  • 11. Data: 2008-06-10 19:47:51
    Temat: Re: Stłuczka i lakiernik
    Od: Buster <b...@t...net.pl>

    Jotte pisze:

    > Nie da się na takich podstawach sensownie doradzać.

    Zapamiętam sobie to stwierdzenie. I odradzam spotkanie mnie na innych
    grupach, tudzież forach. Liczyłem, że mam do czynienia z ludźmi
    inteligentnymi, którzy potrafią logicznie myśleć. Niestety tylko jedna
    osoba wykazała się intelektem. Reszcie trzeba napisać wszystko dokładnie
    i po kolei. I jeszcze narysować całe zdarzenie, określić wiek
    samochodów, ich kolory, przebiegi, marki, wiek, wiek kierujących itp.
    itd. W życiu nie przeczytałem umowy, która ma więcej niż 5 paragrafów
    (umowa z operatorem telefonicznym, umowa o Internet, umowa o telewizje
    itp. ) z bardzo prostej przyczyny nie mam na to czasu. Poza tym umowy te
    konstruowali prawnicy i dla mnie to jest bełkot. 80% tego tekstu nie
    jestem w stanie zrozumieć. Z resztą to co w tej chwili piszę i tak nie
    ma większego znaczenia. Piszę, żeby po prostu się rozładować, a 98% z
    Was i tak będzie mnie miał za durnia. Jeśli mam być szczery, g.... mnie
    to obchodzi. Jak już napisałem wcześniej. Tylko jedna osoba, z tego
    wąskiego grona, które raczyło napisać cokolwiek w tym wątku, wykazała
    się inteligencją. Reszta woli dorabiać teorie do ludzi. Ehhh. Szkoda mi Was.

    Radek

  • 12. Data: 2008-06-10 20:19:29
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > wąskiego grona, które raczyło napisać cokolwiek w tym wątku, wykazała
    > się inteligencją. Reszta woli dorabiać teorie do ludzi. Ehhh. Szkoda mi Was.

    Wspieramy Cię :)

    http://www.kabaret.art.pl/ayoy/filmy/mp3/hrabi/terap
    ia.mp3

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 13. Data: 2008-06-10 20:31:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g2mlpi$26c$1@inews.gazeta.pl Buster <b...@t...net.pl>
    pisze:

    > Zapamiętam sobie to stwierdzenie.
    Słusznie, to będzie z korzyścią dla ciebie.

    > I odradzam spotkanie mnie na innych grupach, tudzież forach.
    Straszna groźba pajaca.

    > Liczyłem, że mam do czynienia z ludźmi inteligentnymi, którzy potrafią
    > logicznie myśleć.
    No i zobaczyłeś jak bardzo odstajesz.

    > Niestety tylko jedna osoba wykazała się intelektem.
    Nie tobie, synku, oceniać.
    W każdym razie to na pewno nie byłeś ty.

    > Reszcie trzeba napisać wszystko dokładnie i po kolei. I jeszcze narysować
    > całe zdarzenie, określić wiek samochodów, ich kolory, przebiegi, marki,
    > wiek, wiek kierujących itp. itd.
    A nie ma jakiejś grupy dla idiotów, gdzie diagnozują i doradzają bez
    rzetelnego opisu?
    Tam byś sobie poszedł, co?

    > W życiu nie przeczytałem umowy, która ma więcej niż 5 paragrafów (umowa z
    > operatorem telefonicznym, umowa o Internet, umowa o telewizje itp. ) z
    > bardzo prostej przyczyny nie mam na to czasu.
    Myślę, że to nie jest kwestia czasu, tylko czegoś zupełnie innego...
    Ale to twoja sprawa. Podpisuj zatem cokolwiek ci podsuną.

    > Poza tym umowy te konstruowali prawnicy i dla mnie to jest bełkot. 80%
    > tego tekstu nie jestem w stanie zrozumieć.
    W to akurat wierzę.

    > Z resztą to co w tej chwili piszę i tak nie ma większego znaczenia. Piszę,
    > żeby po prostu się rozładować,
    Nie masz innych sposobów?

    > a 98% z Was i tak będzie mnie miał za durnia.
    Nooo, jakby to powiedzieć..., w każdym razie intelektem nie powalasz.

    > Jeśli mam być szczery, g.... mnie to obchodzi.
    Nikt ci nie każe być szczerym.

    > Jak już napisałem wcześniej. Tylko jedna osoba, z tego wąskiego grona,
    > które raczyło napisać cokolwiek w tym wątku, wykazała się inteligencją.
    Jak ci tłumaczyłem - to z pewnością nie byłeś ty.
    Ktoś był za dobry i sobie zadał zbędny trud.

    > Reszta woli dorabiać teorie do ludzi. Ehhh. Szkoda mi
    > Was.
    No to żałuj nas do usioru.

    --
    Jotte