mu szanse "mataczenia"?

    Ja bym "domyślną winę" Tuska+ oceniał bardzo inaczej gdyby Klich
    przestał być ministrem góra kilka dni po "zdarzeniu", choćby na zasadzie
    "odpowiedzialności (politycznej) szefa/ministra". Teraz Tusk, PO i ich
    przydupasy mają u mnie w kwestiach Smoleńskich pod górę na miarę Rysów
    z Donalda Tuska wyboru.

    --
    A. Filip

  • 45. Data: 2018-09-21 20:07:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2018 o 19:49, A. Filip pisze:

    > Jakie to dla b. premiera Tuska (PO) "niezwykle wygodne" gdy jedynym
    > winnym ma być ten co nie żyje.

    Obstawiam, że cała sytuacja jest dla Tuska mało wygodna. Jak już mamy
    się zastanawiać kto z tego odniósł korzyść... nie idzmy tą drogą.

    Shrek

  • 46. Data: 2018-09-21 20:27:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Obstawiam, że cała sytuacja jest dla Tuska mało wygodna. Jak już mamy
    > się zastanawiać kto z tego odniósł korzyść... nie idzmy tą drogą.

    Ależ dlaczego mamy nie iść drogą standardowych pytań "kto odniósł korzyść"?
    Na początku? Tusk Donald i PO [Prezydent Komorowski i wybory sejmowe w 2011]
    Potem? PiS i Kaczyński Jarosław [Prezydent Duda i wybory sejmowe w 2015]
    Na początku PiS ponosił na Smoleńsku polityczne straty, nieprawdaż?
    W polityce RP3 planowanie na 5 lat naprzód to ciągle wróżenie z fusów.

    Widać wizji Tuska starczyło tylko na rekord (od 1989) drugiej kadencji u władzy.

    --
    A. Filip

  • 47. Data: 2018-09-21 20:47:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2018 o 20:27, A. Filip pisze:

    > Ależ dlaczego mamy nie iść drogą standardowych pytań "kto odniósł korzyść"?

    Bo odpowiedź jest mało wygodna.

    Shrek

  • 48. Data: 2018-09-21 20:55:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Bo odpowiedź jest mało wygodna.
    >
    > Shrek

    Dla ciebie? Po co aż taka szczerość?

    --
    A. Filip

  • 49. Data: 2018-09-21 22:28:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-09-21 o 19:01, Shrek pisze:

    > No dobra - możesz przypomnieć w jakiej sprawie toczy się to śledźtwo?
    > Nie przypominam sobie takiego wątku.

    Czasem tworzą się wątki poboczne i te mogą doprowadzić do celu. Gdyby
    okazało się, że ktoś przeżył, to dlaczego trafił na Syberię a nie wrócił
    do kraju jako naoczny świadek zdarzenia?

  • 50. Data: 2018-09-21 22:37:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2018 o 20:55, A. Filip pisze:

    > Dla ciebie?

    Dla wszystkich. Nie jest dobrze, gdy koleś targany wyrzutami sumienia i
    swoimi paranojami rządzi dużym krajem. Jeszcze gorzej jak zostaje sędzią
    we własnej sprawie.

    Kończę, bo to offtop się robi.

    Shrek