  • 21. Data: 2010-05-09 12:53:24
    Temat: Re: Stluczka
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 9 May 2010 13:36:29 +0200, jz napisał(a):

    > Zastanowil sie ktorys na jakie pobocze musialbym zjechać?
    > Wróćcie lepiej obaj do łopat robic dalej tego typu drogi.

    Może na przyszłość na to, o którym piszesz:

    "Droga na tyle wąska ze nie da sie wyminac bez zjechania na pobocze 1 kołem
    przez ktorys z obu samochodów. Poza tym nie ma linii dzielacych pasy
    jezdni,
    ani w ogole zadnego oznakowania, ani z jednej ani z drugiej strony drogi,
    sprawdziłem."

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 22. Data: 2010-05-09 12:54:05
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 9 May 2010 13:40:01 +0200, jz napisał(a):

    > oznakowac.
    > Ile razy trzeba napisac zebys zrozumial?

    A było zwężenie? Bo znaku "wąska droga" jakoś sobie nie przypominam.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 23. Data: 2010-05-09 13:43:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szerszen wrote:
    > Użytkownik "gobo" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no nie tak do konca, wazny tu jest brak wymalowanych linii, gdyby byly, juz
    > mozna by sie starac o odszkodowanie

    od kierowcy, który ją przekroczył.

  • 24. Data: 2010-05-09 13:54:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Jak została źle zbudowana to jest źle zbudowana. Chyba nie ma różnicy.

    skąd wiesz, że przepisy, ktore byly w czasie jej budowania są takie same
    jak teraz?

    Po za tym dalej to niczego nie zmienia. Normy są dla budowlańców, a nie
    dla kierowców.

  • 25. Data: 2010-05-09 13:58:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jz wrote:

    > sa skad mialbym wiedziec ze jest wąska?

    z tego co wiem niewidomym prawa jazdy nie daja.

  • 26. Data: 2010-05-09 13:59:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jz wrote:

    > pijesz do kogos?
    > Znasz na pamiec szerokosci kazdej drogi ktora jechales?
    > To ci mądrosc

    A musze znac?
    Jak nie widzisz, że się z nadjeżdżającym samochodem nie miniesz na danej
    drodze, to może oddaj prawko, bo szkoda tych ludzi z drugiego samochodu.

  • 27. Data: 2010-05-09 14:00:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jz wrote:

    > wniskuje zatem ze mozna zbudowac dowolnie wąską droge, nie namalowac pasów,
    > nie oznakowac i jest ok?

    oczywiscie, ze droga jest ok.
    najwyzej zostanie zakwalifikowana jako droga dla rowerow.

  • 28. Data: 2010-05-09 14:00:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Bernat wrote:

    > A dlaczego nie? Co proponujesz zrobić, gdy nie ma miejsca na szerszą?
    > Kierowcy chyba ślepi nie są i widzą, czy można się minąć, czy trzeba
    > zjechać na pobocze.

    jak widać są.

  • 29. Data: 2010-05-09 14:01:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jz wrote:
    > Zastanowil sie ktorys na jakie pobocze musialbym zjechać?
    > Wróćcie lepiej obaj do łopat robic dalej tego typu drogi.

    to pozostaje ci wsteczny i z powrotem, skoro dwa samochody się nie mogą
    minąć.
    Byłeś kiedyś na Szczelińcu?

  • 30. Data: 2010-05-09 14:02:01
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > nie, chodzi o to ze jesli droga ma wyznaczone pasy ruchu, to musi miec
    > ona, jak i te pasy okreslone prawem parametry, czyli np. okreslona
    > szerokosc, jesli zachodzi taka sytuacja jak w watku, a tych parametrow nie
    > trzyma, to wtedy na tej podstawie mozna dochodzic odszkodowania

    Znaczy nieoznakowana nie musi trzymać rozmiarów ?