  • 11. Data: 2007-01-29 15:24:31
    Temat: Re: Stłuczka - odszkodowanie, Wroclaw. Prawnik potrzebny
    Od: "seba" <s...@w...wroc.pl>

    news:epl0tv$1jc$1@news.interia.pl...

    > Wiesz, po lewej stronie przy lewej nodze jest cos co się nazywa sprzęgło.
    > Jak się go nacisnie, to przy hamowaniu silnik nie gasnie.

    Czy to coś wnosi do dyskusji?
    Bardziej chodziło mi o uświadomienie jak ślisko jest na tym moście, że
    jakiekolwiek naciśnięcie hamulca blokuje koła.

  • 12. Data: 2007-01-29 15:37:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Czy to coś wnosi do dyskusji?
    > Bardziej chodziło mi o uświadomienie jak ślisko jest na tym moście, że
    > jakiekolwiek naciśnięcie hamulca blokuje koła.

    U m nie dziś w całym mieście jest tak ślisko. Rano padało, a gdzieś koło
    południa spadla temperatura. No i jakoś się jeździ. Skoro jest to miejsce, na
    którym jest lód pomimo tego, ze w innych miejscach go nie ma, to ewentualnie
    powinno być odpowiednio oznakowane (znak ostrzegawczy ze śnieżynką)

  • 13. Data: 2007-01-30 01:05:58
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "seba" <s...@w...wroc.pl> wrote in message

    > Czy to coś wnosi do dyskusji?
    > Bardziej chodziło mi o uświadomienie jak ślisko jest na tym moście, że
    > jakiekolwiek naciśnięcie hamulca blokuje koła.

    No, zastanawiam się jak mocno trzeba depnąć na hamulce, żeby zgasł silnik.
    Ilość lodu ma tu najmniejsze znaczenie
    Wcale sie nie dziwię, że przy takim depnięciu samochód wpadł w poślizg.
    Totalny brak umiejetności jazdy.