  • 1. Data: 2011-02-06 09:05:23
    Temat: Stomatolog - niedokończony zabieg (NFZ)
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Witam
    Nie wiem czy ta grupa, to najlepsze miejsce na ten post, ale wg mnie (poza
    pl.sci.medycyna) też.
    Poczytajcie, może nie ja jeden miałem taki przypadek...

    Zgłosiłem się do gabinetu stomatologicznego na usunięcie korzenia.
    Stomatolog miał również kontrakt z NFZ i przyjął mnie.
    W połowie ekstrakcji (po dobrej godzinie męczarni) okazało się, że jego
    druga połowa nie daje się za żadne skarby usunąć. Dopiero w tym momencie,
    zdecydował się na wykonanie zdjęcia rtg. Zdjęcie wykazało niedoleczone
    kanały i na ten fakt zwalił winę za ból i pozostawił mnie z połową
    korzenia w krwawiącej szczęce.
    Podał mi kontakt do 3 szpitali/klinik, które posiadały wydziały chirurgii
    stomatologicznej i zasugerował, aby tam dokończyć zabieg. Powiedział, że
    mam na to 2 tygodnie, gdyż po tym czasie mogę mieć komplikacje. Wspomniał
    o kolejkach na zabiegi przez NFZ i podał mi też namiary do swojego
    znajomego chirurga dentystycznego - oczywiście gabinet prywatny.
    Zasugerował, abym nikomu nie mówił, że przyjął mnie przez NFZ - a
    prywatnie. Podobno miało to uczynić procedurę mniej skomplikowaną. Nie
    wypisał mi też żadnego skierowania. Stwierdził, że nie posiada takiej
    możliwości.

    Następnego dnia (po nocy na antybiotyku i Ketonalu Forte) udałem się do
    kliniki stomatologicznej - świadczącej też usługi przez NFZ. Opowiedziałem
    o moim przypadku. Od razu poproszono mnie o okazanie SKIEROWANIA od
    lekarza, który NIE DOKOŃCZYŁ zabiegu. Z racji, że takowego nie posiadałem,
    obsłużono mnie ODPŁATNIE. Usługa (z rtg) kosztowała mnie 255zł. Gdybym
    miał informację, że zabieg został rozpoczęty przez NFZ - przez NFZ
    zostałby dokończony.

    Co myślicie o tej przygodzie?
    Czy mam prawo domagać się (od lekarza, który rozpoczął proces ekstrakcji)
    zwrotu kasy, wydanej na dalszy zabieg?
    Czy miał prawo nie wydać mi skierowania i nie wydać mi informacji o
    przebiegu niedokończonego zabiegu?

    -------
    Negatyw
    -------

  • 2. Data: 2011-02-06 11:54:58
    Temat: Re: Stomatolog - niedokończony zabieg (NFZ)
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    A kto qrwa chodyi do babz dentzstz _

  • 3. Data: 2011-02-06 13:52:46
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > do babz dentzstz _

    Możesz po ludzku?

    -------
    Negatyw
    -------

  • 4. Data: 2011-02-06 14:18:26
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-06 14:52, Negatyw pisze:

    > Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Możesz po ludzku?
    >
    > Pozdrawiam

    Kto normalny chodzi do Babsztyla dentysty ?

  • 5. Data: 2011-02-06 14:41:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.02.2011 14:52, Negatyw pisze:

    > Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Możesz po ludzku?

    Nie może, bo pijany albo inaczej napruty ;)

  • 6. Data: 2011-02-06 15:29:41
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 06 Feb 2011 15:41:53 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie może, bo pijany albo inaczej napruty ;)

    Zmienił sobie układ klawiatury przypadkiem.
    Ale wygląda, że już jest OK ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2011-02-06 17:37:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Negatyw

> [...]
    > ekstrakcji (po dobrej godzinie męczarni) okazało się, że jego druga
    > połowa nie daje się za żadne skarby usunąć.

    Druga połowa dentysty?

  • 8. Data: 2011-02-06 20:52:17
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Kto normalny chodzi do Babsztyla dentysty ?

    A skąd info, że to był babsztyl?
    To było dziadzisko.

    -------
    Negatyw
    -------

  • 9. Data: 2011-02-06 20:53:32
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Druga połowa dentysty?

    Gdyby dentysta nazywał się Korzeń - miałoby to może sens...

    -------
    Negatyw
    -------

  • 10. Data: 2011-02-06 21:11:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Negatyw

    > Gdyby dentysta nazywał się Korzeń - miałoby to może sens...

    Niestety, ale podmiotem domyślnym w tym zdaniu jest dentysta, nie
    korzeń...